zo lang je maar niet te veel/lang spaart (kweet niet hoeveel pc's je ter beschikking hebt..), anders vind dnet het niet zo leuk 
kzal effe koetje installeren (heb ik nie eens meer
) en dan zal ik je zo de settings geven (als niemand me voor is
)
kzal effe koetje installeren (heb ik nie eens meer
Ik ben van plan om met 2 PC's (Celly 600Op vrijdag 25 januari 2002 17:33 schreef Sequence het volgende:
zo lang je maar niet te veel/lang spaart (kweet niet hoeveel pc's je ter beschikking hebt..), anders vind dnet het niet zo leuk
kzal effe koetje installeren (heb ik nie eens meer) en dan zal ik je zo de settings geven (als niemand me voor is
)
Ik ben beniewd of ik dan een keer de top 100 van de dag stats van DPC haal...
ah, volgens de TA-speedpage zou een week sparen met die 2 toch goed moeten zijn voor zo'n 14.000 wu
zou toch bijna genoeg zijn voor een dagje in de top30! 
en de instellingen:
"2) Buffer and Buffer Update Options --> 5) Disable buffer updates from/to a keyserver" op yes zetten
zorg wel dat je dan ook genoeg workunits in de buffer hebt
en de instellingen:
"2) Buffer and Buffer Update Options --> 5) Disable buffer updates from/to a keyserver" op yes zetten
zorg wel dat je dan ook genoeg workunits in de buffer hebt
in je ini file:
[rc5]
fetch-workunit-threshold=500
preferred-blocksize=33
de fetch-workunit-threshold wat groter maken. Iets in de trand van 15.000 of zo.
[rc5]
preferred-blocksize=33
de fetch-workunit-threshold wat groter maken. Iets in de trand van 15.000 of zo.
mocht de buffer na 1x fetchen niet groot genoeg zijn, sluit dan je koe af, rename de buffer-in.rc5, start koe op, deze fetcht nu weer
en dan in de dosbox dnetc -import [gerename'de buffer] en tadaaa!
en dan in de dosbox dnetc -import [gerename'de buffer] en tadaaa!
Verwijderd
[quote
[rc5]
preferred-blocksize=33
[/quote]
bij mij fetched ie niet meer dan:
RC5: 495 packets (4843.00 stats units)
doe ik iets fout of is dit normaal.
ik heb buff-in al gerenamed.
[rc5]
preferred-blocksize=33
[/quote]
bij mij fetched ie niet meer dan:
RC5: 495 packets (4843.00 stats units)
doe ik iets fout of is dit normaal.
ik heb buff-in al gerenamed.
de
fetcht dan tot je 500 packets in de buffer hebt
packets kunnen varieëren (
) van 1 tot 32 wu, dus je kan max 16.000 wu in de buffer krijgen..
als je meer wil hebben kan je mijn bovengenoemde methode gebruiken
packets kunnen varieëren (
Verwijderd
ok, ikke beglijpuh...thx;):)Op zaterdag 26 januari 2002 00:30 schreef Sequence het volgende:
defetcht dan tot je 500 packets in de buffer hebt
packets kunnen varieëren () van 1 tot 32 wu, dus je kan max 16.000 wu in de buffer krijgen..
Verwijderd
Mmm, er gaan maar +/- 500 packets in de buffer-in,
maar hoeveel kunnen er in de buffer-out?
Of moet je die ook re-namen als hij bij de 500 packets is?
buff-out kan redelijk groot zijn, ik heb er al eens 3000+ packages (25k+ wu's)in gehad.Op zondag 27 januari 2002 12:19 schreef Gerrhosaurus het volgende:
Mmm, er gaan maar +/- 500 packets in de buffer-in,
Je kan zoveel buff-in's als je wil in 1 importeren, maar vraag me niet hoe dat ook al weer moet, use the search
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
code:
1
| dnetc.exe -import c:\buff-in.rc5 <enter> |
En dat dan tig keer herhalen lijkt me.
Verwijderd
FF een vraagje:
Als ik wil gaan sparen .. bij hoeveel blokjes wordt D.Net dan zo'n beetje boos?
(en dan heb ik het over blokjes uit keyspaces van recent tot ouder dan 2 maanden)
Ik heb niet zo'n grote kudde, en ze staan ook niet de hele tijd aan, en het zijn ook niet eens de snelste beestjes, maar als ik de maximale termijn (= 3 maanden) zou sparen wordt het toch wel een klein bergje blocks.
Ik heb namelijk niks meer om naar uit te kijken, sinds ik miljonair ben. 100K mijlpalen staan dan niet meer in de hitparade, en over 1 miljoen heb ik anderhalf jaar gedaan.
Dus dan blijft alleen een mini-flush over om eens op te vallen.
Als ik wil gaan sparen .. bij hoeveel blokjes wordt D.Net dan zo'n beetje boos?
(en dan heb ik het over blokjes uit keyspaces van recent tot ouder dan 2 maanden)
Ik heb niet zo'n grote kudde, en ze staan ook niet de hele tijd aan, en het zijn ook niet eens de snelste beestjes, maar als ik de maximale termijn (= 3 maanden) zou sparen wordt het toch wel een klein bergje blocks.
Ik heb namelijk niks meer om naar uit te kijken, sinds ik miljonair ben. 100K mijlpalen staan dan niet meer in de hitparade, en over 1 miljoen heb ik anderhalf jaar gedaan.
Verwijderd
Euh, als je 't dan toch echt al wil gaan doen, zou ik het in ieder geval onder de 250K houden. Rond de 200K mag niet echt een probleem zijn als niet iedereen dat op dezelfde dag gaat doen lijkt me...Op maandag 28 januari 2002 04:36 schreef HlpDsK het volgende:
Anders flush je 200K en stuur je nog 200K naar mij, zal ik ze wel flushen onder mijn naam en zal ik m'n naam ff veranderen in 'HlpDsk' voor een paar dagen. Dan sta je op plaats 1 én 2 in de top 30
Is wel lef hebben... want binnen een jaar is de gehele keyspace er doorheen; en dan 3 maanden sparen, dat betekent erm... uhm... 25Op maandag 28 januari 2002 04:36 schreef HlpDsK het volgende:
Verwijderd
Ik heb wel vaker 7 mb geflushed (ik kon ook niet anders), maar daar deed dnet nooit moeilijk over.
Verwijderd
Dat werkt niet. Blokjes staan op naam.Op maandag 28 januari 2002 22:20 schreef _piranha_ het volgende:
[..]
Euh, als je 't dan toch echt al wil gaan doen, zou ik het in ieder geval onder de 250K houden. Rond de 200K mag niet echt een probleem zijn als niet iedereen dat op dezelfde dag gaat doen lijkt me...
Anders flush je 200K en stuur je nog 200K naar mij, zal ik ze wel flushen onder mijn naam en zal ik m'n naam ff veranderen in 'HlpDsk' voor een paar dagen. Dan sta je op plaats 1 én 2 in de top 30![]()
Maarre .. het was toch zo dat het meer het aantal keyspaces was, dan het absolute aantal?
Verwijderd
Kun jij me dan vertellen hoe lang ze over een keyspace doen? Ik ga als ik spaar blokjes hebben, vrij gelijkmatig, van 3 maanden.Op donderdag 31 januari 2002 05:33 schreef redwing het volgende:
Het gaat om het aantal blokjes buiten de keyspaces waar ze nu mee bezig zijn.
En misschien in totaal (geen idee, nooit geprobeert), iets van 250K.
Verwijderd
d.net wordt niet boos zolang je onder de 500k blijft ze vinden het echter minder leuk als jij blockjes uit een andere keyspace gaat sturen dus sparen zou ik zeggen als je tussen de 3 á 4 weken zit en onder de 500k blijft vindt d.net het best
[toegevoegdewaarde]
tevens als je bij configure optie 2 en dan 5 en dan yes zegt kan je ook als je blockjes bijna op zijn gewoon alleen fetchen zonder te flushen
[/toegevoegdewaarde]
[toegevoegdewaarde]
tevens als je bij configure optie 2 en dan 5 en dan yes zegt kan je ook als je blockjes bijna op zijn gewoon alleen fetchen zonder te flushen
[/toegevoegdewaarde]
Verwijderd
Dat zeg ik dus .. het zullen blokjes van tot 3 maanden ouder dan de dan draaiende keyspace zijn.
Doe voorzichtig met die buffer out, als er wat met je pc gebeurd ben je ze kwijt en dat zouden we jammer vinden. Heb het al vaak genoeg gezien dat er een paar duizend blokken verdwenen
Daar slaap ik nog slecht van....
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Ik spaar altijd op mijn werk.
Niet dat ik er lang mee bezig ben, maar alles daar zit potdicht.
Ik laat die koeien 3 of 4 dagen grazen en dan flush ik het weer per mail.
Niet dat ik er lang mee bezig ben, maar alles daar zit potdicht.
Ik laat die koeien 3 of 4 dagen grazen en dan flush ik het weer per mail.
Verwijderd
Ik heb backup's. Van alle PC's als het goed is.Op zaterdag 02 februari 2002 22:36 schreef Lord of the Pentium het volgende:
Doe voorzichtig met die buffer out, als er wat met je pc gebeurd ben je ze kwijt en dat zouden we jammer vinden. Heb het al vaak genoeg gezien dat er een paar duizend blokken verdwenenDaar slaap ik nog slecht van....
Door het gebrek aan backups (tegen mijn meermalig advies in overigens) is een kennis van me al eens dik 20K kwijtgeraakt toen de PC waar de
Pagina: 1