OKOK, ik weet dat jullie al 2 topics hebben gesloten van mij, maar ik wil DOLgraag een programma schrijven in VB en het lukt mij ECHT niet, ik wil het gewoon voor de lol proberen, dus niet voor school of wat dan ook. Kunnen jullie mij AUB helpen? PLZ??? Dus niet meteen links enzo sturen, want van al die MSDN shit snap ik ECHT nix. Er staan wel examples maar ik weet niet wat ik ermee moet. Ik wil graag hebben dat ik text uit een txtbestand in mijn programma kan toveren. Ik zou bijvoorbeeld willen hebben dat ik kan zeggen: Ik wil de text uit regel 11 hebben en donder die in blablabla.Text of blablabla.Caption. Het enige waar ik tot nu toe op kwam komen is:
Open StepTwoDialog.filename For Input As #1
Close #1
Ik kan wel oneindig bij MSDN zoeken, dat heb ik al ECHT geprobeerd, maar ik weet niet al die PC termen. Kan iemand mij PLZ helpen? En willen jullie mij AUB geen slotje geven?
Alvast bedankt.
Open StepTwoDialog.filename For Input As #1
Close #1
Ik kan wel oneindig bij MSDN zoeken, dat heb ik al ECHT geprobeerd, maar ik weet niet al die PC termen. Kan iemand mij PLZ helpen? En willen jullie mij AUB geen slotje geven?
Alvast bedankt.