Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Manic hier te zeuren? JAH!

Pagina: 1
Acties:

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/391778

Ten eerst wou ik ff melden dat de modjes in de HK zeer scherp zijn, dikke pluim!
Ik werd verwezen naar de HK toen ik hem net had gepost en hij was al weg.

Maar waarom moet ie nou dicht?! ;(

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hij was wel snel :+

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mededelingtopic? rings a bell?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• M@NIC
Als je dit bedoelt: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/391636
Dit gaat pas op de 1ste in.
En geef nou een goed aan wat ik verkeerd inplaats van erom heen te draaien.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 25 januari 2002 18:22 schreef Manic het volgende:
Als je dit bedoelt: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/391636
Dit gaat pas op de 1ste in.
En geef nou een goed aan wat ik verkeerd inplaats van erom heen te draaien.
Deze regels gaan over een week (vrijdag 1 februari 2002) in en zullen dan in de HK Rulez gezet worden. Tot die tijd worden de regels wel uitgevoerd, maar zullen er geen straffen aan verbonden zijn. Maak hier geen misbruik van (dus niet meteen 20 pollvern**ktopics openen omdat het nog niet bestraft wordt), want misbruik straffen we uiteraard wel af.
Maar waarom het eigenlijk om gaat:
Het HK Beleid

HK is het forum waar het meeste op mag, dat brengt meteen problemen met zich mee, want volgens sommigen mag alles. De paar simpele regels van wat wel en niet mag volgen hieronder:

Niet:

De mededeling dat je gaat slapen/pissen/neuken/eten/poepen/whatever, daar heeft niemand wat aan om te weten.
en die zijn te vinden in de HK Rulez (die er dus al heel lang staan)

maw: ik draai er dus niet omheen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• M@NIC
Kijk aan zoiets heb ik dan wat thanks!
Maar ik mag, lijkt me wel, een topic gewoon over stage houden met de vraag hoe het bevallen is ofzo :?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 25 januari 2002 18:33 schreef Manic het volgende:
Kijk aan zoiets heb ik dan wat thanks!
Maar ik mag, lijkt me wel, een topic gewoon over stage houden met de vraag hoe het bevallen is ofzo :?
Nou kijk, het ligt er ook vaak aan hoe je het zelf een beetje inpakt. Sommigen kunnen dat heel goed, zodat er een leuk topic uit kan komen. Stel dan een open vraag, bv: wat voor soort dingen kom jij tegen op je stage, welke anekdotes kun je vertellen, blabla.

Als jij al zegt van: zo, dit wou ik ff kwijt, wat kan de rest daar dan mee? Niks toch?

Het hangt veel af hoe je je topic zelf start, je hebt zelf in de hand hoe het topic zou kunnen lopen. Dit is overigens geen vrijspraak dat zulke topics altijd gedoogd worden, dat wordt per geval en per factor besloten.

Hoop dat je hier wat aan hebt :P

• M@NIC
-

[ Voor 100% gewijzigd door M@NIC op 05-07-2005 15:48 ]

Pagina: 1