Toon posts:

[planet adsl] inbel error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ADSL bij planet en dus Mxstream en het werkte altijd goed, maar nu heb ik soms als ik inbel dat ik onderstaande error krijg. Hij blijft dan hangen bij het 'controleren van naam en wachtwoord'. En nee, ik heb niet het verkeerde wachtwoord ingetikt. Als ik het dan vijf minuten later probeer werkt het soms weer wel. Of na rebooten ofzo. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Afbeeldingslocatie: http://www.mkemeling.f2s.com/foutmeldingplanet.jpg

Verwijderd

Topicstarter
heeft echt niemand een antwoord???

Ik krijg het steeds en steeds vaker

als ik dan een uurtje later probeer doet ie het weer wel, maar dit kan gewoon echt niet.

Ik begin ook het idee te krijgen dat het aan planet/kpn zou kunnen liggen, want hier kan ik echt geen probleem ontdekken

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:04
Is je wachtwoord wel goed? :+

ff serieus.

Misschien de TCP/IP enzow eens ff nalopen.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->IT

Verwijderd

staat het "Line Sync"-lampje op je modem (als je een analoog ethernet modem hebt tenminste) niet te knipperen? dat probleem had ik dus eerst ook, en na lang zeuren bij de helpdesk konden ze me vertellen dat er een fout in de firmware van de modem zat, en dat je een patch van de MxStream site moest downloaden en die installeren.

sindsdien geen problemen meer met inbellen :7

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

718
Een PPP sessie is gestart, maar afgebroken omdat de server niet op
tijd reageerde. Dit kan komen door de lijn kwaliteit van de server.

Verwijderd

met 718 wil modem reset vaak helpen (modem uit, 30 sec wachten en weer aan). ingeval van usb modem 30 sec eruit trekken en weer aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 17:55 schreef Chief_BoZ het volgende:
staat het "Line Sync"-lampje op je modem (als je een analoog ethernet modem hebt tenminste) niet te knipperen? dat probleem had ik dus eerst ook, en na lang zeuren bij de helpdesk konden ze me vertellen dat er een fout in de firmware van de modem zat, en dat je een patch van de MxStream site moest downloaden en die installeren.

sindsdien geen problemen meer met inbellen :7
Resetten helpt niet. Ik zal even op de mxstreamsite kijken voor die patch.

bedankt :)

Ok, gedownload en geinstalleerd. Net ging het goed, eens kijken of dat zo blijft..
Only time... wil tell...
Pagina: 1