Ik twijfel of ik een Audigy Player Retail zal kopen? Ik heb nu een SB live!. Wat is precies het verschil tussen player Retail en Oem, en krijg je altijd de gamepoort op een apart kaartje? Op zich zit ik niet te wachten op een firewire aansluiting, omdat ik al usb 2.0 op het moederbord heb zitten.
Verwijderd
ik ken het gevoel... ik ga gewoon een keer voor terractec 6fire 24/96. En hopen dat ik in xp geen gekraak heb.
Verwijderd
Dan zou ik het niet doen, op eax2 en firewire na is er bijna geen verschil. Behalve misschien in geluid kwaliteit die je denk ik toch niet hoort over de boxen van je set/sterio/compu boxen.
Wellicht is het toch wel interessant als er games komen die de nieuwe EAX HD ondersteunen?
volgens de reviews klinkt het geluid nu al beter in de huidige games, maar dat kan alleen iemand beoordelen die nu een Audigy heeft in de pc en games speelt.
volgens de reviews klinkt het geluid nu al beter in de huidige games, maar dat kan alleen iemand beoordelen die nu een Audigy heeft in de pc en games speelt.
Ik ben er erg tevreden over.
De mp3s en eigenlijk alles klink beter dan de MX300 (vortex2) kaart die ik daarvoor had
De mp3s en eigenlijk alles klink beter dan de MX300 (vortex2) kaart die ik daarvoor had
de audigy player retail heeft vergulde aansluitingen + firewire, 't spel giants zit er bij en wat extra software. en de audigy player oem heeft deze (behalve de drivers en wat standaard software) niet. heb de retail kaart besteld maar was vandaag niet thuis om het pakketje aan te nemen
(rembours)
dus ik kan je maandag vertellen hoeveel beter hij klinkt
dus ik kan je maandag vertellen hoeveel beter hij klinkt
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
ik heb hem ook bij gistron besteld, omdat hij onder rembours nog steeds 18 euro goedkoper was dan de gem. peeceeboer in enschede
de bestelling is ook snel verlopen vind ik
had hem woensdagavond besteld. vandaag dus aangekomen.
eindelijk van mn ac97 onboard af maandag
had tijdens het kopen van mn pc te weinig geld voor de soundcard.
de bestelling is ook snel verlopen vind ik
had hem woensdagavond besteld. vandaag dus aangekomen.
eindelijk van mn ac97 onboard af maandag
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
Wat ook leuk is: De SB Audigy heeft ASIO support
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Ik heb hem ook maar dan de Platinum en het is een heel zuiver geluid. Via de drive bay kan ik nu ook m'n 5.1ch versterker erop aansluiten via de optical out/in. Het is gewoon een heel mooi geluid. (Ik ging ook over van Live! naar Audigy)
Ik heb net de SB audigy player retail besteld bij Gistron. Voor 106,64 euro exclusief verzendkosten heb je deze geluidskaart in huis. Dat is inderdaad zo,n 25 euro goedkoper als de gemiddelde pc boer. Ik heb nu een SB Live!, en ik erg benieuwd hoe de audigy zal klinken.
Waarschijnlijk is EAX 3.0 voor de toekomstige spellen echt de beste keuze!
Verwijderd
Ik heb ook een Audigy (Retail) en ik hoorde het verschil zo duidelijk tussen deze en mijn onboardgevalletje dat ik mezelf enorm hard voor mijn hoofd geslagen heb omdat ik zo lang naar zulk brak geluid heb geluisterd.
Maar eigenlijk gebruik ik hem nergens anders voor dan hoge kwaliteit Mp3tjes af te spelen, en dat is eigenlijk wel jammer...
BTW, ik had hem toen voor 235 gulden bij Gistron.
Maar eigenlijk gebruik ik hem nergens anders voor dan hoge kwaliteit Mp3tjes af te spelen, en dat is eigenlijk wel jammer...
BTW, ik had hem toen voor 235 gulden bij Gistron.
klopt als een bus en die firewire is ook leuk... wat minder leuk is dat je dus 2 pci sloten kwijt bent als je ook nog game port wilOp vrijdag 25 januari 2002 17:20 schreef Fugazi het volgende:
Ik heb net de SB audigy player retail besteld bij Gistron. Voor 106,64 euro exclusief verzendkosten heb je deze geluidskaart in huis. Dat is inderdaad zo,n 25 euro goedkoper als de gemiddelde pc boer. Ik heb nu een SB Live!, en ik erg benieuwd hoe de audigy zal klinken.
ach, gamepoort heb ik eigenlijk nooit gebruikt. 2e pci slot gaat straks verloren door mn DBII Bracket die ik volgende maand ga bestellen.
Die is nog niet super, voor muzikanten dan.Op vrijdag 25 januari 2002 17:07 schreef Knakker het volgende:
zow, heb 't kaartje bet opgehaald en geinstalleerd (as promised ;P) en het geluid is gewoon 
wat een verschil vergeleken met ac97, deze kaart is echt een blijvertje
wat een verschil vergeleken met ac97, deze kaart is echt een blijvertje
Verwijderd
Sterker nog, dat zijn z'n belangrijkste stuurprogramma'sOp vrijdag 25 januari 2002 17:07 schreef Knakker het volgende:
Lekker snel, latency van 2ms
Pagina: 1