Toon posts:

2e HD aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ooit een nieuwe hardeshijf gekocht omdat me oude vol met virusse zat. Ik heb de oude in me kast laten zitte maar los gekoppelt. Ik heb een Hd, cd-rom, cd writer en een zipdrive. Wil de oude hardeschijf op me zip aansluiten en hem dan formateren kan dit en hoe, en dan wil ik de oude hd gebruiken voor me systeem en programma's. Is dit allemaal wel zo slim en hoe doe ik dit. :? (8>

Ik vin die tweaker logotjes voor op je mobiel trouwens echt heel stoer ik heb die met bestel nummer 24444 welke vin jij het stoerst? B-)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

een HD aansluiten op een zipdrive?

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:48

theborgnl

De mededeling begint hier:

wat je nu (volgens mij) van plan bent, kan niet.

je kunt wel je hd met de virussen als slave instellen en dan (nadat je op je goede hd een os en een viruskilling software hebt staan) hem weer aansluiten en vervolgens formatteren.

de meeste virussen zullen dan echt verdwenen zijn, want de meeste virussen kunnen niet zo goed tegen formatteren... *D

*ding* Einde bericht *dong*

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

jaja, cursus 'hoe zet je de computer aan deel 1' kan een idee zijn.....
zonder gein: een hd op een zipdrive aansluiten?????
kan iemand me dat uitleggen hoe je dat moet doen zonder wat overredingskracht van een flinke moker? >:)

probeer dit es:
1e: fdisk
2: format c:
3: d:\win98\setup.exe
4: aanmelden op tweakers.net en je bevindingen plaatsen...:)

en ik heb het nu over de hd met mijn kindertjes(virusssen)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

Topicstarter
:'( owke probeer het nog een keer duidelijk te maken.
Ik heb nu alle 4 me aansluitinge aangesloten en moet er dus eentje laten vallen dat woord me zip dus die is dan weg. En dan wil ik daarvoor indeplaats een hardeschijf zette en dan me pc gewoon opsterten via me oude hd. Dan wil ik op de enof andere vreemde manier die nieuwe schijf formateren wat niet kan via fdisk WANT DAT ZIT NIET IN XP. kan dit enzo ja hoe format ik hem dan?

• flippy
  • Niet online

flippy

zit wel in xp...
heb je de home of pro of corporate versie?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

Topicstarter
>:) de geripte
hoe zie ik welke ik heb?

• flippy
  • Niet online

flippy

op de verpakking waar je de cd in heb gekregen >:)
even naar de computer>properties als je de englse heb...

• flippy
  • Niet online

flippy

ik gok de pro,
gan in het confi scherm naar admin tools>computerm management> en klik op disk mantenance

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

[topic=392659]

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.