Ik heb een windows XP machine met ics draaien. DNS en alles staat aan. nu heb ik een windows 98 machine die alleen toegang krijgt tot netwerk en internet na het draaien van de wizard vervolgens het opnieuw opstarten en dan is er internet op de win98 pc. zet ik nu de win98 pc uit en dan later weer aan dan is er weer geen internet en ook geen netwerk op die pc na de winxp machine. ik heb al van alles geprobeerd maar het wil niet werken
Misschin dathier wat info voor je staat ?
<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]
<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]
Zal idd wel een verkeerde instelling zijn. Heb laatst ook bij iemand een 'gigantisch' probleem opgelost. Gasten hele dag bezig geweest. Ik kijk ff en wat zie ik? Een verkeerd protocolOp zaterdag 26 januari 2002 01:21 schreef Koffie het volgende:
Misschin dathier wat info voor je staat ?
<li> [topic=309398/1/50]
<li> [topic=152460/1/50]
<li> [topic=184484/1/50]
Verwijderd
ja ik heb het zelfde probleem maar in mijn situatie is win98SE de host en de XP (home edition) de client. Ik heb in de hulp ondersteuning van win XP gekeken en het blijkt dat win xp moet de host zijn. Ik heb chello kabel verbinding en het is helaas niet mogelijk pc's te vervangen zonder dat andere gegevens worden aangepast (adapteradres). maar ja het netwerk tussen de twee werkt ook niet . de pc ziet alleen zich in het netwerk...hij kan ook de andere niet vinden. ik heb alles geprobeerd maar ja het lukt me helemaal niet. enige idee?
Oh ja en heeft iemand een idee hoe ik een proxy server kan instellen om internet tussen de twee te delen?
Oh ja en heeft iemand een idee hoe ik een proxy server kan instellen om internet tussen de twee te delen?
Verwijderd
Je kan wel je netwerk kaart in je WinXP comp zetten hoor. Want Chello kijkt naar het mac adres van je netwerk kaart en niet van je computer.Op zondag 27 januari 2002 22:22 schreef computerilliterate het volgende:
ja ik heb het zelfde probleem maar in mijn situatie is win98SE de host en de XP (home edition) de client. Ik heb in de hulp ondersteuning van win XP gekeken en het blijkt dat win xp moet de host zijn. Ik heb chello kabel verbinding en het is helaas niet mogelijk pc's te vervangen zonder dat andere gegevens worden aangepast (adapteradres). maar ja het netwerk tussen de twee werkt ook niet . de pc ziet alleen zich in het netwerk...hij kan ook de andere niet vinden. ik heb alles geprobeerd maar ja het lukt me helemaal niet. enige idee?
Pagina: 1