Kabelinternet met SuSe 7.2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte medetweakers :9 ik ben sinds vandaag naleijk een noob geworden in linux, ik heb SuSe geinstaleerd, omdat ik die grafisch de ebste vind, heb em dan ook geinstaleerd en probeer er een beetje me te werken, maar lukt niet goed, en als ik hulp wil roepen, dan kan ik niet op het net, want ik weet niet hoe ik dat moet gaan instellen, dus mijn vraag is, kan iemand mij ff leren om mijn kabelinternet op mijn SuSe te zetten, ik ben nogal een noob met Linux, dus heb search gebruikt, en zijn nogal veel termen die ik niet ken, dus dat hielp niet veel, dus kunnen jullie AUB in dummie taal zeggen wat ik moet doen, en nog iets, als het niet te veel gevraagd is, hoe moet ik mijn toetsenbord layout aanpassen???
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waaaw, bedankt, loL, ben nogal een knoeier met linux, had niet eens meer gedacht aan site, zijn er soms ok nog wat sites voor wat tips over linux, liefst in het nederlands, want frans, en engels ben ik niet goed in, loL, ik weet al een paar sites zoals www.linux.org enzo, maar wil wat sites in het nederlands, loL
nogmaals bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Op vrijdag 25 januari 2002 21:16 schreef Jackie_Che het volgende:ik weet al een paar sites zoals www.linux.org enzo, maar wil wat sites in het nederlands, loL
Heb je al de Faq geprobeerd :? Blijkbaar niet, want daar staat genoeg in voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waaaw, weeral een bedankt, en nu ga ik dat toetsenbord probleem ff oplossen, en voor internet in linux proberen te verkrijgen, maar in geval als ik er niet uit kan, U lijkt mij wel een ervaren linux gerbuiker:9, hebt u soms msn of zo, dan kan ik veel vragen stellen, als ik er niet aan uit kan, loL, ik lees niet graag dikke boeken over lunux, en het eenigste boek dat ik over SuSe vind heb ik hier bij de hand en helpt mij niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Op vrijdag 25 januari 2002 21:28 schreef Jackie_Che het volgende: U lijkt mij wel een ervaren linux gerbuiker:9, hebt u soms msn of zo, dan kan ik veel vragen stellen, als ik er niet aan uit kan,
Dat heb ik wel, maar Ik lees het liever op het forum, plus dat de meeste vragen wel terug zijn te vinden in de search van GoT :)
loL, ik lees niet graag dikke boeken over lunux, en het eenigste boek dat ik over SuSe vind heb ik hier bij de hand en helpt mij niet veel
Linux=Lezen.. We gaan het je echt niet allemaal voorkauwen hoor, daarvoor bel je de helpdesk van SuSE maar ;)

Dit is niet bedoelt om je weg te jagen ofzo, en ik bedoel er ook niets kwaads mee, tis meer een ehm.. een persoonlijke mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
:D
ooit gehoord van de .?
die kan je af en toe in een zin zetten
om het leesbaar te houden enzo ;)

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, Linux is gelijk aan lezen, maar ik ga eerst veel uitproberen en zo veel mogelijk met linux proberen werken, dan ga ik wat boeken raadplegen, of zoals u het zei, de meeste dingen vind ik hier, maar ik moet wel de juiste zoekterm gebruiken, *probleem, loL*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 15:28

Tuinhark

Retro

Jackie_Che: ik lees niet graag dikke boeken over lunux, en het eenigste boek dat ik over SuSe vind heb ik hier bij de hand en helpt mij niet veel

en

moto-moi: Linux=Lezen..

Ik raad je aan vooral bij Google te zoeken en vooral de term "howto" bij je search te gebruiken.

Jammer dat je zelf niet van lezen houdt, maar als je dat niet doet, zul je niet verder komen. Ik heb namelijk mijn eigen Debian server ook pas 'perfect' gekregen na 100-en internet pagina's af te hebben gestruind. (Dat aantal heeft trouwens meer met mijn nieuwsgierigheid te maken dan met het "niet lukken" van zaken. :7 )

edit:

Ik moet sneller leren typen. :)

:Y)
Pagina: 1