Toon posts:

Gescande foto geheel rood. (afga scanner)

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe scanner en wanneer ik de afbeelding gescand heb krijg ik de foto alleen in rood tinten. Ik denk dat er iets verkeerd zit bij mijn instellingen maar ik weet niet.

Het type scanner is:Afga snapscan touch (usb)600x1200 36 bit.

Wie wil mij aub helpen. Mijn e-mail adres is vubaghs@home.nl

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:36
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GoT/Clipboard.jpg

Ok ik help haar effe, dit is dus het effect, ik kon haar niet helpen misschien kunnen jullie dat wel. :)

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:35

markvt

Peppi Cola

je hebt dus duidelijk een verkeerde instelling maar kheb geen agfa..

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

verkeerde kleuren profiel?

• cc bcc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:13
Ik denk dat de scanner kapot is. Als ik jou was zou ik er even mee terug naar de winkel gaan, of even bellen.

Een scanner leest rood, groen en blauw waarden in van een foto, de jouwe helaas alleen rood.

Probeer eens iets volledig blauw of groen in te scannen, waarschijnlijk krijg je dan een zwarte scan.

-- I talk to planets, baby --

Verwijderd

Ik heb dat wel eens gehad met mijn Snapscan 1212U. Installeer de software opnieuw en zorg dat je de nieuwste drivers hebt.

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je met de nieuwste drivers
ik wordt er helemaal gek van zit al van 18.00 te proberen voor dat ding fatsoendelijk tekrijgen!

Verwijderd

Als het goed is zat er bij je scanner ook driver software. Kijk even op de site van de fabrikant of je de laatste driversofrware hebt en installeer die opnieuw. Via start, configuratiescherm, software kan je de oude driversoftware verwijderen, dan opnieuw opstarten en de nieuwe of eventueel dezelfde oude driversofrware opnieuw installeren. Suck6.
Pagina: 1