Medal of Honor: 1 Februari in nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Hallo allemaal

Ik hoor hier veel geschreeuw over releasedates van medal of honor hier in Nederland. De ene roept 7 februari, de ander 14 februari etc etc.
Voor de mensen die een beetje respect hebben voor game-makers, en het spel erg graag origineel in het bezig willen hebben:

Vanaf 1 Februari is Medal of Honor: Allied Assault voor 44 Euro te krijgen bij alle MediaMarkt fillialen

Althans, dat staat er dus in het krantje van hun wat ik vandaag binnen heb gehad.

(Ik denk overigens dat de uitspraak "Eerst zien, dan geloven" hier ook wel op z'n plaats is.)

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 18:02 schreef CyberTijn_ het volgende:
Hallo allemaal

Ik hoor hier veel geschreeuw over releasedates van medal of honor hier in Nederland. De ene roept 7 februari, de ander 14 februari etc etc.
Voor de mensen die een beetje respect hebben voor game-makers, en het spel erg graag origineel in het bezig willen hebben:

Vanaf 1 Februari is Medal of Honor: Allied Assault voor 44 Euro te krijgen bij alle MediaMarkt fillialen

Althans, dat staat er dus in het krantje van hun wat ik vandaag binnen heb gehad.
reken der maar niet op ;(

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik vraag me af hoeveel dudez hem ook echt gaan kopen

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:43

ko9

ikke iig wel. ookal heb ik de single player al uitgespeeld...

Verwijderd

Als Gamesoy er mee kapt koop ik m orgineel :P

Verwijderd

Koop hem alleen voor de mulitplayer denk ik , dies echt goed.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Ik geloof er niks van, sorry :X

Verwijderd

multiplayer schijnt juist niet zo denderend te zijn. zoals je imho kon zien aan de demo's :r

Verwijderd

ja reken er maar niet op...

alleen omdat mediamarkt dat zegt? tss

Verwijderd

Met een patch heb je een ingame server browser die patch komt een dezer dagen of vlak na release uit voor de europese versie. Dus dat gamespy argument kan de kop ingedrukt worden! Kopen die handel!!!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Veel mensen hebben hem al uitgespeeld en dat zo snel
Dus ik ga hem niet kopen :)

• CyberTijn
Op vrijdag 25 januari 2002 21:44 schreef BigB het volgende:
Veel mensen hebben hem al uitgespeeld en dat zo snel
Dus ik ga hem niet kopen :)
En door mensen als jij zullen er in de toekomst steeds minder PC games worden gemaakt en mag iedereen een PS2, GameCube, of Xbox gaan kopen, simpelweg omdat er geen geld meer te verdienen is in de PC games business.
Dan ga je je afvragen of het nog wel de moeite is om zo'n dure videokaart te kopen. Want daar heb je ook zoveel aan, als er helemaal geen spellen meer zijn die je erop kan draaien..

:( :( :( :( :( :( :( :(

Maarja, wie ben ik..........

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 22:03 schreef CyberTijn_ het volgende:

[..]

En door mensen als jij zullen er in de toekomst steeds minder PC games worden gemaakt en mag iedereen een PS2, GameCube, of Xbox gaan kopen, simpelweg omdat er geen geld meer te verdienen is in de PC games business.
Dan ga je je afvragen of het nog wel de moeite is om zo'n dure videokaart te kopen. Want daar heb je ook zoveel aan, als er helemaal geen spellen meer zijn die je erop kan draaien..

Ik denk dat dit wel een beetje overdreven is....
Of ligt dat aan mij??? :?

Verwijderd

hebbe hebbe hebbe
ga er 1 feb gelijk heen
€ 44 koopje

• CyberTijn
Op vrijdag 25 januari 2002 23:32 schreef Scudo het volgende:
hebbe hebbe hebbe
ga er 1 feb gelijk heen
€ 44 koopje
het is ruim 99 gulden hoor ;) Net zo duur als alle andere spellen :z

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 23:01
Hoe sneller, hoe beter

* Crash Crash wacht met spanning af

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op vrijdag 25 januari 2002 22:03 schreef CyberTijn_ het volgende:

[..]

Eeuhmm hij zegt toch dat andere mensen hem al zo snel hebben uitgespeeld en dat hij hem daarom mar niet koopt, dus als ik het goed begrijp heeft hij ook geen iso!
Btw ik ben het wel een beetje met je eens, maar het is ook echt veels te duur vind ik die spellen, 45Euro voor een spel, damn moet je nagaan, koop je bijvoorbeeld MaxPayne, nou paar daagjes plezier van weg 45Euro, of mohaa als je geen inet hebt, nou lekker singleplayer heb je zo uitgespeeld, en dan? dan heb je er nix meer aan, dus weg 45Euro. Nou lekker is dat, weet je hoe veel 45Euro is!! Sorry maar ik heb gewoon geen geld om al di spellen maar ff'tjes te kopen en vind het het gewoon niet waard om 45Euro voor een spel te betalen waar je maar een paar dagen plezier van hebt. Vandaar dat ik diablo2 (LoD) wel legaal heb en counterstrike enzo, daar blijf je lang plezier van hebben. En aangezien er nog best wel veel mensen zijn die geen, of een trage verbinding hebben, waar niet echt mee online valt te spelen, kan ik in hun geval best begrijpen dat zij een iso'tje van een vriendje kopen die wel een snelle verbinding heeft en dat ff heeft geritseld.
Ik denk echt dat het goed voor de Games industry zou zijn als ze de games een stuk godkoper maken, of iets in de doos (ja ik ben vel tegen die DVD hoesjes) doen wat een echte meer waarde geeft aan het spel als je het koopt. Bijvoorbeeld een echt mooie handleiding die NIET ook nog op de cd staat. Of bij spellen als BG1/2 er een mooie landkaart bij doen van de spel wereld. Als ze dat soort dingen zouden doen denk ik dat het illegaal kopieren een stuk minder word.
(correct me if i'm wrong)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• CyberTijn
Op zaterdag 26 januari 2002 11:42 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Eeuhmm hij zegt toch dat andere mensen hem al zo snel hebben uitgespeeld en dat hij hem daarom mar niet koopt, dus als ik het goed begrijp heeft hij ook geen iso!
Btw ik ben het wel een beetje met je eens, maar het is ook echt veels te duur vind ik die spellen, 45Euro voor een spel, damn moet je nagaan, koop je bijvoorbeeld MaxPayne, nou paar daagjes plezier van weg 45Euro, of mohaa als je geen inet hebt, nou lekker singleplayer heb je zo uitgespeeld, en dan? dan heb je er nix meer aan, dus weg 45Euro. Nou lekker is dat, weet je hoe veel 45Euro is!! Sorry maar ik heb gewoon geen geld om al di spellen maar ff'tjes te kopen en vind het het gewoon niet waard om 45Euro voor een spel te betalen waar je maar een paar dagen plezier van hebt. Vandaar dat ik diablo2 (LoD) wel legaal heb en counterstrike enzo, daar blijf je lang plezier van hebben. En aangezien er nog best wel veel mensen zijn die geen, of een trage verbinding hebben, waar niet echt mee online valt te spelen, kan ik in hun geval best begrijpen dat zij een iso'tje van een vriendje kopen die wel een snelle verbinding heeft en dat ff heeft geritseld.
Ik denk echt dat het goed voor de Games industry zou zijn als ze de games een stuk godkoper maken, of iets in de doos (ja ik ben vel tegen die DVD hoesjes) doen wat een echte meer waarde geeft aan het spel als je het koopt. Bijvoorbeeld een echt mooie handleiding die NIET ook nog op de cd staat. Of bij spellen als BG1/2 er een mooie landkaart bij doen van de spel wereld. Als ze dat soort dingen zouden doen denk ik dat het illegaal kopieren een stuk minder word.
Mwoa ik vind die DVD hoesjes voor games wel wat, het neemt niet zoveel ruimte in, en als je ze mooi op een rijtje heb staan kun je makkelijker de CD vinden die je zoekt.
Bij die grote dozen was het zo dat je dus die doos had, en daarbij nog een jewel-case met de CD-ROM erin die ik altijd gruwelijk snel kwijt was.

Wat betreft de prijs van een spel, dat moet omlaag natuurlijk, alhoewel ik wel denk dat dat uiteindelijk gaat gebeuren. Je ziet wat er nu aan de gang is met de muziek industrie, in amerika zijn de CD's stukken goedkoper, en dat gaat er ook aankomen hier in Nederland. Dit is natuurlijk omdat de muziek branche zich dondersgoed realiseert dat er vrijwel niks tegen piraterij te doen valt, en daarom maar de prijzen laat zakken.
Ik verwacht dat we deze ontwikkeling ook in de PC-game branche gaan zien.

Verwijderd

Hij werkt nu al onlijn >:) maarre ik zal hem wel origineel halen als ie uit is .

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zaterdag 26 januari 2002 11:48 schreef CyberTijn_ het volgende:

[..]

Mwoa ik vind die DVD hoesjes voor games wel wat, het neemt niet zoveel ruimte in, en als je ze mooi op een rijtje heb staan kun je makkelijker de CD vinden die je zoekt.
Bij die grote dozen was het zo dat je dus die doos had, en daarbij nog een jewel-case met de CD-ROM erin die ik altijd gruwelijk snel kwijt was.

Wat betreft de prijs van een spel, dat moet omlaag natuurlijk, alhoewel ik wel denk dat dat uiteindelijk gaat gebeuren. Je ziet wat er nu aan de gang is met de muziek industrie, in amerika zijn de CD's stukken goedkoper, en dat gaat er ook aankomen hier in Nederland. Dit is natuurlijk omdat de muziek branche zich dondersgoed realiseert dat er vrijwel niks tegen piraterij te doen valt, en daarom maar de prijzen laat zakken.
Ik verwacht dat we deze ontwikkeling ook in de PC-game branche gaan zien.
Nog ff over die DVD-Case's. Kan je mij vertellen hoe je een goede handleiding in zo'n pokke doosje gefrummelt krijgt??
Ik bedoel de handleidingen die er nu bij zitten zijn echt brak man, waar slaat het nu op dat de handleiding zo groot als het doosje gemaakt word :? Nou dan kan je beter de iso kopen en de pdf's mooi uitprinten...

• CyberTijn
Op zaterdag 26 januari 2002 11:56 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Nog ff over die DVD-Case's. Kan je mij vertellen hoe je een goede handleiding in zo'n pokke doosje gefrummelt krijgt??
Ik bedoel de handleidingen die er nu bij zitten zijn echt brak man, waar slaat het nu op dat de handleiding zo groot als het doosje gemaakt word :? Nou dan kan je beter de iso kopen en de pdf's mooi uitprinten...
Nou ik heb Operation Flashpoint hiero liggen origineel met een donders goeie handleiding

Als je het doosje openmaakt, zit een de rechterkant de CD vast, en aan de linkerkant zitten 2 lipjes, waar je zo boekjes en eventuele kaarten in kan schuiven.
Bij OFP zitten er wel ERRUG veel boekies en kaarten bij enzo, dus het doosje gaat wat moeilijker dicht, maar voor de rest werkt het prima.

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zaterdag 26 januari 2002 12:30 schreef CyberTijn_ het volgende:

[..]

Nou ik heb Operation Flashpoint hiero liggen origineel met een donders goeie handleiding

Als je het doosje openmaakt, zit een de rechterkant de CD vast, en aan de linkerkant zitten 2 lipjes, waar je zo boekjes en eventuele kaarten in kan schuiven.
Bij OFP zitten er wel ERRUG veel boekies en kaarten bij enzo, dus het doosje gaat wat moeilijker dicht, maar voor de rest werkt het prima.
Ja maar dat boekje is wel maar (ff opmeten...) 12 bij 18cm... Kijk naar de handleiding vaneuhhh (laat ik eens een spel noemen dat nog in een gewone doos zit) Diablo2, dat is tenminste een vatsoenlijke handleiding.
Okeej met opbergen enzo is het easy maar ik vind het toch maar kl*te, en helemaal als je 2cd's hebt...Ik bedoel kijk naar Red Alert 2, nou lekker die ene cd die in de linker kant van het doosje zit gefrummelt is na 2keer eruit halen mooi de tering...

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:56
Op vrijdag 25 januari 2002 18:02 schreef CyberTijn_ het volgende:
Hallo allemaal

(Ik denk overigens dat de uitspraak "Eerst zien, dan geloven" hier ook wel op z'n plaats is.)
Bij PC Zone Benelux krijg je Medal of Honor: Allied Assault als welkomstkado bij een abonnement. Nou wilde ik toch al MOH:AA kopen, en dan is een jaar abonnement op PC Zone ineens wel heel goedkoop, hi hi! :) Hopelijk dat ik hem zo sneller binnenkrijg dan als ik op Free Record Shop zou moeten wachten (14 februari bij hun).

• PuckStar
  • Laatst online: 26-01 20:13
Op vrijdag 25 januari 2002 18:55 schreef MrFreeman het volgende:
multiplayer schijnt juist niet zo denderend te zijn. zoals je imho kon zien aan de demo's :r
dat heb je dan behoorlijk mis want multiplayer roels echt wel supervet!

• CyberTijn
Jah ik was gisteren ook nog effe bij de Free Record Shop in Utrecht, daar zeiden ze dat MOHAA in het voorjaar zou komen......

:?

Nouja ik wacht maar af.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

[..]

avondje uitgaan +/- 3 uur kost je 200 piek... en dat is dan wel rendabel?

tis gewoon onzin...als het gratis kan doe je het toch gewoon? ook al verneuk je de hele industrie ermee... tis toch gratis!

|:(

ik koop hem zeker! zeer cool spel en multiplay zuigt? ehm ik vond de demos juist erg geinig!

blup

• Skywalker
  • Laatst online: 25-11-2025

Skywalker

Use the force Luke!!

De multiplayer is zelfs super cool!!!! Véél beter dan bijvoorbeeld RTCW.

May the force be with you!!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 23:21
Wat mij denk ik gaat weerhouden van het aanschaffen van het spel is het ontbreken van een co-op mode voor de singleplayer missies.

Ook ondervind ik tijdens 'gewoon' multiplayer echt extreme lag, ik snap niet waarom ik met MoH zoveel lag heb en met bijvoorbeeld UT en CS praktisch niets.

Verder vond ik het wel een leuk spel (singleplayer) maar binnen 3 avondjes (en nog korte avondjes ook, dus geen 6 tot 2) uitgespeeld, dus ook wel erg kort.

Ik kijk nog wel even, als mediamarkt een leuke prijs ervan maakt (35 euro ofzo) ga ik hem waarschijnlijk nog wel halen.

• PuckStar
  • Laatst online: 26-01 20:13
Op maandag 28 januari 2002 11:52 schreef LordLynx het volgende:
Wat mij denk ik gaat weerhouden van het aanschaffen van het spel is het ontbreken van een co-op mode voor de singleplayer missies.
er is al een co-op mode voor de USA versie.
Ook ondervind ik tijdens 'gewoon' multiplayer echt extreme lag, ik snap niet waarom ik met MoH zoveel lag heb en met bijvoorbeeld UT en CS praktisch niets.
ut en cs bestaan al een tijdje en worden dus door veel servers gesupport. mohaa is er net. logisch dat er nog geen state of the art servers draaien voor dit spel.

• Royz
  • Laatst online: 28-01 16:39

Royz

Kleurenblind!!

Multiplayer rocks!!!!! Ik heb nog nooit een MP game gezien als Mohaa!!! Je kan deathmatch doen, team deathmatch, werken in teams en een opdracht voltooien, daarbij kan je nog kiezen of er gerespawned mag worden of niet... Ik kan wel wat ingame screenies plaatsen van MP Mohaa als iemand dat wil... hoef ze alleen nog maar te linken ze zijn al geupload namelijk. :9~

edit:
BTW inderdaad zijn de meeste servers laggy, maar volgens mij bestaan er nog geen servers voor die Mohaa voor ons odnersteunen, er is al een US patch dus ALS er goede servers zijn zullen die 1.1 ondersteunen en geen 1.0 die nog niet uit is in Europa, hopen op Jolt en Gamersrevolt etc.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 02:13 schreef Royz het volgende:
Multiplayer rocks!!!!! Ik heb nog nooit een MP game gezien als Mohaa!!! Je kan deathmatch doen, team deathmatch, werken in teams en een opdracht voltooien, daarbij kan je nog kiezen of er gerespawned mag worden of niet... Ik kan wel wat ingame screenies plaatsen van MP Mohaa als iemand dat wil... hoef ze alleen nog maar te linken ze zijn al geupload namelijk. :9~

edit:
BTW inderdaad zijn de meeste servers laggy, maar volgens mij bestaan er nog geen servers voor die Mohaa voor ons odnersteunen, er is al een US patch dus ALS er goede servers zijn zullen die 1.1 ondersteunen en geen 1.0 die nog niet uit is in Europa, hopen op Jolt en Gamersrevolt etc.
multiplayer is idd erg cool. en er zijn al wel servers die t goed doen. ik heb van t weekend nog met iemand anders op een zelfde server gespeeld, beide ping < 70. hierbij moet wel gezegd dat we gebruik maakten van dezelfde modem, dus we moesten samen 15k/s up delen :)

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
goh..ik hem hem al gespeeld zat. op een lanparty >:)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik zag gisteren voor het eerst een server waar stond 100MBIT server T1 DEDICATED. Gaat goede kant op ;) Beetje dom alleen dat de helft maximum spelers op 32 zet terwijl 6 al teveel is |:(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• CyberTijn
niemand heeft hem nog ergens in de winkel zien liggen ?

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 11:46 schreef CyberTijn_ het volgende:
niemand heeft hem nog ergens in de winkel zien liggen ?
;( ;( , nee :(

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

WOOHOOOOOOOO DEATHMATCH!!! :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.poots.nl/mohaa/score3.jpg

Verwijderd

kga hem wel ff halen denk ik :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Moet je doen!!! 100% mee eens! Ik heb echt het gevoel dat ik in een ruimte loop zoals een militair terrein met sneeuw en soms zie je niks door de bomen en takken die voor je staan met sneeuw bedekt moet je even bukken om eronder door te kijken want tussen die takken zelf door zie je niks... WAAAA dit is voor mij het spel van 2002! ;)

• mca2
  • Laatst online: 00:16
Nou tis 1 februari vind ik ;) Iemand hem ergens al gespot in de winkel?

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
7 Februari pas :Z

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
ik heb hem nog nie, maar ga hem zeker kopen lijkt me zo'n gaaf spel :)

Verwijderd

Ik speel de full version multiplayer nu 4 weken en hij ruled gewoon dik!

Zodra ie uit is dan koop ik hem!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:50

greatgonzo

schit-te-rend!

koop hem nie, ga sparen voor een gf4 of gf3....keb hem toch al.... (thanx chello)

Kabel is het beste wat me ooit is overkomen

• VeldKoe
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 19:50 schreef greatgonzo het volgende:
koop hem nie, ga sparen voor een gf4 of gf3....keb hem toch al.... (thanx chello)

Kabel is het beste wat me ooit is overkomen
hou alsjeblieft je smoel
heb zo'n tyfus hekel aan mensen zoals jij
steeds minder originele projecten/ideeen worden er uit de mouwen van de spellenmakers geschut omdat het risico dat de ontwikkelingskosten toch niet kunnen worden overbrugt ivm o.a. kopieren veel te groot zijn

namens mij bedankt
eikel

• CyberTijn
Volgens de MediaMarkt is het morgen zo ver. In het onlangs verschenen foldertje wat ik door de bus kreeg, staat dat MOH:AA vrijdag bij hun te verkrijgen is.

Ben natuurlijk heel benieuwd of dat werkelijk waar is, dus daarom bel ik om half 11 morgenochten eerst even naar 020 56 41 616. Dat is het telefoonnummer van MediaMarkt Amsterdam.

Ben heel benieuwd wat de reactie is van hun, maar wat het ook mag zijn, jullie zijn de eerste die het weten morgenochtend :)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-01 17:49

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Nou? En? En?

Wat is de officiele uitslag, wel te koop of niet te koop?

• mca2
  • Laatst online: 00:16
Gamers.nl
"Een bekend mediawarenhuis zou vandaag het spel ontvangen, maar na telefonisch contact blijkt dat ook zij de titel volgende week ontvangen."

7 feb dus:(

• CyberTijn
Ik heb de MediaMarkt even gebeld, en ze wisten me te vertellen dat ook hun het spel pas op 14 Februari kunnen leveren, net als alle andere platenzaken in Nederland.

't is jammer, want ik wil het spel erg graag, en ik heb geen zin om nog langer te wachten. Zit blijkbaar niets anders op als toch een kopietje aan te schaffen. Sorry EA, maar het is jullie eigen schuld......

• Magic666
  • Laatst online: 01-02 18:56

Magic666

No one's neighbour!

Op vrijdag 01 februari 2002 13:02 schreef CyberTijn_ het volgende:
Ik heb de MediaMarkt even gebeld, en ze wisten me te vertellen dat ook hun het spel pas op 14 Februari kunnen leveren, net als alle andere platenzaken in Nederland.

't is jammer, want ik wil het spel erg graag, en ik heb geen zin om nog langer te wachten. Zit blijkbaar niets anders op als toch een kopietje aan te schaffen. Sorry EA, maar het is jullie eigen schuld......
Nou loop je al een week te zeiken op de releasedate, nu weet je hem en dan kun je die 6/7 dagen niet eens wachten?? :r |:(

• CyberTijn
Op vrijdag 01 februari 2002 13:13 schreef Magic666 het volgende:

[..]

Nou loop je al een week te zeiken op de releasedate, nu weet je hem en dan kun je die 6/7 dagen niet eens wachten?? :r |:(
Nee, dat kan ik niet....
punt.

en maak er trouwens maar 14 dagen van ipv 6/7

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 01 februari 2002 13:02 schreef CyberTijn_ het volgende:

Dat is toch geen reden om daarnaa niet the original te kopen ? (Zei ik schijnheilg ;) )

• CyberTijn
Op vrijdag 01 februari 2002 13:19 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Dat is toch geen reden om daarnaa niet the original te kopen ? (Zei ik schijnheilg ;) )
Nou ik weet dat de singleplayer wel heel goed is, dus die wil ik wel spelen. En als de multiplayer optie mij nou ook goed bevalt, ben ik wel bereid het te kopen.

Maar als ik de multiplayer echt k*t vind, en de singleplayer heb ik dan al uitgespeeld is er geen reden om hem wel aan te schaffen.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De mplayer is veel kewler als de single. Vind em zwak op single.
Alleen bij multiplayer hadden ze die bazooka eruit moeten halen.

• Magic666
  • Laatst online: 01-02 18:56

Magic666

No one's neighbour!

Op vrijdag 01 februari 2002 13:17 schreef CyberTijn_ het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik niet....
punt.

en maak er trouwens maar 14 dagen van ipv 6/7
tjonge jonge 14 dagen...... nou nou. Kun je nog wel zonder die toverdoos??

• kamerplant
  • Niet online
En dan zul je meemaken dat het dan ook nog uitverkocht is, dat is toch zo vaak bij goede spellen?

🌞🍃

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

[..]

Helemaal mee eens, maar de games industrie is niet de grootste boosdoener i.v.m de prijzen. Heb je al eens gelet op het feit dat bij bv: de free record shop, als je daar een spel koopt die nog in een doos zit en net uit is dan krijg je even veel dingen (lees extra's) als dat je het spel een maand (noem maar een zijstraat) later koopt en hem uit de "spellenbak" haalt. Verschil is dat je als ie in de doos zit betaal je er pakweg 45 Euro voor, terwijl als je hem zonder doos koopt (later dus) dan krijg je meestal aan de balie (en als ze het nog hebben) de extra's er gewoon bij EN DAT VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS. :(
Wat ik dus wil zeggen is dat die winkels er ook flink misbruik van maken.

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 13:46 schreef DataBeest het volgende:
En dan zul je meemaken dat het dan ook nog uitverkocht is, dat is toch zo vaak bij goede spellen?
nog nooit gehad dat een spel uitverkocht is dat ik wou hebben , en ik heb best wel smaak :P

Verwijderd

Willen jullie hier verder gaan:
[topic=389055/1/100]

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.