Waardoor kan dit kome? Ik plaatste een andere harde schijf erbij (gewoon goed aangesloten) en mijn voeding klapt met een mega knal! Enig idee??
Waarschijnlijk is er een elco gesprongen, mischien teveel belasting gevraagd? Kan ook zijn dat er een Fet is gesprongen door oversturing. Maar doet die voeding het nog of is het einde verhaal?
Tis bij mij ook een keertje gebeurt. Volgens mij was er bij mij een condensator (rond busje) afgknalt. Toen kwam er dus witte rook achter uit mijn PC. STINKEN!!! niet normaal.
Maar dat wordt dus denk ik een nieuwe voeding halen voor je. Ik heb zelf een 300W voeding gehaalt voor 50 à 60 Guldens! Het was nog voor de EURO.
Kan zijn dat er ergens kortsluiting is geweest, misschien is die HD wel brak. Is het een tweede hands? Of misschien een Molex stekker naar de knoppen zijn geweest.
Maar dat wordt dus denk ik een nieuwe voeding halen voor je. Ik heb zelf een 300W voeding gehaalt voor 50 à 60 Guldens! Het was nog voor de EURO.
Kan zijn dat er ergens kortsluiting is geweest, misschien is die HD wel brak. Is het een tweede hands? Of misschien een Molex stekker naar de knoppen zijn geweest.