I/O Initialization failure :(

Pagina: 1
Acties:

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-04 16:03
Oi!...toen ik tijdje geleden Unreal Tournament weer eens uit de kast haalde...bleek het niet meer zo soepel te lopen als vroeger...verschil...heb er nu windows XP op staan...als ik het spel opstart geeft hij de volgende error "Genport I/O initialization failure" ook ben ik er achter dat dit niet alleen bij Unreal zo is maar ook bij alle andere spellen met Glide ondersteuning... ik heb een Voodoo 2 Banshee...

enige ideeen ? :?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• H3llSiNG
iemannnnddd ?????

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Verwijderd

Gebruik de search :Z

Dit is al een keer of tien langsgekomen zie
http://www.tweakers.net/nieuws/17429

Hier haal je werkende drivers
[topic=298750/1/25]

Verwijderd

ERROR
The post you selected no longer exists. It may have been recently deleted.

Please hit BACK on your browser, then hit REFRESH/RELOAD to get an updated view.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 25 januari 2002 16:39 schreef Ragonite het volgende:
ERROR
The post you selected no longer exists. It may have been recently deleted.

Please hit BACK on your browser, then hit REFRESH/RELOAD to get an updated view.
Lol of gewoon:

UTFS!!!!!!

:P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• H3llSiNG
Yup ragonite heeft gelijk de link naar de forum die daar op staat werkt niet meer....en k heb geen Nvidia maar een voodoo 2 banshee...

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 16:42 schreef DEM0N het volgende:

[..]

Lol of gewoon:

UTFS!!!!!!

:P
Als je de oplossing niet weet, zeg dan gewoon nix ipv iedereen na te blaten :(
Pagina: 1