Ik zit hier met een gateway astra
(gelukkig niet van mij) die helemaal geen teken van leven meer geeft. Ik kan niet kan vinden waar het probleem zit, vooral ook omdat het een computer-met-monitor in één geval is. Het ding openslopen is al gelukt, maar nu moet ik nog even uitvogelen wat er mis mee is, alleen dat lukt dus niet. Het is een 15 maanden oude computer, met ook alleen maar USB aansluitingen. Als je de stroomstekker erin doet, hoor de de monitor even "ploink" zeggen, dus de voeding doet het, maar verder blijft hij zo dood als een pier. Het probleem is ook dat als je de monitor ervanafschroeft, dat je dan ook gelijk de stroom niet meer aan kunt sluiten, dus da's ook niet handig. Ik heb al wel het ene simmetje wat erin zat eruitgetrokken, monitor er weer opgeschroefd, en toen geprobeerd aan te zetten, weer niks 
Nu weet ik dus ook niet of de speakers van dat ding piepjes doorgeven of niet, dus al met al schiet ik niet veel op.
Er zit een moederbord met de intel i810 chipset op, met waarschijnlijk een p3 processor. (heatsink zit vastgelijmd, dus daar kom ik ook niet achter)
Ik weet het, wazig verhaal
maar toch hoop ik dat iemand nog ideeen heeft......
Nu weet ik dus ook niet of de speakers van dat ding piepjes doorgeven of niet, dus al met al schiet ik niet veel op.
Er zit een moederbord met de intel i810 chipset op, met waarschijnlijk een p3 processor. (heatsink zit vastgelijmd, dus daar kom ik ook niet achter)
Ik weet het, wazig verhaal
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.