Toon posts:

Grote bestanden over LAN -> pc reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nogal een vervelend probleempje en ik ben hem niet tegenekomen in dit forum... (voordat ik reacties met search blbalbal krijg)

Ok.. als ik vanaf mijn pc grote bestanden (divx films, iso's o.a.) kopieer naar mijn andere pc dan zegt ie bij mij dat de schijf van de andere pc vol is en vervolgens reboot die pc

best apart... ik heb verder geen problemen met mn netwerk (internet delen enzo werkt allemaal zonder problemen en ik kan wel veel kleine bestandjes sturen)

in beide pc's zitten safeway 100Mbit netwerkkaartjes en ik heb een safeway 100Mbit switch.
Op beide pc's staat winXP pro...

enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? bvd

Verwijderd

en, ehh ik durf het bijna niet te vragen, maar hoeveel ruimte heb je dan nog op die andere pc?

• Axel666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10-2022
Hmmz heb dit ook een keer met een comp gehad, als je een file er naartoe smeet resette die bij de 300mb ofzo terwijl er genoeg schijf ruimte was. Had toen geen zin er verder mee te klooien, dus gewoon opnieuw geinstalleerd en hij deed het toen weer perfect.

9worlds.net @ hattrick.org

• nike
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik had het vroeger met me abit bordje en via drivers bleek het udma te zijn.
miischien moet je in die richting zoeken.meer tips heb ik niet voor je.

-edit-

Verwijderd

Forceer de netwerk kaartjes eens op 'half duplex' ik heb ooit een probleem gehad welke de computer bevroor. Netwerk op half duplex en weg was het kwaad..... ;)

Het is natuurlijk niet DE oplossing :z

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Doe is een scandisc op beide PC's...

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb nog genoeg ruimte over :) (sry was vergeten erbij te zetten :))

ik heb mijn netwerk al helemaal opnieuw geintalleerd en alles..

Tja ik zal ffies proberen om op half-duplex te zetten... kijken wat ie doet..

ennuh... een scandisk zal mij nie helpen hoor ;)
Pagina: 1