Toon posts:

Waar te koop MOLEX cooler voor P III

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar te koop MOLEX cooler voor P III ?
Ik ben op zoek naar boven genoemde cooler, een silentdrive behuizing, en een pabst case cooler / fan (80x80). Ik heb ze bij www.maxilla.nl gezien. Ze hebben echter geen online shop en op mijn mail krijg ik geen antwoord, helaas. Ik wil alles in een keer bestellen zodat ik maar 1 maal verzendkosten hoef te betalen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou even een belletje plegen als ik jou was;
Maxilla Computers | Hoogstraat 34 Rotterdam | Telefoon: 010-4131342

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 18:34 schreef Aikeleer het volgende:
Ik zou even een belletje plegen als ik jou was;
Maxilla Computers | Hoogstraat 34 Rotterdam | Telefoon: 010-4131342
Het lijkt er wel op maar ik heb een lees bevestiging van één mail (van 2) gehad, dus gelezen is hij wel. Vreemd. Door de drukte ?

Verwijderd

Topicstarter
Even een trapje !!!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:48
Hup bellen. Ben je dan zow'n computernerd dat je dat al niet meer durft ;) :+

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 19:53 schreef Genotix het volgende:
Hup bellen. Ben je dan zow'n computernerd dat je dat al niet meer durft ;) :+
Ja, en ook verschrikkelijk lelijk }:O waardoor ik nooit buitenkom. Bovendien spreek ik alleen achterhoeks en zullen ze me vast niet verstaan daar in Rotterdam.
Boehoehoééé !!! :'(
Help mij !!!

• BenJoep
WOEPTIEDOE

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 21:07 schreef Genotix het volgende:
WOEPTIEDOE
Judas :(

Bij Informatique HADDEN ze 't ook.......
OOIT

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Als je echt zo'n enorme nerd bent, waarom soldeer je dan niet ff een paar draadjes aan die connector :)
Hoef je niet naar een winkel waar je misschien wel direct moet communiceren en je niet de almachtige rootrechten hebt om een lastig gesprek onder het mom van rotte verbinding te killen :D

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 21:25 schreef picobyte het volgende:
Als je echt zo'n enorme nerd bent, waarom soldeer je dan niet ff een paar draadjes aan die connector :)
Hoef je niet naar een winkel waar je misschien wel direct moet communiceren en je niet de almachtige rootrechten hebt om een lastig gesprek onder het mom van rotte verbinding te killen :D
Blijkbaar ben ik echt helemaal sociaal gestoord. Ik zoek nl een CPU koeler en silent drive van MOLEX. Waar jij het over hebt ???? I do no !!!
Maarja ben dan ook al jaren niet meer persoonlijk met iemand in contact geweest (hoef je ook niet zo vaak te douchen, heeft toch niemand last van).

• BenJoep
Informatique heeft het.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 22:10 schreef Genotix het volgende:
Informatique heeft het.. ;)
??? De koeler kan ik anders niet vinden. (8>

Verwijderd

Topicstarter
Informatique verkoopt ze dus niet meer volgens eigen zeggen.
Nog meer verkoop adressen buiten Maxilla in Rotterdam ?

• BenJoep
Op zaterdag 26 januari 2002 15:42 schreef linus-1 het volgende:
Informatique verkoopt ze dus niet meer volgens eigen zeggen.
Nog meer verkoop adressen buiten Maxilla in Rotterdam ?
een silentdrive behuizing, en een pabst case cooler / fan (80x80)
deze wel.. (tenminste heb ik 3 weken gelee nog langs zien komen.. Enneuh die papst die verkopen ze als Justcoolers..

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08-2023

gcb

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic is verplaatst van [forum=6] naar [forum=22] :).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 11:22 schreef Genotix het volgende:

[..]

[..]

deze wel.. (tenminste heb ik 3 weken gelee nog langs zien komen.. Enneuh die papst die verkopen ze als Justcoolers..
Ik heb een adresje hier in de buurt gevonden (comex in Vaals) die verkoopt die fans voor € 17.50. De Silent Drive stond bij tekoop aangeboden en is onderweg. Nou nog een CPU koeler.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 14:25 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Ik heb een adresje hier in de buurt gevonden (comex in Vaals) die verkoopt die fans voor € 17.50. De Silent Drive stond bij tekoop aangeboden en is onderweg. Nou nog een CPU koeler.
Ook CPU coolers bij www.comex.nl . Het valt niet zo 1 2 3 op op hun site maar er is echt heel veel "silent" spul leverbaar. Ik ga er morgenvroeg meteen naar toe !

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 23:44
Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet. loop gewoon naar een electronica boer, koop een molex connector, knip die mobo connector eraf en voila ! Het enige nadeel is dat je je fan rpm niet meer kan meten. ik heb hier het zelfde gedaan met een oude p2, werkt perfect. :7

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 00:49 schreef QBiT het volgende:
Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet. loop gewoon naar een electronica boer, koop een molex connector, knip die mobo connector eraf en voila ! Het enige nadeel is dat je je fan rpm niet meer kan meten. ik heb hier het zelfde gedaan met een oude p2, werkt perfect. :7
Volgens mij doe jij moeilijk want je begrijpt de vraag helemaal niet. Ik vroeg om een cpu koeler. Als ik naar een electronica boer loop, een een molex connector koop , die mobo connector eraf knip heb ik nog steeds geen CPU koeler. Hoe dan ook bedankt voor de reactie maar toch even lezen wat ik bedoel.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

gewoon morgen ff bellen naar maxilla, helpen je ze zeker.. mailtje zal wel verloren gegaan zijn..

anders bel ik wel voor je en scheld ik raymon en maurice wel ff verrot.

(heb er vroeger gewerkt, kom er nog wekelijks :P)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 00:58 schreef megamuch het volgende:
gewoon morgen ff bellen naar maxilla, helpen je ze zeker.. mailtje zal wel verloren gegaan zijn..

anders bel ik wel voor je en scheld ik raymon en maurice wel ff verrot.

(heb er vroeger gewerkt, kom er nog wekelijks :P)
Zoals ik al eerder zei, heb nou een adresje hier in de buurt bij comex waar ik persoolijk langs kan gaan (Vaals).
Niets ten nadele van Maxilla hoor (absoluut niet). Het is gewoon mooi spul wat ze verkopen. Maarja ik wou bestellen, dat lukte niet zo 1 2 3. Toen ben ik verder gaan zoeken, vandaar. Bedankt voor je aanbod. Ze zitten in ieder geval in mijn favorieten dus vroeg of laat kom ik er wel weer eens terecht.

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Op maandag 28 januari 2002 01:04 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, heb nou een adresje hier in de buurt bij comex waar ik persoolijk langs kan gaan (Vaals).
Niets ten nadele van Maxilla hoor (absoluut niet). Het is gewoon mooi spul wat ze verkopen. Maarja ik wou bestellen, dat lukte niet zo 1 2 3. Toen ben ik verder gaan zoeken, vandaar. Bedankt voor je aanbod. Ze zitten in ieder geval in mijn favorieten dus vroeg of laat kom ik er wel weer eens terecht.
kzal ze dit topic ff mailen.. vinden ze leuk >:)
hoe zijn die molex coolertjes eigenlijk? btje mee te overclocken of niet?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 21:25 schreef picobyte het volgende:
LOL :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 04:23 schreef megamuch het volgende:

[..]

kzal ze dit topic ff mailen.. vinden ze leuk >:)
hoe zijn die molex coolertjes eigenlijk? btje mee te overclocken of niet?
Nee, zijn echt gericht op :Z :Z :Z ofwel: STILTE.
Niet zozeer bedoelt voor OC.
Hier kun je ook eea. vinden: http://www.aconto.de
Al deze spullen om je pc stil te krijgen kun je in nederland bestellen / kopen via: www.comex.nl
Even een mail en dezelfde dag nog reactie zoals het hoort.
Ben net langs geweest. Mooie Papst fans (1500 rpm) gekocht en een cpu koeler met Papst fan (2900 rpm). Mooi spul voor een goede prijs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 04:41 schreef larry_ellison het volgende:

[..]

LOL :)
Haha.
Als ik de topic titel lees en ik zie dit als antwoord.....
Afin laat anderen dan maar uitmaken wie hier een nerd is.
*D

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-05 01:18

SiGNe

Ook hoi!

Op vrijdag 25 januari 2002 21:55 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Blijkbaar ben ik echt helemaal sociaal gestoord. Ik zoek nl een CPU koeler en silent drive van MOLEX. Waar jij het over hebt ???? I do no !!!
Maarja ben dan ook al jaren niet meer persoonlijk met iemand in contact geweest (hoef je ook niet zo vaak te douchen, heeft toch niemand last van).
Ik weet niet waar jij het over hebt maar Molex is geen merk, dat is een type aansluiting, harde schijven hebben bijvoorbeeld ook een molex connector.
Je kan dus gewoon een CPU cooler kopen voor een PIII en een Molex stekkertje en die maak je dan aan elkaar vast.
Tadaa..een CPU cooler met Molex stekker.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 13:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij het over hebt maar Molex is geen merk, dat is een type aansluiting, harde schijven hebben bijvoorbeeld ook een molex connector.
Je kan dus gewoon een CPU cooler kopen voor een PIII en een Molex stekkertje en die maak je dan aan elkaar vast.
Tadaa..een CPU cooler met Molex stekker.
Kijk hier eens.
http://www.silentpc.nl/
Molex is gewoon een merk dat ,buiten hele bekende stekkers, ook cpu koelers maakt.
Snappen we nou allebei waar we het over hebben gelukkig.
Pagina: 1