Toon posts:

[html] Browser zonder toolbars

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een soort CD menu maken, en daar wil ik gewoon html voor gebruiken. Hoe kan ik in de properties van een pagina zetten dat een website geen toolbars, geen scrollbars, geen statusbalk, enz bevat.

Het moet dus gewoon een html pagina zijn met een kruisje rechts boven. als het kan zelfs zonder de vermelding "Microsoft Internet Explorer". Hoe doe ik dit? Ik heb al een beetje gezocht maar ik weet niet waar ik naar moet zoeken dus bij deze vraag ik het maar.

Verwijderd

Dat kan met javascript, met de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=window.open&data%5Border%5D=relevance#hitstart]window.open[/url] functie.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar het moet dus gewoon de eerste window zijn die opent die dat doet. Dus als je op het icoontje clickt, moet hij gelijk de web page openen in zo'n window.

Verwijderd

dat gaat denk ik niet.
ik zou dan een automatische popup nemen (of een soort intro pagina met "click here to enter" en dan inderdaad een javascriptje, daarin kun je dat allemaal aangeven (statusbal;k, menubalk, enz..)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Als je de zoekfunctie van dit prachtige forum had gebruikt had je geweten dat zoiets helaas niet mogelijk is. Enige mogelijkheid is een nieuw window openen met bepaalde properties. Ook daarover kan je _veel_ vinden met behulp van zoekfunctie.

Dit topic is gesloten.