verslag novell netware 4.x

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:34

TF

bla bla

Topicstarter
heeft iemand hier ooit een verslag van gemaakt voor school?

ik zou het graag willen hebben om zoveel mogelijk informatie te verzamelen, ik wil nml zelf ook een server instaleren en daar eenverslag van maken.

ik wil uiteindelijk novell netware 4.11 instaleren
en daarna met ZenWorks aan de gang omdat ik graag elke client een NAL wil geven (novell application launcher)

als iemand wat heeft, kun je dat meelen naar tf_thef@hotmail.com

in de search heb ik ook al een boel info verzameld.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:46
Gebruik je die PC's op je werk of gewoon Thuis?

Als je gewoon thuis gaat netwerken raad ik je de Novell Application Launcher af. dit is de grootste rommel die er is (novell trouwens ook). Ach ja, rotzooi is het zekers niet, maar je PC word wel erug traag!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:32

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Ik denk dat je over alleen NDS al een behoorlijk verhaal kunt schrijven. Lijkt me 1 van de basis dingen van 4.xx

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:34

TF

bla bla

Topicstarter
mm ja...

ja kijk novell.com ben ik ook al geweest en aan de hand van dat verhaal en een documentatie hier op mijn werk probeer ik de novell netware 4.11 te instaleren.
Maar het ging er mij gewoon om dat ik een verslag opbouw van een ander kon zien, al heb ik maar een index dan weet ik ongeveer waar de belangrijke punten liggen.

Als je mijn kennis van novell moet inschatten ...dan zit het nog eeeeerg laag vandaar.

gr. frank

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 15:04

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Op vrijdag 25 januari 2002 15:50 schreef maartenb het volgende:
Gebruik je die PC's op je werk of gewoon Thuis?

Als je gewoon thuis gaat netwerken raad ik je de Novell Application Launcher af. dit is de grootste rommel die er is (novell trouwens ook). Ach ja, rotzooi is het zekers niet, maar je PC word wel erug traag!
Hmmmz, Novell rotzooi? Ten eerste is het besturingssysteem niet Novell, maar NetWare, je noemt Windows toch ook niet Microsoft? Ten tweede: Netware is een perfect besturingssysteem voor grote netwerken. Voor de particulier is er niks aan. Te meer omdat er een aantal cursussen voor nodig zijn om alles door te krijgen. Netware is ontzettend uitgebreid wat betreft rechten, groepen, filesystem rechten, perfect gewoon! Je kan alles doen, zolang je overerving maar doorhebt.
ZENworks gaat hetzelfde verhaal voor op, perfect! Mensen die een applicatie nodig hebben krijgen deze, anderen krijgen weer andere applicaties, dit alles onafhankelijk van je werkplek.

Volgens mij is jouw reactie een flame, dus zal ik er niet al te diep op ingaan, maar volgende keer graag je reactie onderbouwen en onderzoek te doen voordat je conclusies trekt.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 15:50 schreef maartenb het volgende:
raad ik je de Novell Application Launcher af. dit is de grootste rommel die er is (novell trouwens ook). Ach ja, rotzooi is het zekers niet, maar je PC word wel erug traag!
Heel simpel: dan doe je iets fout. Meer valt daar niet over te zeggen. :)

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 17:30 schreef Onno het volgende:

[..]

Heel simpel: dan doe je iets fout. Meer valt daar niet over te zeggen. :)
Ik wou het al niet zeggen :)
Pagina: 1