Toon posts:

wel of niet op kt333 chippie w88

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers, ik heb een dringende vraag want een tijdje geleden heb ik hier op tweakers.net gezien dat de nieuwe kt333 en de kt333a chipsets uikwamen.eerst wou ik namelijk die soltek sl75drv2 bestellen maar toen kwam dat nieuws dus.
maar nou lees ik weer hier dat de kt333 chip pas eind feb uit komt!!!. nu wil ik aan jullie vragen is het verstandig om nu gewoon een splinternieuwe pc te bestellen (onderdelen),met het nieuwe soltek sl45drv4 mobotje, of om te wachten tot de nieuwe kt333 chip uit is. ik wou sowieso ook al kocht ik de kt226a of de kt333 de kt333a kopen als die uit kwam want daar zitten gewoon TE vette features op. maar zouden jullie nou gewoon die nieuwe soltek met de gewone kt266a pakken en dan als de kt333a die weer te kopen of op de kt333 te wachten en dan de kt333a te kopen als die uitkwam. ik hoop dat het niet te onduidelijk topic is geworden en ik hoop dat jullie goeie antwoorden geven. groeten, DARKNOAH

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

nu kopen.

Die KT333 bied niet zoveel.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Ik w8 op de kt333a.

Ik heb nu al een leuk systeempje.
En als ik w8 kan ik strax meer uitgeven en heb ik nieuwer spul (Geforce4)

Is natuurlijk per persoon verschillend.

Verwijderd

de kt333 lijkt me idd niet meer te bieden dan een kt266 maar de kt333a is in mijn ogen wel de moeite waard :)

Verwijderd

Topicstarter
ja dit vind ik dus ook dus jullie vinden gewoon nu aller nieuwste kopen( amd athlon xp 2000+ enz. ) en dan als die kt333a uit is gewoon dan gewoon die kopen??? want als die kt 333a dan uit is hoef ik natuurlijk alleen nieuwe mobo en geheugen.

Verwijderd

gewoon wachten totdat de KT333(A) uit is, dan worden de prijzen voor KT266A bordjes hopelijk wat goedkoper :)

/me gaat zelf ook dan een epoxje kopen :9

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het prob is dat ik zo snel mogelijk weer un pc wil want ik heb mijne al verkocht, en die waar ik nu op zit (vader) is niet bepaald cool als je snapt wat ik bedoel.

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:18 schreef DARKNOAH het volgende:
ja maar het prob is dat ik zo snel mogelijk weer un pc wil want ik heb mijne al verkocht, en die waar ik nu op zit (vader) is niet bepaald cool als je snapt wat ik bedoel.
Gewoon je config kopen zoals je wou en later je mobo upgraden :)

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
ik zou op die kt33 chipset wachten.. geduld voor een sneller systeem :P
geforce 4 + kt333 chipset en je bent de snelste jongen van de straat (voor een tijdje :P)
en als je ff kijkt bij tweakers headlines zie je dat msi een mobo gaat maken met kt 333 chipset met usb 2.0 en ata 133 controller.

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 20:23 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
ata 133 controller.
Tja als je echt snel wilt zijn neem je natuurlijk een U160 SCSI controller en een lekkere U160 schijf :P

• DirtyHennessy
Op vrijdag 25 januari 2002 20:25 schreef DRG het volgende:

[..]

Tja als je echt snel wilt zijn neem je natuurlijk een U160 SCSI controller en een lekkere U160 schijf :P
tuurlijk bestaat er ook nog altijd zoiets als een prijs en geld hebben :P :P :P :P

Verwijderd

Topicstarter
hahah ja inderdaad en dat is in dit geval niet zo veel, dus die geforce 4kan ik vergeten ben blij met m'n gefore 2 ti :'( maar ik bedoel gewoon alleen proc mobo geheugen en kast ga ik upgraden voor de rest niks. dus dan ga ik denk ik toch maar voor die soltek sl75drv4 en dan over 4 maandjes als ie uit is koop ik wel un kt333a mobo goeie keuze dus???.

• DirtyHennessy
nee w8 tot de kt333 bespaart weer geld end at hou je over voor eventueel meer geheugen en geforce 4 (of ati radeon 8500 ultra) of voor vakatie oid :?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik wil toch de kt333a dus dan zker eerst kt333 kopen en dan maand later zowat kt333a??? en als ik er nu een koop heb ik zo'n 3 a 4 maanden. snappie?? :? bedankt in ieder geval voor jullie mening!!

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
als je nu een kt266a board koopt is die verder
door ontwikkeld ,nieuwere rev. minder bugs ed.
ik zou zowiezo ff w88 met het kopen van iets wat net op de markt is,je hebt kans dat die 266a de eerste maanden nog sneller is dan die 333

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Verwijderd

Topicstarter
ja daarom wil ik die soltek sl75drv5.
maar ik ben net een review tegengekomen http://www.amd3d.com/review/sl75drv4/index.htm ( ja sorry ik weet nog niet hoe dat werkt met die links) maar hier vind ik em eigenlijk maar matig uit de bus komen.
kunnen jullie hier ff naar kijken en zeggen wat jullie er van vinden??? want toch lijkt het me het ideale bordje en veel beter als die sl75drv2 :7 :9

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 13:07

Baf

slopen. alles kapot maken.

Waarom w8 je niet op de kt400 en de geforce 5? :Z Oftewel: je kunt wel blijven w88.

• erikdeperik
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07-2024
Op vrijdag 25 januari 2002 22:46 schreef DARKNOAH het volgende:
ja daarom wil ik die soltek sl75drv5.
maar ik ben net een review tegengekomen http://www.amd3d.com/review/sl75drv4/index.htm ( ja sorry ik weet nog niet hoe dat werkt met die links) maar hier vind ik em eigenlijk maar matig uit de bus komen.
kunnen jullie hier ff naar kijken en zeggen wat jullie er van vinden??? want toch lijkt het me het ideale bordje en veel beter als die sl75drv2 :7 :9
ziet er goed uit hoor
hou er rekening mee dat de alpha 8045 en swiftech462 er niet op past(dwz op die drv2 niet past)ff checken dus

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:35
Ik zou zeggen wachten op de KT333a die brengt meer verandering. En het snelheids verschil (KT333 en KT333a) zal denk nog groter zijn vergeleken met KT266 en KT266a, wegens veel snellere bandwidth tussen de twee chips van VIA (correct me if i'm wrong).
Dus eindconclusie wachten op KT333a.