* PCR wacht ff op bevestiging van modOp vrijdag 25 januari 2002 17:29 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Als het gewoon 1 schema + copyright is mag je dat zeker posten hoor.
Tenzij als GOT strenger dan de wet is
Laatst was er zo'n zelfde geval;
[topic=377245/1/25]
Het uiteindelijke oordeel was:
[topic=377245/1/25]
Het uiteindelijke oordeel was:
Trek je conclusies.Op vrijdag 11 januari 2002 18:01 schreef JvS het volgende:
[dubbelpost mode]
Mjah, ik denk dat inscanrequests van copyrighted materiaal niet echt de bedoeling kan zijn...
We kunnen niet alle plaatjes gaan screenen op copyrightness, maar als een topic specifiek om copyrighted plaatjes vraagt, doen we het niet. Dat lijkt me net over de grens.
Als mensen om de 'mooie dames' topics gaan mekkeren dan leggen we het uit, we doen een beetje tolerant, maar als het echt perse om copyrighted pics gaat, dan mag het niet.
Het lijkt me ook niet nodig om elke pic in SU te melden enzo.
[/dubbelpost mode]
Even over dat hypocriete: Mooie vrouwen topics gaan we niet verbieden... Requests naar aanwijsbar copyrighted pics (playboy, en scans uit mags) lijken mij persoonlijk uit den boze. De playboy heeft Fok! trouwens expliciet verboden deze pics op het forum te hebben. Ze hebben daar een speciaal forum voor plaatjes (dat er dus wel speciaal DAARVOOR is). Ik denk dat de regels daar ook best wel voor GoT kunnen gelden.
We willen het forum wel een _beetje_ leuk houden en het is niet zo dat we de pics misbruiken om er geld mee te verdienen ofzo (ik denk dat ITT tot wat veel mensen denken) de HK eerder een verliespost is, dan een binnenkomen voor T.net.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ok, laat ik hem dan maar door verwijzen naar elektuur@elektuur.nl of zoiets, als hij het daar niet krijgt dan kan ik het moeilijk wel gaan geven....Op vrijdag 25 januari 2002 17:33 was LuNaTiC vrij duidelijk:
Verwijderd
Tja, ach, ik zie dit niet als een plaatje om winst mee te maken, slechts omdat ik dit weekend er niet aan toekom om overdag naar een bieb te gaan en 's avonds wel tijd overheb voor m'n solid state relais frutsels.Op vrijdag 25 januari 2002 17:33 schreef LuNaTiC het volgende:
blablabla, lang verhaal, knip dump
Het was alleen daarom dat ik er naar vroeg.
Pagina: 1