Op zondag 10 februari 2002 17:14 schreef 007 het volgende:
Nog een laatste kick, anders open ik wel een nieuw topic. Ik vond de demo van WipeOut Fusion niet al te mooi qua graphics, dus kan iemand me vertellen of dit beter is geworden? En of het sowieso een mooi spel is?
Ik heb hem sinds vrijdag en ben er toch zeer tevreden over als WipeOut 1 verslaafde op de PSX. Er zijn inderdaad aardig wat jaggies maar dat valt alleen op tijdens de start, daarna gaat het te snel om nog op te vallen.
De tracks zijn gevarieerd met weinig echt irritante tracks (1 night track wat echt zwaar irri is tot nu toe). De muziek is goed, had alleen wat meer upbeat in moeten zitten, tis soms te trancy/langzaam voor de actie.
Besturing is goed, sommige stukken moet je echt flink je best doen om niet de zijkant te raken. Maar wanneer je dat eenmaal beetje oefent kan je er zeer strak doorheen vliegen. Zijkant raken wordt ook vrij zwaar bestraft door flinke shield drainage.
Wapens zijn erg cool. Wanneer je met 1500km/h over een baan schiet, links en rechts vliegen de missiles en grenades om je oren dan heb je toch wel adrenaline rush
Het spel heeft wel een aardige learning curve en daar hou ik wel van. Was met deel 1 ook zo, niet iederen kon zomaar joypad op pakken en 'even' meespelen.
Al met al, weinig op aan te merken eigenlijk. Behalve dattie niet automatisch schijnt te saven kwam ik vandaag achter, kon ik weer overnieuw beginnen