Toon posts:

Indiana Jones And The Fate Of Atlantis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu in die Map Room, en moet nu een combinatie met die stenen maken, maar welke?
Ik snap wel dat het volgens het 'To approach Atlantis' stukje in The Lost Dialogue moet, dus
rising sun
waxing of waning moon
west sea

maar dat doet niks, en in een walkthrough staat niks zinnigs over de exacte combinatie.

Weet een GoTer mischien de exacte combinatie?
En dan alleen die combinatie, niks anders :) (rest wil ik zelf uitzoeken :P)

Verwijderd

Topicstarter
*kick

Verwijderd

is dat niet die dosgame? heb ik erg lang gespeeld, maar das alweer een poosie terug.

zelf had ik toen wel een heel duidelijke walktrough... :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Controleer of het adres juist is gespeld wanneer u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Open de introductiepagina www.panstudio.com en zoek naar koppelingen naar de informatie die u wilt.
Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen.
U kunt op Zoeken klikken, als u informatie wilt zoeken op het Internet.

HTTP 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer

;(

Verwijderd

Topicstarter
wtf, nu wel?!

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Bedankt voor het herinneren dat ik dat spel nog op mijn pc heb slingeren. Ik heb het nog steeds niet uitgespeeld...
Ik ga er ook maar weer eens verder mee :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 19:05 schreef woutf het volgende:
http://www.panstudio.com/cheatstop/showtxt.asp?type=pc&index=1455

:)
ok, thnx, maar die zegt hetzelfde als mijne:

Use all 3 stones on the spindle. Once again,the Lost Dialogue will tell you the alignment.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Op vrijdag 25 januari 2002 18:10 schreef Caspian het volgende:
Op vrijdag 25 januari 2002 18:44 schreef Caspian het volgende:
*kick
Op vrijdag 25 januari 2002 19:10 schreef Caspian het volgende:
wtf, nu wel?!
ik zou misschien eens de FAQ nog eens lezen over "schoppen"

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

De combinatie veranderd elke keer dat je speelt, dus ik kan je die niet geven. Het zou inderdaad het stukje uit Plato's boek moeten zijn. Er stond me wel bij dat je het op een gegeven moment ondersteboven moest doen, dus elke steen 180 graden gedraaid, maar ik geloof dat dat pas in Atlantis zelf moet, na de duikboot-scenes. (Access to the lost city itself is only yielded to contrary minds, of zoiets, ofwel: alles omgekeerd).

Verwijderd

dit gaat dus over die heeele oude? daar zat ook zon leuk duikboot stukkie in! :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, dat is dus balen :(

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Die combinaties zijn idd telkens verschillend per game. Je moet volgens mij idd precies het omgekeerde doen dan wat je in Griekenland hebt gedaan

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Dat was echt een gaaf spel heb het alleen ook nog nooit uitgespeeld. Ik kwam steeds neit voorbij die dikke duitser in die grot :(

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu dus op kossos, in die doolhof, maar ok, dat word dus puzzelen, vroeger ben ik er wel doorheen gekomen, maar toen kwam ik vast te zitten bij atlantis zelf

(ikke was 4 toen ik ermee begon, ik kon geen engels dus ik wist niet dat het omgekeert moest, en ik weer niet hoe ik door die daarvoor ben gekomen)

owja, toen had ik hem al iligaal, op de mac, dus ik ben nogal jong begonnen :{

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:27
Owja dat spel! ook nooit uitgespeeld :o Gouw maar weer is aan beginnen :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Ik heb het indertijd wel uitgespeeld maar wel met een stapel uitgeprint papier om ff te kijken als het niet meer ging :+

Ik heb ook wel ff zitten knoeien met die stenen maar ik herinner het me heeeeeeeeeel vaag. ( tis al verschrikkelijk lang geleden ). Maar na ff nadenken had ik het toch.
Je moet gewoon naar die icoontjes kijken en dan vergelijken met wat er die tekst staat en es nadenken.

Maar het is zo lang geleden. Het verbaast mij dat ik het nog beetje herinner.

Spel was indertijd trouwens wel TOP :9

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 20:15 schreef Caspian het volgende:
ik zit nu dus op kossos, in die doolhof, maar ok, dat word dus puzzelen, vroeger ben ik er wel doorheen gekomen, maar toen kwam ik vast te zitten bij atlantis zelf
Eh, ik weet nog wel dat bij mij de oplossing toen ook nergens op sloeg. Affijn, je hebt 4^3=64 mogelijkheden, dus als je er echt niet uitkomt moet je gewoon een beetje systematisch gaan draaien.

Off-topic: je was 4 toen je met Indy4 tot Atlantis kwam? Why do I find this hard to believe?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 15:01 schreef svenr het volgende:

[..]

Eh, ik weet nog wel dat bij mij de oplossing toen ook nergens op sloeg. Affijn, je hebt 4^3=64 mogelijkheden, dus als je er echt niet uitkomt moet je gewoon een beetje systematisch gaan draaien.

Off-topic: je was 4 toen je met Indy4 tot Atlantis kwam? Why do I find this hard to believe?
omdat ik een vader had? maar hij vertaalde alleen wat er gezecht werd enzo

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Gewoon alle combo's gaan uitproberen, tenminste zo heb ik het indertijd gedaan (8> Je komt vanzelf een keer bij de goede uit :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Dit spel roelt echt! ikzelf had ook dat probleem met die stenen, irritant... ben er toen mee genokt, maar dat is volgens mij het laatste van het hele spel dat je moet doen..

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 19:22 schreef DenniZ-X het volgende:
Dit spel roelt echt! ikzelf had ook dat probleem met die stenen, irritant... ben er toen mee genokt, maar dat is volgens mij het laatste van het hele spel dat je moet doen..
Zeker niet! Je moet dan de duiboot nog in, dan Atlantis zelf in, waar ook allemaal Nazi's zitten, en de slotscene... Nee hoor, je hebt pas 2/3 gehad.

Verwijderd

Been there done that.
Ikke ook uitgespeeld Ik weet nog wel dat ik hem samen met mijn oom ofzow had uitgespeeld .Ik was kiddow van 8 toen ofzow.

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 15:50
Als ik mij niet vergis, moet je het dagboek volgen en dan de kleinste steen 180 graden draaien.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
ik was ook iets van 8 ofzo toen ik had uitgespeeld hoor :)
Pagina: 1