Toon posts:

Video-kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een pentium 3, 600mhz, en 128 mb geheugen... ik wil graag een nieuwe videokaart gaan kopen. hiervoor had ik de diamond viper v770 TNT 2 Ultra, ik heb een paar dgn geleden een Hercules Prophet 4500 64mb TV-Out gekocht, Alleen het beeld schokte, komt dit door de 2x 4x agp ?? ik heb namelijk een Asus B3B-F moederbord, en ik zie nergens iets staan over dat 2x of 4x... Welke videokaart kan ik nu in mijn comp. zetten ???

Alvast bedankt, mzzl...

Verwijderd

InK welke spellen schokt het beeld ?? , welke drivers gebruik je , welke resoluties , bitdieptes , Direct3d of openGL ???

Misschien deze drivers even proberen http://www.tweakers.net/meuktracker/1540

• ThaEagle
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2024

ThaEagle

Debian GNU/Linux

Op vrijdag 25 januari 2002 20:03 schreef Bezem049
...
Hoi,

Die 'Hercules Prophet 4500 64mb TV-Out' kan je gewoon gebruiken met een asus p3b-f (heb er zelf ook een geweldig bordje :))
De p3b-f kan agp 1x en 2x aan hoger niet...

Ik hoop dat je hier wat mee kan suc6 !

Epox 8KRA2+ AMD Athlon 2400+ 768 Mb DDR Club3D Nvidia Geforce 5900 XT Asus 50x CD-rom AOpen 4x CD-R Maxtor 60 GB UDMA 133 Seagate 160 GB UDMA100 HP M700 WinXP

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 20:09 schreef Shaggy16 het volgende:
InK welke spellen schokt het beeld ?? , welke drivers gebruik je , welke resoluties , bitdieptes , Direct3d of openGL ???
In zowat alle spellen, maar het gaat mij om het demo, je krijgt er 2demo's bij, een fles, en in een temple... Die ene in die temple gaat schokkerig, als ie de gangen in gaat. Ik gebruik normaal 1042x768, en 32bit, Direct3d
ik had nog directX 8.1 gedownt. Maar ik heb het ook geprobeert in 800x600, 16bit, en alle progs uitzetten,
en nog steeds schokkerig, meerdere computerzaken staan voor een raadsel... Het enige wat nu dus nog kan, is die agp 2 of 4x, maar dan moet ik een heel nieuw moederbord kope... of is het toch wat anders ?????

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:13 schreef Bezem049 het volgende:

[..]

Het enige wat nu dus nog kan, is die agp 2 of 4x, maar dan moet ik een heel nieuw moederbord kope... of is het toch wat anders ?????
Tussen 1x 2x en 4x agp zit een verschil die je bijna niet merkt , lijkt mij errug sterk dus.

Je kaart kan ook gewoon op 2x Agp lopen , en misschien zelfs nog op 1x

Verwijderd

Ik heb die kaart ook gehad. Dat was een hele coole kaart 8-) In dit geval ligt het echt aan je processor. Ik heb zelf een Athlon 600 gehad en daarbij schokte het ook aardig, vooral in die Temple-demo. In spellen zoals Unreal Tournament ging het wat beter, en schokte het minder. Toen ik een andere procesor+mobo had gekocht ging het allemaal van een leien dakje :)
Die kaart heeft namelijk veel megahertzen nodig. Veel zeggen dat hij pas lekekr loopt bij een 800 en dat geloof ik wel. Drivers helpen ook niet, neem dat maar van mij aan, alleen een andere processor!!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:32 schreef Rippie het volgende:
Ik heb die kaart ook gehad. Dat was een hele coole kaart 8-) In dit geval ligt het echt aan je processor. Ik heb zelf een Athlon 600 gehad en daarbij schokte het ook aardig, vooral in die Temple-demo. In spellen zoals Unreal Tournament ging het wat beter, en schokte het minder. Toen ik een andere procesor+mobo had gekocht ging het allemaal van een leien dakje :)
Die kaart heeft namelijk veel megahertzen nodig. Veel zeggen dat hij pas lekekr loopt bij een 800 en dat geloof ik wel. Drivers helpen ook niet, neem dat maar van mij aan, alleen een andere processor!!
Mijn broertje heeft de Kyro II versie van Club3D en hij kan cs , q3 , ut, mohaa etc wel goed spellen op zijn 800 Mhz Athlon Slot A , met 256 mb werkgeheugen.

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.