Toon posts:

Change res.=kraakje in geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer als ik mn resolutie verander terwijl ik een MP3-tje draai (Winamp 2.7x), dan 'klikt' mijn monitor wel (relais) maar het geluid ook! Het geluid stopt er dan heeeel eventjes mee. Op zich vindt ik t niet zo erg, maar als ik een MD-tje aan het opnemen ben, dan vind ik het niet zo jofel...

Ik neem aan dat er meer mensen last van hebben. De Search heb ik al gebruikt, maar daar kwam weinig uit op 'resolutie', 'krakend', 'wisselen'.

Anyone a Solution? Het lijkt me trouwens niet een OS-gerelateerd probleem, omdat 'alle' Windows-versies hetzelfde probleem hadden (W98,ME,W2K)

Misschien iets in het Bios te vinden oid? 'PCI master nogwat' of zo... :?

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:38
hoezo wisselen van resolutie zo vaak?
gewoon eff je MD laten opnemen en pas weer aan de slag gaan als je md'tje klaar is *D

goede oplossing toch? :Y)

en windows hangt gewoon altijd een beetje bij reso wisselen, dus jah, dat geklik van je monitor heeft er nix mee te maken. en als windows eventjes nix doet kan je mp3'tje ook niet verder spelen. dus dat verklaart de pauze :z

mzzl :7

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet ook wel dat het 'klikken' van je monitor fysiek niets te maken heeft met die geluidsonderbreking. Jammer dat er weinig aan te doen is (ik heb al eens met IRQ's lopen kloten, werkte allemaal niet...)

iig bedankt