Toon posts:

[VB6] Editor waarmee ik op 2 plekken kan editen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Euj iedereen!

Heeft iemand ergens een editor (het liefst met VB syntax highlighting) waarmee ik op twee plaatsen tegelijk kan editen. Dus in window 1 zie ik regel 10 t/m 20, en in window 2 regel 140 t/m 150 van het zelfde bestand. Of vraag ik weer eens iets onmogelijks?

Tnx in advance!

Owja:
offtopic:
Waarom werkt m'n scrollwieltje niet in Visual Basic 6? Overal werkt ie, maar daar weer net niet, en dat is knap irritant!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:22

mulder

ik spuug op het trottoir

Visual Basic zelf?

Edit: dat smalle balkje boven aan je linker scrollbar...

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Dat kan al standaard met VB! Klik bij het menu Window op split. Sim-pel ;)

Je kan ook met (www.) UltraEdit (.com) werken, daarvoor kan je syntax highlighting in allle talen die je kan bedenken downloaden :9!

• klokop
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 09:11

klokop

swiekie swoeng

Ultraedit Duh.

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 20:39 schreef El_Mundo het volgende:
Visual Basic zelf?

Edit: dat smalle balkje boven aan je linker scrollbar...
Dit is Stjoer! Thanks! Heeft iemand nog een oplossing voor het grote scrollprobleem?

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:42 schreef CyberKnutselaar het volgende:

Heeft iemand nog een oplossing voor het grote scrollprobleem?
Bij mij werkt ie lekker wel ;). Dus het ligt niet aan VB zelf. Probeer eens nieuwe mouse drivers te downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, het is zo'n geweldig no-name optische muis... Een van de eerste die er was. Gekocht voor fl75,- (inkoopsprijs... toen werkte ik nog bij een PC-detailhandel). Maar nergens een XP driver te vinden :(

Verwijderd

En heb je al standaard drivers van MS of Logitech geprobeerd? Wil mischien ook wel werken... En anders kan je met system restore de eventuele schade makkelijk herstellen ;)
Pagina: 1