[php-mail] image in e-mail plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
Ik heb een leuk simpel werkend php mail script die ook een attachement mee stuurd. Dit is de opzet:

Je drukt op een foto die je wilt versturen naar iemand. Je vult een paar gegevens in en drukt op send.
De ontvanger krijgt dan een meeltje met de gegevens die zijn ingevuld op de site(berichtje), en de foto als attachement.

Wat ik nu wil is:

Ik wil de foto in de mail plaatsen waar ik dan wil. Ik heb dus een mooi HTML meeltje en dan komt er een lelijke horizontale streep, met daaronder de foto, maar ik wil het zo:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
BLABLABLA

_________
|      |
|      |
|  FOTO   |
|      |
|      |
 _________

$Bericht

Ik krijg dus wel dat bericht en blablabla in me email box, maar de attachement(die foto) wordt onder het geheel geplaats |:( .

Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat de attachement wordt weergegeven bij <FOTO> ??

FF voor de duidelijkheid: mail script werkt(in html) en attachement komt mee....

Some things can not happen until they happen...

Verwijderd

neem aan dat je het plaatje ook op internet hebt staan, dus gewoon dit in je html planten:
[img]"http://www.website.com/plaatje.gif"[/img]
en dan heb je um, hoef je niet eens moeilijk te doen met attachement...

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 16:46 schreef jurriebur het volgende:
neem aan dat je het plaatje ook op internet hebt staan, dus gewoon dit in je html planten:
[img]"http://www.website.com/plaatje.gif"[/img]
en dan heb je um, hoef je niet eens moeilijk te doen met attachement...
hey, ja, das ook een idee...

jezus, en daar ben ik dan zo lang mee bezig geweest :)

thnx!

Some things can not happen until they happen...

• Glock
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
het plaatje echt in een email zitten is heel goed te doen, ik heb ff een mailtje zitte sturen en zag dat het daar met content-location is te doen, daarbij dit in de search te doen vond ik dit:

[topic=178711/1/100]

hier in dit topic zult gij uw antwoord vinden :)

Edit: Na nader onderzoek kwam ik erachter dat als je het zelf wil versturen met plaatje moet je je plaatje weergeven via een img src op de ID :)