Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Telfort abbo] Buitenland

Pagina: 1
Acties:

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuw telfort abbo. Nu was ik van de week een paar daagjes in londen, en kon ik niet meer bellen of gebeld worden. Jullie zullen wel begrijpen dat deze gozer niet blij was (met gevoel voor understatement...)

Moet je bij een nieuw abbonement iets uitzetten of zo, dat je wel in het buitenland kan bellen :?
En zo ja, waar dan?

Verwijderd

hmmz gewoon de willekeurige netwerkprovider inschakelen die er beschikbaar is. De rest gaat vanzelf :)
Zal die wel instellingsfout gemaakt hebben ofzo, Telfort heeft gewoon roaming met Engeland :)

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 16:27 schreef mafiasven het volgende:
hmmz gewoon de willekeurige netwerkprovider inschakelen die er beschikbaar is. De rest gaat vanzelf :)
Zal die wel instellingsfout gemaakt hebben ofzo, Telfort heeft gewoon roaming met Engeland :)
Ik heb nog gekeken bij mijn netwerk instellingen, en iedere provider geprobeerd die toegestaan was. Ze werkten geen van drieen/vieren (ff vergeten hoeveel het er waren)
daar ligt het dus niet aan

Verwijderd

hmmz heb je telfortklantenservice al gebeld? misschien weten zij meer?
normaal zou je gewoon op het netwerk moeten komen namelijk.

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 16:39 schreef mafiasven het volgende:
hmmz heb je telfortklantenservice al gebeld? misschien weten zij meer?
normaal zou je gewoon op het netwerk moeten komen namelijk.
Zal ik nu ff doen; ik heb nog niet gebeld omdat ik het niet zo op die helpdesken heb. (hier op GOT zit sowieso toch meer kennis)

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 07:44

Neoz

Neoz & Hobbes

Telfort blokkeert bellen in he buitenland en het gaat auromatisch na ongeveer 4 maanden eraf en als je het er eerder vanaf wil hebben kun je dat aangeven ik had het zelfde probleem ..... :7

Serve The Humanity , Be Server

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 16:53 schreef Neoz het volgende:
Telfort blokkeert bellen in he buitenland en het gaat auromatisch na ongeveer 4 maanden eraf en als je het er eerder vanaf wil hebben kun je dat aangeven ik had het zelfde probleem ..... :7
Net ff gebeld ja, ik wordt daar godverdomme zo ontiegelijk ziek van.... ik ben toch geen f#cking crimineel.

eikels

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 07:44

Neoz

Neoz & Hobbes

Dat komt door bepaalde groepen van deze bevolking die om de 2 weken een nieuewe telefoon willen zo goedkoop mogelijk sluiten dus een nieuw abbo af en betalen dat andere niet meer ...... is mij vertelt :(

Serve The Humanity , Be Server

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 17:05 schreef Neoz het volgende:
Dat komt door bepaalde groepen van deze bevolking die om de 2 weken een nieuewe telefoon willen zo goedkoop mogelijk sluiten dus een nieuw abbo af en betalen dat andere niet meer ...... is mij vertelt :(
Dan moeten ze die groepen van de bevolking gewoon afschieten en mij met rust laten.... :(
Pagina: 1