Coinvox 8 van PTT zonder kwartjes :?

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-12 16:44

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb vanwege de Euro een Coinvox8 gekregen (een kwartjes telefoon) die neit omgebouwd kon worden. Het is een zeer relaxed ding omdat ie ook opgebeld kan worden.

Nu is mijn vraag of ik ook andere mensen kan bellen zonder die verdomde kwartjes erin te blijven gooien. Als ik met de kluissleutel het kluisje openmaak zit er wel een schakelaartje die in 2 standen kan, maar ik merk helaas geen verschillen.

20*350ZO45°

Verwijderd

lol das wel cool zon telefoon. Weet alleen geen oplossing voor je probleem :P

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:02

Klippy

Still Game

Je gooit 5 piek erin? :P

Kwartje aan een touwtje?

Wel vet lijkt me :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
2€cent pakken de amsterdamse pakeer automaten ook als een kwartje.

tis het proberen waart.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Het schakelaartje waar ik het eerder over heb gehad was voor het wel of niet beschikbaar zijn van de telefoon (kortgezegt: Kan je ook naar de geldtelefoon bellen ja of nee) en ik heb nog een ander schakelaartje gevonden waarmee je in de software kan "prutsen". Ik heb al een pincode ingevoerd (0000) alleen ik weet mijn god niet met welke toetsencombinatie ik die in kan geven. Ik denk dat ik maar eens een net mailtje naar KPN ga sturen.

Edit: Ookal geevonden:

Prive gesprek
Ook op dit toestel is het mogelijk om te kunnen bellen zonder geldinworp. Bij dit toestel is het de eigenaar mogelijk gemaakt om een zes cijferige en minimaal een vier cijferige code in te programeren (
• en [#] is niet toegestaan).Het werkt als volgt:

Neem de hoorn op.
Druk op [#].
Kies de juiste pincode (in het display verschijnt GRATIS BELLEN).
Neem de hoorn op.
Kies het gewenste nummber.

20*350ZO45°

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Klaphek heeft hier wel een beetje onderzoek naar gedaan :), maar daar staat ook weer niet zo héél erg veel in.

Beschrijving van Coinvox 8
'Ontleden' van de Coinvox 10

En UTFS :). Ik weet niet of de KPN je die informatie trouwens zomaar gaat geven, want voor hetzelfde geld wil je een betaaltelefoon ergens in een café hacken ofzo.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 21:18 schreef KevinLevie het volgende:
Klaphek heeft hier wel een beetje onderzoek naar gedaan :), maar daar staat ook weer niet zo héél erg veel in.

Beschrijving van Coinvox 8
'Ontleden' van de Coinvox 10

En UTFS :). Ik weet niet of de KPN je die informatie trouwens zomaar gaat geven, want voor hetzelfde geld wil je een betaaltelefoon ergens in een café hacken ofzo.
Je kunt alleen in het instellingen menu komen door een knopje in de telefoon in te drukken, die pas zichtbaar is als de gehele kluis verwijderd is. De Coinvox kan door iedereen aangeschaft worden, dus als ik aan de KPN om een handleiding vraag, lijkt me dat gewoon de normaalste zaak van de wereld dat ik er 1 krijg. Erg jammer vind ik dat ik op dit moment nog niet precies weet hoe ik gratiz met de telefoon kan bellen. Ik moet nu iedere keer #0000 als wachtwoord ingeven voordat ik gratiz kan bellen. Het begin en gesprekstarief op 00:00 zetten werkt wel, maar dat domme ding wil dan wel dat je er een kwartje ingooit die je na het gesprek dan terug krijgt |:(

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Iemand misschien een adres of e-mail van de KPN waar ik een handleiding kan halen?

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Het verkrijgen van een handleiding is gelukt. Ik heb via de site van KPN een mailtje verstuurd, en kreeg gisteren een mailtje dat ik voor € 4,52 (administratie & verzendkosten) een handleiding kon bestellen. Ik heb dit dus ook gedaan. Jammer dat KPN dit niet als "service" ziet en ik dus moet betalen. Wel netjes vind ik dat ik bij de KPN nog gewoon "oude" handleidingen kan bestellen ondanks dat ik moet betalen.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 09:03 schreef RDK_NL het volgende:
Het verkrijgen van een handleiding is gelukt. Ik heb via de site van KPN een mailtje verstuurd, en kreeg gisteren een mailtje dat ik voor € 4,52 (administratie & verzendkosten) een handleiding kon bestellen. Ik heb dit dus ook gedaan. Jammer dat KPN dit niet als "service" ziet en ik dus moet betalen. Wel netjes vind ik dat ik bij de KPN nog gewoon "oude" handleidingen kan bestellen ondanks dat ik moet betalen.
Deze service zou bakken met geld gaan kosten. Je moest eens weten hoeveel mensen de handleiding kwijt raken. Das echt bizar. Maarreh de gratis belmodus staat toch ook bij die enen link. Gewoon iets vastplakken in de telefoon?

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 11:46 schreef Bart_traB het volgende:

[..]

Deze service zou bakken met geld gaan kosten. Je moest eens weten hoeveel mensen de handleiding kwijt raken. Das echt bizar. Maarreh de gratis belmodus staat toch ook bij die enen link. Gewoon iets vastplakken in de telefoon?
Waarom iets vastplakken als het "legaal" kan. Ik heb gewoon de keys. Ik ben het met je eens dat de handleiding wel iets mag kosten omdat er veel kwijtraken, maar vind het wel lullig dat je ze allemaal op PDF kan downen, maar natuurlijk de mijne weer net niet :(

20*350ZO45°

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:03
Op vrijdag 25 januari 2002 20:55 schreef RDK_NL het volgende:
Neem de hoorn op.
Druk op [#].
Kies de juiste pincode (in het display verschijnt GRATIS BELLEN).
Neem de hoorn op.
Kies het gewenste nummber.
Ik zie dat je 2x de hoorn opneemt, is dit een getweakt toestel met 2 hoorns? ;) KPN Duogesprek ;)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 18:55 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Ik zie dat je 2x de hoorn opneemt, is dit een getweakt toestel met 2 hoorns? ;) KPN Duogesprek ;)
HAHA, nee dat had ik regelrecht van de site copy --> paste alleen daar moet je dus 2x de hoorn opnemen :P

20*350ZO45°

Pagina: 1