Toon posts:

MSI Fuzzy logic3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft hier ervaring mee? Dit schijnt een leuk tweak-utilletje te zijn van MSI. Maar als ik de automatisch mode gebruik, gaat de PC plat... Opstarten helpt wel, en afblijven verder van dat proggie??
Gaarne info...

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op automatisch gaat ie zoeken hoe ver ie de FSB kan opschroeven op je PC voordat ie plat gaat. Die settings worden gebruikt de volgende keer (dus na de reboot) bij het overklokken als optimale setting :)

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:14
Ik heb het ook gebruikt (onder win98) en het werkte wel goed, op me msi k7t 266pro2. Toen win2k erop gezet en daar werkte het niet op :( Zei telkens windows NT driver fail)
Dus als je win2k draait heb je grote kans dat het niet werkt

• AlterEgo
  • Niet online
Klopt inderdaad, werkt niet op NT platforms.
CPUCool wel, en SoftFSB/ CPUFSB ook, en die essentieel hetzelfde, namelijk softwarematig de FSB verhogen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 21:56 schreef harry64 het volgende:
Ik heb het ook gebruikt (onder win98) en het werkte wel goed, op me msi k7t 266pro2. Toen win2k erop gezet en daar werkte het niet op :( Zei telkens windows NT driver fail)
Dus als je win2k draait heb je grote kans dat het niet werkt
Ik heb een MSI K7T bordje en de slight adjust stand van het bios naar 109% opgekrikt. Oh ja, duron900 op het bordje en Win Me op de HD (leuk, rijmt :+ ).

Verwijderd

Het volgens mij best wel een kewl programmatje maar heb het bij met echter niet echt goed draaiend gehad. Het ziet er wel een beetje kinderachtig uit met de dashboard achtige look. Ik heb het dus wel uitgeprobeerd maar bij het finetunen bleef ie maar doorgaan en moest ik hem uiteindelijk resetten :(

• 4x2
  • Laatst online: 19:43

4x2

lộn xộn quá

Onder win98 deed ie het perfect, maar onder win2k en XP inderdaad niet.
En SoftFSB en dergelijke werkte bij mij niet :(.

leeg

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 17:55
Hier doet FuzzyLogic het perfect onder WinMe en WinXP. Pas nog een update gekomen voor XP. Die AutoOverclock functie is ook niet bedoeld om elke keer te gebruiken :P Na één keer weet je wel hoeveel je pc aan kan. Als je pc daarna vaak crasht (bv op FSB van 145), dan kun je die FSB best wel terugschuiven naar 144 (of verder, als nodig) en op safe rammen. Daarna kun je er inderdaad gewoon afblijven.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 26 januari 2002 11:44 schreef tha_snail het volgende:
Hier doet FuzzyLogic het perfect onder WinMe en WinXP. Pas nog een update gekomen voor XP. Die AutoOverclock functie is ook niet bedoeld om elke keer te gebruiken :P Na één keer weet je wel hoeveel je pc aan kan. Als je pc daarna vaak crasht (bv op FSB van 145), dan kun je die FSB best wel terugschuiven naar 144 (of verder, als nodig) en op safe rammen. Daarna kun je er inderdaad gewoon afblijven.
Misschien toch maar de L1 inkleuren van de Duron (F@*} cooler lospeuteren....)
Oh ja, FSB is die slight adjust? (bij mij gaat ie niet hoger dan 109), na inkleuren kan je de Multiplier opkrikken, heb ik begrepen uit het tig-pagina tellende docje (goede afbeeldingen, GoT, klasse!).
Pagina: 1