Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Dat is nou net het probleem bij LAN-koffers en dergelijke. Het scherm is nogal tijd te groot. Toch zijn er mensen die dit probleem hebben opgelost!!Op vrijdag 25 januari 2002 16:42 schreef DGTL_Magician het volgende:
Zeg, ik zag al die mooie koffermodjes hier al tijden langs komen, en ik vroeg mij dus af: als je nou een LCD toevoegt aan je koffermod, heb je dan niet een mooie draagbare computer? Mooi voor lannen en zo, en een stuk goedkoper als een laptop. Denken jullie dat dit mogelijk is? En zo ja: hoe?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik heb hier ook nog een oude Laptop liggen, misschien toch maar eens gebruik maken van het beeldscherm (aangezien dat het enige is dat het nog doet)
Niet?
[Specs]
Belachelijk dure oplossing... heb je een adapterkaart voor nodig die je een rib uit je lijf kost.Op vrijdag 25 januari 2002 16:52 schreef SiGNe het volgende:
Hoe sluit je zo'n TFT scherm eigenlijk aan op je videokaart?
Ik heb hier ook nog een oude Laptop liggen, misschien toch maar eens gebruik maken van het beeldscherm (aangezien dat het enige is dat het nog doet)
Gebruik de search en je zal er meer over vinden.
Moeilijk is het dus niet... gewoon kaartje kopen, in je pc pluggen, laptopschermpje eraan en klaar.... mja.... moeje wel eerst dat €€€€€€€€€ kaartje hebben
Verwijderd
Dat wordt moeilijk moet je eerst een controller maken voor je TFT en nog meer dingetjesOp vrijdag 25 januari 2002 16:52 schreef SiGNe het volgende:
Die vraag is heel vaak langs gekomen. Schijnt dat half Nederland met een ouwe laptop rond loopt die niks meer doetOp vrijdag 25 januari 2002 16:52 schreef SiGNe het volgende:
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
(Niet dat ik dat heb, maar toch)
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Dan kun je een TFT scherm slopenOp vrijdag 25 januari 2002 17:46 schreef SiGNe het volgende:
En als je nou een DVI aansluiting op je videokaart hebt?
(Niet dat ik dat heb, maar toch)
een laptop is veel slechter kwa prestaties, ooit een laptop met een GF3 gezienOp vrijdag 25 januari 2002 16:51 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
euhh....ben je dan niet gewoon een slechte laptop aan het nabouwen...
Verwijderd
gf3 is gewoonweg niet energiezuinig genoeg... de schermen zijn er tegenwoordig wel snel genoeg voor hoor.Op vrijdag 25 januari 2002 18:45 schreef thijz het volgende:
[..]
een laptop is veel slechter kwa prestaties, ooit een laptop met een GF3 gezien![]()
![]()
Verwijderd
jij hebt de zelfde icon als mij
niet gejat hoop ik
zou je aub een andere willen nemen ?
das niet leuk 2 mensen zelfde icon
<offtopic/>
Verwijderd
als het moet dan moet het heOp vrijdag 25 januari 2002 18:18 schreef Zotty het volgende:
[..]
Dan kun je een TFT scherm slopen
Verwijderd
Ach laat hem tochOp vrijdag 25 januari 2002 22:01 schreef MysteryTweaker het volgende:
<offtopic> eej thijs
jij hebt de zelfde icon als mij
niet gejat hoop ik
zou je aub een andere willen nemen ?
das niet leuk 2 mensen zelfde icon
<offtopic/>
Met een flex of een micro atx bordje moet alles in een flinke koffer kunnen passen, dus ook met accu.
Proc 6 watt
mobo 8 watt
video 15 watt
HDD 10 watt
en nog wat andere kleine zooi
kunnen we het houden op een watt of 55 denk ik + redement van de omvormer 60 watt
60watt/12v = is 5 A
Met een 12volts (lood)accu en 15 ampere uur, ken je 3 uur fraggen.
Als je een acculader er bij gooit, he je een mooie laptop met een vette videokaart + dvd speler + brander + dikke hdd.
/offtopic
hoeveel stroom vreet eigenlijk een lcd scherm?
Reality beats fiction by far!
Verwijderd
Valt best mee dat energieverbruik.Op vrijdag 25 januari 2002 21:45 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
gf3 is gewoonweg niet energiezuinig genoeg... de schermen zijn er tegenwoordig wel snel genoeg voor hoor.
Orgineel icoon
Het is dus niet zo goed mogelijk?Op vrijdag 25 januari 2002 16:54 schreef wfvn het volgende:
[..]
Belachelijk dure oplossing... heb je een adapterkaart voor nodig die je een rib uit je lijf kost.
Gebruik de search en je zal er meer over vinden.
Moeilijk is het dus niet... gewoon kaartje kopen, in je pc pluggen, laptopschermpje eraan en klaar.... mja.... moeje wel eerst dat €€€€€€€€€ kaartje hebben
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Dit schermpje kun je bijna in ieder mogelijke positie krijgen.
Het is dus wel heel goed mogelijk alleen dan heb je dus wel een vracht duiten... ehm... €uro's nodig.Op zaterdag 26 januari 2002 10:48 schreef DGTL_Magician het volgende:
[..]
Het is dus niet zo goed mogelijk?
[afbeelding]
Dit zou imho een betere oplossing zijn ...Op zaterdag 26 januari 2002 11:09 schreef SONiCB00M het volgende:
Ik denk dat zo'n scherm als ze in dat EasyEverything internetcafe in Amsterdam hebben ideaal zou zijn. Of dit dan:
[afbeelding]
Dit schermpje kun je bijna in ieder mogelijke positie krijgen.
Verwijderd
ik ben bang dat je een stuk meer kwijt zult zijnOp maandag 28 januari 2002 07:53 schreef DGTL_Magician het volgende:
Hoeveel gaat dat kosten dan? Meer of minder als een mainstream laptop?