Jaja, ik heb eindelijk mijn 3D Prophet 4500 weggedaan!
Was het gezeik onder Windows XP zat en heb een Geforce 2 Ti met 64 Mb DDR gekocht
Nu is mijn vraag (aangezien het een goedjoop kaartje was van maar €147,50 of het geheugen wat er op zit misschien wel 4,0 ns geheugen is. Op dit geheugen staan de volgende regels
- Samsung 148
- K4D263238M-QC40
- UAJA34DB
Die 40 aan het eind van de 2e regel, is dat dus de snelheid van mijn geheugen?? Hoop het wel want dan gaan er heel snel een paar sinks op en op naar de 250 Mhz!!
(Op deze kaart zit ook nog een jumper voor de versie van de kaart. Ik kan hem instellen als Quadro of als Geforce, wat kan ik beter doen? En wat voor Quadro is het dan als ik hem in de Quadro-mode zet? (misschien belangrijk voor de drivers)
Het is trouwens deze kaart.
- Samsung 148
- K4D263238M-QC40
- UAJA34DB
Die 40 aan het eind van de 2e regel, is dat dus de snelheid van mijn geheugen?? Hoop het wel want dan gaan er heel snel een paar sinks op en op naar de 250 Mhz!!
(Op deze kaart zit ook nog een jumper voor de versie van de kaart. Ik kan hem instellen als Quadro of als Geforce, wat kan ik beter doen? En wat voor Quadro is het dan als ik hem in de Quadro-mode zet? (misschien belangrijk voor de drivers)
Het is trouwens deze kaart.