Toon posts:

Wipeout Fusion

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

weet iemand toevallig wanneer deze in de winkel ligt? In de nieuwste opm2 staat dat ie begin feb. komt, maar ik heb ook al een paar keer gelezen dat ie pas midden maart zal komen...

wie o wie weet wat meer...? :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
PSWorld zegt ook Februari.

Owjah bij PSW (orld) krijg je een DVD bij met allemaal ingame filmpjes (ook WF)
Erg koel...af en toe wel beter dan 1 speelbare demo.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Hij staat nu nog op 6 februari, samen met oa. Ace Combat 4, dus dat gaat een moeilijke keuze worden....

Verwijderd

Topicstarter
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

WipeOut Fusion is vandaag UITgekomen,

nét gekocht bij discovery in Den Haag,

de game is nu ook verkrijgbaar bij frs....

Okee, ff wipeout'en!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Verwijderd

Is 'ie vet?! Vertel! 8-) :9

Verwijderd

Topicstarter
hij is zeker vet,

moeilijk maar je staat niet gelijk stil als je de kant raakt, dat was bij de oude wipeouts wel eens het probleem...

wel druk op de baan met 15 andere ....maar die loopings en kurkentrekkers zijn nu zoals het hoort, gewoon zien waar je heen gaat.....

:-)

Verwijderd

WipeOut..respect..

Verwijderd

kheb hem ondertussen al een maandje :7

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Wipeout is echt vet.
Ik heb wipeout 64 en alledrie de versies voor de playstation al tijden en als ik me verveel ga k altijd dat spelen en vind het nog steeds vet ,vooral die X-bom geeft een dikke kaknal :7

Verwijderd

Topicstarter
als je deze al een maandje heb, dan ben je of een developer voor ps2 of iemand die kopietjes speelt....

wipeout fusion respects om deze alleen te kopen, het is inderdaad leuk om voor een vijf euro te hebben, maar het echt hebben is toch nét iets leuker!

En ook dit keer weer goeie muziek !!

• Ares
Is de ganmeplay ook goed, ik vond die van de demo namelijk vrij bagger (niet zo'n leuke game-mode) maar dat zal met gewoon racen wel anders zijn :)
Ook nog wat aan de graphics gedaan? Demo was nogal hoekig (bekende anti-aliasing probleem)...

Verwijderd

Vraag 1 draait hij constant 60fps zonder slowdown waar dan ook ?

Vraag 2 zit er een 60 hz optie in het spel ?

Vraag 3 draait hij in full screen ?

Ik wil hem graag kopen maar ik hoorde geruchten dat er slowdown is als er een hoop crafts tegelijk op het scherm elkaar beschieten :?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 07 februari 2002 22:52 schreef loekos het volgende:
Vraag 1 draait hij constant 60fps zonder slowdown waar dan ook ?

Vraag 2 zit er een 60 hz optie in het spel ?

Vraag 3 draait hij in full screen ?

Ik wil hem graag kopen maar ik hoorde geruchten dat er slowdown is als er een hoop crafts tegelijk op het scherm elkaar beschieten :?
Hmm.. de wipe-outs op de PS1 draaide al full-screen super vloeiend in 50Hz (ach ja.. Psychnosis is Europees toch.. dus vandaar waarschijnlijk) :-)

Damn.. WF.. *kwijl* van het weekend maar ff gaan halen dan hehe

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 23:23 schreef Creepy het volgende:

[..]

Hmm.. de wipe-outs op de PS1 draaide al full-screen super vloeiend in 50Hz (ach ja.. Psychnosis is Europees toch.. dus vandaar waarschijnlijk) :-)

Damn.. WF.. *kwijl* van het weekend maar ff gaan halen dan hehe
AAARRGGGHH da's waar ook ja... ik mot hem ook hebbe hebbe hebbe !!! ik heb hier wel de kaliso rip liggen maar geen chip!!!! |:(

Verwijderd

Heeft um nu ook !! gisteravond meteen gehaald. :D
Hij is echt vet !!! Snel, en vloeiend !! :9~

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op vrijdag 08 februari 2002 08:32 schreef trancin het volgende:
Heeft um nu ook !! gisteravond meteen gehaald. :D
Hij is echt vet !!! Snel, en vloeiend !! :9~
Ga me hier nog eens lekker zitten maken!!!! Ik kan er pas morgen om!!!!!! :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Nog ff een vraag: Ik vind €64 echt veel te duur, maar nu zit ik te twijfelen tussen Jak & Daxter en WipeOut Fusion? Welke is nu beter? Ik zag dat WipeOut Fusion 45 (!) tracks heeft, dus dat vind ik wel een groot pluspunt.

• Ares
Op vrijdag 08 februari 2002 22:49 schreef 007 het volgende:
Nog ff een vraag: Ik vind €64 echt veel te duur, maar nu zit ik te twijfelen tussen Jak & Daxter en WipeOut Fusion? Welke is nu beter? Ik zag dat WipeOut Fusion 45 (!) tracks heeft, dus dat vind ik wel een groot pluspunt.
Beide gewoon topspellen, waar heb je zin in? Racen of op avontuur?

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wipeout fusion valt tegen
kzit ongeveer op alle nl gameforums, en als de algemene mening is (ook van reviewers) dat de game tegenvalt dan geloof ik dat

slowndown soms, en jaggies (al is het niet erg irriterend/zichtbaar door hoge snelheid)

jak en daxter hoor ik iedereen erg enthousiast over zijn, das gewoon een echte topper, alleen minder herspeelbaarheid lijkt me, tis een adventure hè

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 10:29 schreef Ares het volgende:
Beide gewoon topspellen, waar heb je zin in? Racen of op avontuur?
Vindt ze allebei leuk, en aangezien Jak & Daxter de opvolger is van Crash Bandicoot (niet helemaal natuurlijk) is het extra cool. Maar WipeOut lijkt me ook zwaar vet, aan die screens te zien en dat het spel 45 banen heeft zorgt ervoor dat ik die waarschijnlijk vaker ga spelen... Hmmz, moeilijk... Denk dat het WipeOut Fusion wordt.

Damn, nu zegt VeldKoe weer iets anders. :( :P

Verwijderd

Nog een laatste kick, anders open ik wel een nieuw topic. Ik vond de demo van WipeOut Fusion niet al te mooi qua graphics, dus kan iemand me vertellen of dit beter is geworden? En of het sowieso een mooi spel is?

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 11:40

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op zondag 10 februari 2002 17:14 schreef 007 het volgende:
Nog een laatste kick, anders open ik wel een nieuw topic. Ik vond de demo van WipeOut Fusion niet al te mooi qua graphics, dus kan iemand me vertellen of dit beter is geworden? En of het sowieso een mooi spel is?
Ik heb hem sinds vrijdag en ben er toch zeer tevreden over als WipeOut 1 verslaafde op de PSX. Er zijn inderdaad aardig wat jaggies maar dat valt alleen op tijdens de start, daarna gaat het te snel om nog op te vallen.

De tracks zijn gevarieerd met weinig echt irritante tracks (1 night track wat echt zwaar irri is tot nu toe). De muziek is goed, had alleen wat meer upbeat in moeten zitten, tis soms te trancy/langzaam voor de actie.

Besturing is goed, sommige stukken moet je echt flink je best doen om niet de zijkant te raken. Maar wanneer je dat eenmaal beetje oefent kan je er zeer strak doorheen vliegen. Zijkant raken wordt ook vrij zwaar bestraft door flinke shield drainage.

Wapens zijn erg cool. Wanneer je met 1500km/h over een baan schiet, links en rechts vliegen de missiles en grenades om je oren dan heb je toch wel adrenaline rush :P

Het spel heeft wel een aardige learning curve en daar hou ik wel van. Was met deel 1 ook zo, niet iederen kon zomaar joypad op pakken en 'even' meespelen.

Al met al, weinig op aan te merken eigenlijk. Behalve dattie niet automatisch schijnt te saven kwam ik vandaag achter, kon ik weer overnieuw beginnen :(

Verwijderd

Thnx keldon, ik denk dat ik dan maar WipeOut Fusion ga kopen en als hij tegenvalt ruil ik hem in voor Jak & Daxter. Maar ik denk dat ik ze allebei maar gewoon ga kopen. ;(

Kut PS2, teveel goede spellen... :P Ennuh de muziek van de demo vond ik wel goed, idd iets te langzaam. Maar dan gaat mijn HardHouse collectie op CD en racen maar! :9

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Wel eens aan Ace Combat 4 gedacht, die ligt nu ook in de winkel. En ik kan je vertellen, ziet er zwaar gaaf uit en speeld nog beter!!! Erg verslavend!

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

Volgens Edge Magazine valt WipeOut Fusion nogal tegen. Ze gaven het maar 5 out of 10 punten...

Verwijderd

Hmmz, ik vind die demo juist steeds harder rulen, gaat echt super snel als je het een beetje kunt. Maar we zullen zien wat Dimension Plus te melden heeft. Jak & Daxter kreeg een 10 voor graphics en 'reviewers tilt'... :9

Verwijderd

Topicstarter
Demo was juist irritant dat je 1 minuut kon spellen en vier minuten moest wachten voordat ie weer opgestart was...

ik vind 'em echt snel, (zo snel dat ik het niet kan volgen in de cockpit mode, maar ja ik ben ook al 31 ;)

ik ben ook al een wipeout freakje sinds nummertje 1, maar dit is tot nu toe het beste, 45 tracks? ja 9 echte en dan in mirror, uitgebreid enzo...

Jak&Daxter is ook heel erg cool (en ja ik heb ze allerbei orgineel) zijn twee verschillende spellen, J&D om tot rust te komen en full speed met Wipeout Fusion...

:)

Verwijderd

Aha 9 verschillende omgevingen dus. Nah, misschien haal ik ze dan allebei wel... Jak & Daxter ziet er echt heel mooi uit, maar ja is wel €130 (beide spellen bij elkaar) zeg. 't Gaat me echt aan het hard. :P

Wel lachen dattie dus nog sneller is dan voorgaande delen. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
of kijken op de 2de hands markt voor J&D...

en free record shop is zowieso altijd 10% korting met je cocacola kaart (gratiz te halen bij diezelfde frs)

dus geen 70 euro maar 63 euro.....scheelt toch weer! :)

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De 'frame-drops' waar sommige bladen over klagen heeft denk ik eerder te maken dat ze nog met een beta of pre-release gewerkt hebben. Zowel de USA als de EUR versie heb ik nog geen enkele frame-drop gezien!. :?
Het spel is voor de 'wipe-out' liefhebber echt een must.

Verwijderd

Jah... Maar ik ga ze gewoon lekker allebei kopen hoor, consolegames speel ik toch veel langer. MediaMarkt verkoopt sommige games voor F100 (€44 of zo), weet iemand toevallig of dit met WipeOut Fusion en/of Jak & Daxter ook het geval is?
Pagina: 1