Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Het is al goed gekomen, als er geen probleem is dan kun je het ook niet oplossen, IMO is er geen probleem wat betreft de HK!Op vrijdag 25 januari 2002 17:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Zal het dan toch nog goedkomen
Welke bedoel je met 'dat'?Op vrijdag 25 januari 2002 17:48 schreef Pontius.Pilatus het volgende:
bah, dat vind ik dus echt pure bullshit.. (dat topic)
Op vrijdag 25 januari 2002 17:50 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Welke bedoel je met 'dat'?
.. (dat topic)
Op vrijdag 25 januari 2002 17:53 schreef saviour het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, wat is 'dat'?????
neej want dat had jij ontworpen tochOp vrijdag 25 januari 2002 17:55 schreef ecteinascidin het volgende:
Niets mis met de HK.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Goed ontwerp dusOp vrijdag 25 januari 2002 17:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
neej want dat had jij ontworpen toch(dan zou ik het ook niet zeggen nee
![]()
)
Verwijderd
Dank je.Op vrijdag 25 januari 2002 17:31 schreef Hillie het volgende:
Iedereen loopt wel te zeiken op de HK met nutteloze rotzooi en hopen bullshit van iedereen die elkaar na zit te doen. Vaak terecht. Daarom vond ik dit gewoon es een leuk topic, voor de verandering. Beetje onzinnig, grappig, niemand wordt beledigd of afgezeken. Het is gewoon domme grappen maken achter elkaar. Dit soort topics zie ik graag vaker!
Zo, ik vond dat dat ook wel eens gezegd mocht worden.
Geen probleem hoor.Op vrijdag 25 januari 2002 18:11 schreef Commodore64 het volgende:
Dank je.
Verwijderd
Uhm heb je dat topic gelezen ? die gast word helemaal afgezeikt.. en terecht..Op vrijdag 25 januari 2002 17:31 schreef Hillie het volgende:
Iedereen loopt wel te zeiken op de HK met nutteloze rotzooi en hopen bullshit van iedereen die elkaar na zit te doen. Vaak terecht. Daarom vond ik dit gewoon es een leuk topic, voor de verandering. Beetje onzinnig, grappig, niemand wordt beledigd of afgezeken. Het is gewoon domme grappen maken achter elkaar. Dit soort topics zie ik graag vaker!
Zo, ik vond dat dat ook wel eens gezegd mocht worden.
Verwijderd
"God zeg, voel ik me even naar."Op vrijdag 25 januari 2002 19:06 schreef raymanontweakers het volgende:
Uhm heb je dat topic gelezen ? die gast word helemaal afgezeikt.. en terecht..
Dat soort lui openen die topics om reacties te krijgen en dat lukt ze ook nog, zelf liggen ze dubbel. En de lui die replyen die winden zich op en dat vind ik nou stom!Op vrijdag 25 januari 2002 19:06 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
Uhm heb je dat topic gelezen ? die gast word helemaal afgezeikt.. en terecht..
Verwijderd
ik heb een andere oplossing ik kom niet in dat zielige gedoe wat HK genoemd word....Op vrijdag 25 januari 2002 19:10 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
Dat soort lui openen die topics om reacties te krijgen en dat lukt ze ook nog, zelf liggen ze dubbel. En de lui die replyen die winden zich op en dat vind ik nou stom!
Kijk, jij hebt het door. Zoveel van dat volk wat loopt te zeiken zeikt omdat ze geregeld gaan kijken voor het erger-effect. Gewoon niet doen, is goed voor je gemoedsrust enzo.Op vrijdag 25 januari 2002 19:17 schreef raymanontweakers het volgende:
ik heb een andere oplossing ik kom niet in dat zielige gedoe wat HK genoemd word....... /14 is voor mij genoeg en een serieus forum.... alleen jammer dat ik geen lite mod ben geworden verdiende het wel
Verwijderd
Al is het alleen maar om je verpletterende kunst van het lezen van een topic.Op vrijdag 25 januari 2002 19:17 schreef raymanontweakers het volgende:
ik heb een andere oplossing ik kom niet in dat zielige gedoe wat HK genoemd word....... /14 is voor mij genoeg en een serieus forum.... alleen jammer dat ik geen lite mod ben geworden verdiende het wel
die de topicstarter noemt.Op vrijdag 25 januari 2002 17:56 schreef pc-reactive het volgende:
[..]
![]()
,
Maar goed, wat is 'dat'?????
Verwijderd
Ik heb hier anders nog wel een stuk touw en wat scheermesjes liggen?Op vrijdag 25 januari 2002 21:21 schreef Pontius.Pilatus het volgende:
die de topicstarter noemt.
Verwijderd
Niet doen... geeft zo'n ontstellende hoop zooi, en wie moet dat dan gaan opruimen ???Op zaterdag 26 januari 2002 00:26 schreef Commodore64 het volgende:
[..]
Ik heb hier anders nog wel een stuk touw en wat scheermesjes liggen?