Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
heb ik ook gehad met m'n deskjet 660.
dan moet je steeds het paper ff een zetje meegeven....
was volgens mij vrij weinig aan te doen
dan moet je steeds het paper ff een zetje meegeven....
was volgens mij vrij weinig aan te doen
public void ik()
papierrolletjes een beetje stroef maken met een beetje grof schuurpapier.
/dev/null
klopt, gewoon de rollers weer wat ruiger maken
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Maar het is bij twee printers
Misschien es kijken voor nieuwe drivers ofzo
Misschien es kijken voor nieuwe drivers ofzo
Gewoon papier d'r goed in schuiven. Dan zou ie het papier normaal gesproken wel moeten pakken!
|Specs|
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Het kan ook aan je printerkabel liggen. Doe je PC uit en haal de printer kabel los. Sluit hem vervolgens goed stevig aan en start weer op. Bij mij was dat een keer de oorzaak.
Heel eenvoudig, gewoon met een oud hemd van de hema, nadat je dit even met wat wasbenzine (dop van de fles, shirt ertegen aan houden, fles omdraaien). Dit even tegen de rollen aan houden en je hebt de komende maanden geen last dat je rollen geen papier meer pakken.
Verwijderd
Ik heb zo'n zelfde probleem gehad met een Lexmark printer...dat was over nadat ik hem opnieuw geinstalleerd had.
Als je je printer wel hoort 'draaien' (proberen om papier te pakken) maar hij pakt het niet, dan zou ik de rollen schoonmaken. Als hij niet eens gaat draaien maar meteen om papier gaat schreeuwen, dan zou ik hem eens opnieuw installeren.
Als je je printer wel hoort 'draaien' (proberen om papier te pakken) maar hij pakt het niet, dan zou ik de rollen schoonmaken. Als hij niet eens gaat draaien maar meteen om papier gaat schreeuwen, dan zou ik hem eens opnieuw installeren.
Pagina: 1