Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
Verwijderd
Unreal Tournament InstaGiB CTF
RTCW
CS
Atomic Bomberman
IRC-BINGO
DUNE Emperor
Quake 3 Arena
"Goh, ik speel tegen [k.u.t.]Assassin en [DLH]Creeper."
En je hebt geen idee waar ze eigenlijk zitten in de zaal
Overtuig mij eens van de lol van massale LANparties?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
cuteftp
lansearch
windows explorer
veel drank + lol ?
en misschien nog wel een spelletje tussendoor
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
je moet natuurlijk ook niet in je eentje gaanOp woensdag 30 januari 2002 00:47 schreef Captain Pervert het volgende:
Drome is toch helemaal niet leuk? Met honderden onbekenden in een zaal. Kan je net zo goed gaan internetten!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
zelf als ik tijd over heb: (dunno. my first lan)
• Il-2
• operation flashpoint
• Falcon 4.0 SP2
• ghost recon (maybe)
en whatever er nog meer gespeeld zal worden zie ik wel.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Dan nogOp woensdag 30 januari 2002 00:49 schreef OiSyN het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook niet in je eentje gaan![]()
Als ik met 5 maten ga, kan ik net zo goed bij 1 van hen op zolder gaan zitten. Veel gezelliger en zonder allemaal rare lui
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Uhm wij komen ook niet alleen maar met halve clan en dan is het zeker wel de moeite waard, daarnaast is UT op Lan drastisch anders als UT op inet.Op woensdag 30 januari 2002 00:47 schreef Captain Pervert het volgende:
Drome is toch helemaal niet leuk? Met honderden onbekenden in een zaal. Kan je net zo goed gaan internetten!
Overigens komen van syncro:
1113: OxiGeN
1114: MeLToX
1115: Useless
1116: Gwai
1124: IrOnPiNo
1125: Raptorix
1126: Mich
1127: JOE
1136: Canjaman
1137: Z3uS
1138: Trickster
oh als wij op een lan komen zijn wij juist die rare luiOp woensdag 30 januari 2002 01:02 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dan nog
Als ik met 5 maten ga, kan ik net zo goed bij 1 van hen op zolder gaan zitten. Veel gezelliger en zonder allemaal rare lui
Verwijderd
hehe wat bedoel je te zeggen met rare lui ?Op woensdag 30 januari 2002 01:02 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dan nog
atomic bomberman
revolt
en nog meer van dat spul
nah ff zonder geinen
prolly
cs
q3
ut
dflw
mischien rs ofzo
of ghost recon
blup
Raptorixje ik wil nog effe revenge van PZZ met istagiB , tegen holy remember, mn muis flipte helemaalOp woensdag 30 januari 2002 01:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uhm wij komen ook niet alleen maar met halve clan en dan is het zeker wel de moeite waard, daarnaast is UT op Lan drastisch anders als UT op inet.
Overigens komen van syncro:
1113: OxiGeN
1114: MeLToX
1115: Useless
1116: Gwai
1124: IrOnPiNo
1125: Raptorix
1126: Mich
1127: JOE
1136: Canjaman
1137: Z3uS
1138: Trickster
Kenners weten waarom
Doen weOp woensdag 30 januari 2002 08:45 schreef Da_RoNiN het volgende:
[..]
Raptorixje ik wil nog effe revenge van PZZ met istagiB , tegen holy remember, mn muis flipte helemaaldus dat moeten we even over doen .
Alleen speel ik maar 3 keer per jaar insta
UT CTF
UT DM
HL DOD
HL CS
RTCW
MOHAA
En om ff op die gast terug te komen die liever met maten op zolder zit. LOSER
Op de lanparty zie je al? of een aantal van je clanleden, plus een hele hoop mensen die je via irc ofzo kent. Verder zijn er competities, leuke prijzen te winnen en de sfeer is perfect. Dat komt mede doordat iedereen voor 1 ding komt en dat is gamen...
Sorry, moest er ff uit
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik zit niet eens in een ut clan.Op woensdag 30 januari 2002 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doen we![]()
Alleen speel ik maar 3 keer per jaar insta
Jullie werden trouwens wel hard geownd in die finale toen
Kenners weten waarom
Ik zit ook niet in een ut clan, samen eentje oprichten op drome?Op woensdag 30 januari 2002 11:40 schreef Da_RoNiN het volgende:
[..]
Ik zit niet eens in een ut clan.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ja die gasten wouden CTF tutorial ik wist niet eens dat dat een map was die je kon spelenOp woensdag 30 januari 2002 11:40 schreef Da_RoNiN het volgende:
[..]
Ik zit niet eens in een ut clan.
2e map speelden we die map waar je die shortcut door die tunnel heb, ze komen naar ons toe en vragen, wat doen we, met of zonder shortcut, dus ik zeg nou maak mij niet zoveel uit zeg het maar, dus hun zeggen prima, zonder shortcut.
Nadat we 4-0 achter staan vraag ik die gast of ie misschien gebruik loopt te maken van die shortcurt, zegt ie jah duuuuuuuuh, ik zeg dat we dat niet hadden afgesproken, zegt ie, je moet niet zeuren, je klaagt alleen omdat jullie achterstaan en bovendien mag die volgens clanbase rules
Toen zijn we er gelijk mee gestopt tegen dat soort lui ga ik niet spelen.
Dat is goed maar dan wel voor GiB , en raptorix das echt lame van die gasten , kvond het al zo vreemd jullie speelde best goed en dan met zo'n score achterstaan.Op woensdag 30 januari 2002 14:07 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Ik zit ook niet in een ut clan, samen eentje oprichten op drome?
Als we die gasten tegen komen gaan we relluh !
Kenners weten waarom
Verwijderd
Ik ga voor RA2 (niet yuri yuri sux
UT
UT TO
RTCW
Ik ben nr 1353 (Bierspier) dus kom maar op
Ik was maar aan het dollen, de reden dat ik niet in een UT clan zit is dat ik ten eerste geen tijd heb en dus niet genoeg speel. Ik speel soms met syncro een potje mee, friendly op gamepoint servertje ofzo. De ene keer word ik helemaal blij als ik zeus en gwai en mich onder mij zie staan!!!Op woensdag 30 januari 2002 15:40 schreef Da_RoNiN het volgende:
[..]
Dat is goed maar dan wel voor GiB , en raptorix das echt lame van die gasten , kvond het al zo vreemd jullie speelde best goed en dan met zo'n score achterstaan.
Als we die gasten tegen komen gaan we relluh !
Alleen dat soort potjes zijn bij mij uitzondering
Dus of ik moet een beetje meer oefenen, of niet in een clan gaan.....
En instagib vind ik zowieso niet tof (nog nooit echt serieus gedaan).
Verder, idd lame van die gasten raptorix.......
Ik vind het ook echt HUMOR als ik boven al die gasten sta die een clan hebben, dan moet je ze horen man !
Kenners weten waarom
Wat is je nick in UT?Op woensdag 30 januari 2002 16:29 schreef Da_RoNiN het volgende:
Ach ik speel ook alleen maar voor de fun, bovendien had ik je toch niet eens kunnen vinden daar op drome
Ik vind het ook echt HUMOR als ik boven al die gasten sta die een clan hebben, dan moet je ze horen man !
d8 ik:)
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Op woensdag 30 januari 2002 16:12 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
Ik was maar aan het dollen, de reden dat ik niet in een UT clan zit is dat ik ten eerste geen tijd heb en dus niet genoeg speel. Ik speel soms met syncro een potje mee, friendly op gamepoint servertje ofzo. De ene keer word ik helemaal blij als ik zeus en gwai en mich onder mij zie staan!!!
Alleen dat soort potjes zijn bij mij uitzondering
Dus of ik moet een beetje meer oefenen, of niet in een clan gaan.....
En instagib vind ik zowieso niet tof (nog nooit echt serieus gedaan).
Verder, idd lame van die gasten raptorix.......
Hihi, ;x
hahaOp woensdag 30 januari 2002 18:58 schreef MICH2001 het volgende:
[..]
Hihi, ;x
Noemen ze ons zo dan ? Hmm, zal wel weer zijn omdat BrZ en dexx altijd zo walgelijk veel warez hebbenOp woensdag 30 januari 2002 01:30 schreef OiSyN het volgende:
[..]
oh als wij op een lan komen zijn wij juist die rare luiOp FoM (frag-o-matic, lan in belgie) worden we ook altijd de mad-hollanders (of iets dergelijks) genoemd... vraag me af waarom
![]()
Volgens mij roddele de belgskes een beetke over ons, allee, wat denkt u ?
en je bent nog steeds flauw dat je geen toverzwammen wil op drome
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
het is eerder dexx en dipstick (dipstick vooral om z'n pr0n-collectie)Op woensdag 30 januari 2002 19:30 schreef toraq het volgende:
[..]
Noemen ze ons zo dan ? Hmm, zal wel weer zijn omdat BrZ en dexx altijd zo walgelijk veel warez hebben
Volgens mij roddele de belgskes een beetke over ons, allee, wat denkt u ?
en ja zo noemen ze ons, check dat gare forumsysteem op FoM enzo maar eens
Naja, echte artiesten worden alleen buiten Nederland beroemd ofzo
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
op ambience weer, ben aan het sparen voor mijn Asus A7M 266-DOp woensdag 30 januari 2002 19:30 schreef toraq het volgende:
[ knip ]
En het is nu veels te koud, weet je nog lannium vorig jaar?
Op het einde was het toch erg hot in die hal bij lannium.Op donderdag 31 januari 2002 01:57 schreef OiSyN het volgende:
[..]
op ambience weer, ben aan het sparen voor mijn Asus A7M 266-D
En het is nu veels te koud, weet je nog lannium vorig jaar?En in die hal zitten op zo'n moment is ook weer nix
Moesten we nog F.5,- extra dokken om een verwarmingsinstallatie te sponsoren.
eXT is de naam
Kenners weten waarom
Ik wete nog wel, mijn eerste grotere lan was campzone, spellen spelen? ik was daar voor cs, heb alleen maar geleeched..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
......
Verwijderd
CS
GR
Fifa2002
MM
2e x Drome voor mij en onze clan =CNR=.
Drome 8 rulde ook dik!
WAAAAAASAAAAAAP!
mvg
*Counter-Strike
*RTCW
*Operation Flashpoint
*Stronghold
Maar ik was erniet
was?Op donderdag 31 januari 2002 20:18 schreef DarkJedi het volgende:
Mag je ook vertellen wat je zou spelen als je er was?
*Counter-Strike
*RTCW
*Operation Flashpoint
*Stronghold
Maar ik was ernietmaybe volgend jaar
het is dit weekend, dus het moet nog komen
nog 1 nachtje slapen, jipppieieieiei
iig Warcraft 2 Battle.net Edition als er meer liefhebbers zijn...
Verder game ik niet zoveel, maar op lan wel Counterstrike..
wil nu ook maar eens UT, Q3A, Diablo 2, Starcraft, RA2 en RTCW proberen...
Maar vooral ftp-en
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Unreal Tournament
unreal Tournament
Unreal Tournament
unreal Tournament
Unreal Tournament
unreal Tournament
Unreal Tournament
unreal Tournament
Unreal Tournament
ennuuh... hmm unreal Tournament?
Hmmmm, lockdown was eigenlijk nog kut ook. op zondagmiddag was eindelijk het netwerk pas goedOp donderdag 31 januari 2002 09:10 schreef Ed_Capone het volgende:
Mijn eerste Lanparty was op Lockdown vorig jaar. Nooit eerder aan gedacht om naar een lanparty te gaan. Als ik van tevoren had geweten dat het zo gaaf zou zijn had ik er vast en zeker veel eerder mee gegonnen. Ik heb zo veel gemist
..............
.........
lolOp donderdag 31 januari 2002 21:15 schreef Frenkpie het volgende:
unreal Tournament
Unreal Tournament
unreal Tournament
Unreal Tournament
unreal Tournament
Unreal Tournament
unreal Tournament
Unreal Tournament
unreal Tournament
Unreal Tournament
ennuuh... hmm unreal Tournament?
Is dat een groet lan party
http://www.drome.nlOp donderdag 31 januari 2002 22:55 schreef OhMyGod het volgende:
Eeeh drome9
Is dat een groet lan partyIk wil binnen kort namelijk weer eens een lan meemaken en aangezien ik nu mijn rijbewijs heb gaat dat allemaal wat makkelijker... Waar is die lan ?? Hoeveel mankomen er en is een een site van drome9 ??
maar hij begint morgen al, en het is al behoorlijk vol
Vandaag bedoel jeOp vrijdag 01 februari 2002 00:25 schreef OiSyN het volgende:
http://www.drome.nl
maar hij begint morgen al, en het is al behoorlijk vol
Kom net terug van de voorbereidingen (heb er nu al 4 Drome opzitten
Ik ben nu al bekaf, en dan moet het evenement nog beginnen ...
En dan eindelijk naar DROME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
-RtcW,
-RtcW,
-RtcW,
-RtcW,
en ik denk ook nog wel een beetje RtcW!
I'm so addicted
[happy mode]
LC is nummer 2 op clanbase benelux ladder! Jippie!
[/happy mode]
Verwijderd
Serious Sam 2 (CoOpen
Counter Strike (csers irriteren
LeechFTP (kom maar hier met die divxjes
Irc (mja grote zaal heh
ennuh
BRAK WORDEN!!!!!!!!!
ik heb tot nu toe... Unreal Tournament gespeeld ennuhh
UT UT