Toon posts:

[OC] Vree raar probleem bij overclocken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou mijn AMD Duron 600Mhz overclocken naar 900Mhz,door de juiste bruggetjes te openen en te sluiten.Maar het lukt niet!!! :-(Hij wil gewoon niet booten.(zelfs de piep van de bios hoor ik niet).
Ik heb hem dan ook eens op een lagere frequentie gezet(500Mhz) en dat lukte ook niet. :'(
Ik heb hem dan weer op standaard 600Mhz gezet,en dan wilde hij weer booten.(dus de bruggetjes zijn goed geopend en gesloten aangzien hij op 600 wel wil booten)
Ik denk dat het aan mijn moederbord ligt.
En moet ik de L1 bruggetjes toe doen,want ik kan toch niets regelen in den bios(lock of unlocked)
En ik heb dus zo een moederbord waar je niets kunt instellen(ook niet in den bios)
Kan er iemand helpen????(schema's van welke bruggetjes te openen en te sluiten heb ik al) :)

Moederbord:BIOSTAR M7VKB
CPU:AMD Duron 600Mhz

Thanks

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:37
Ehm wat bedoel jij met geopend.

als je alleen de l1 bruggetjes ik dacht dat het er 5 waren allemaal doorverbind, dan moet het werken.

wel zorgen dat ze elkaar horizontaal niet raken dus alleen rechtstreeks naar de overkant !

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

in 1 keer van 600 naar 900?!
Je kan dat beter in kleine stapjes doen.. Begin gewoon met FSB en kijken hoe ver je je Duron dan krijgt en ga dan frutten met bruggen om nog hoger te komen.
Een brug verbind je trouwens makkelijk met een goedgeslepen potlood en je verbreekt m door er met een adapter even stroom doorheen te jagen, waardoor hij doorbrandt.

Verwijderd

Topicstarter
Welja,de bruggetjes openen of sluiten(met potlood).
Maar keb ook al gelezen dat ik L1 gewoon zo moet laten omdat men moederbord het toch niet kan regelen via de bios ofzo.Dus L1 moet allemaal open staan volgens mij(dus geen potloodstreepjes)Wat denken jullie ervan? ;)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 25 januari 2002 23:00 schreef steinberg het volgende:
Welja,de bruggetjes openen of sluiten(met potlood).
Maar keb ook al gelezen dat ik L1 gewoon zo moet laten omdat men moederbord het toch niet kan regelen via de bios ofzo.Dus L1 moet allemaal open staan volgens mij(dus geen potloodstreepjes)Wat denken jullie ervan? ;)
Als je heel effekes searcht kom je bij een link naar een subpagina van www.tomshardware.com waar dat alles heel helder op wordt uitgelegd, wat je waarvoor moet verbinden etc. Suc6.

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-04 09:25

Mathizsias

Drizzt

Je moet de L1 e de L7 dichtmaken en zeker weten dat het goed wordt gekoeld.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23
Topictitel ontschreeuwt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel hoe de bruggetjes enzo moeten staan,dat is het probleem niet!!! |:(

Het is gewoon hoe het komt dat hij nie wil booten,toch als ik zeker weet dat de bruggetjes goed open en dicht zijn,want op 600Mhz(standaard) boot hij wel.
KAN IEMAND HIER HELPEN???? >:)

ThAnKs. (8>

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Topictitel ontschreeuwt.

hoeso is het dan noch steeds vree raar? had je dat ook wel kunnen veranderen

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Topicstarter
1ste:Hoe moet ik mijn Topictitel nog veranderen?
2de:Hoe kan ik nog ne volledige topic verwijderen???

Thanks.

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

vraag phreak of zo die heeft er verstand van

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Topicstarter
Zeg phreak,kun je deze topic niet sluiten(je heb gelijk,slechte titel) maar de topic met [OC]hulp gevraagd bij duron 600 unlock! openlaten???

Thanks!!!

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 10:40 schreef firoz het volgende:
vraag phreak of zo die heeft er verstand van
:P
Pagina: 1