Wie heeft hier ervaring mee? Dit schijnt een leuk tweak-utilletje te zijn van MSI. Maar als ik de automatisch mode gebruik, gaat de PC plat... Opstarten helpt wel, en afblijven verder van dat proggie??
Gaarne info...
Gaarne info...
Ik heb een MSI K7T bordje en de slight adjust stand van het bios naar 109% opgekrikt. Oh ja, duron900 op het bordje en Win Me op de HD (leuk, rijmtOp vrijdag 25 januari 2002 21:56 schreef harry64 het volgende:
Ik heb het ook gebruikt (onder win98) en het werkte wel goed, op me msi k7t 266pro2. Toen win2k erop gezet en daar werkte het niet opZei telkens windows NT driver fail)
Dus als je win2k draait heb je grote kans dat het niet werkt
Verwijderd
leeg
Misschien toch maar de L1 inkleuren van de Duron (F@*} cooler lospeuteren....)Op zaterdag 26 januari 2002 11:44 schreef tha_snail het volgende:
Hier doet FuzzyLogic het perfect onder WinMe en WinXP. Pas nog een update gekomen voor XP. Die AutoOverclock functie is ook niet bedoeld om elke keer te gebruikenNa één keer weet je wel hoeveel je pc aan kan. Als je pc daarna vaak crasht (bv op FSB van 145), dan kun je die FSB best wel terugschuiven naar 144 (of verder, als nodig) en op safe rammen. Daarna kun je er inderdaad gewoon afblijven.