"Failure isn't about falling down, Failure is staying down"
Maar een maxtor die ik had ging wel kapot na iets meer dan een jaar (zat nog garantie op: 3 jaar)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
kast is wel altijd open, dus dat scheelt misschien
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Verwijderd
Verwijderd
Heb niet eens een casefan erin hangen. Ik zeg wel heel eerlijk dat ik mijn bak 's nachts liever niet aan laat...
Of niet!!!Op vrijdag 25 januari 2002 15:39 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nu een paar maanden een WD 60Gb 7200 rpm schijf, en deze draait prima zonder koeling, dus het lijkt me goed mogelijk.
edit:
kast is wel altijd open, dus dat scheelt misschien
Verwijderd
Nah... geen edit, dat maakt mij veels teveel herrie !Op vrijdag 25 januari 2002 15:51 schreef gerritblaat het volgende:
[..]
Of niet!!!
Maar is dat zo uitzonderlijk dan
Verwijderd
Ineens op een LAN-party blauw scherm in win2k - ik dus resetten en hij vond mijn HD niet meer in de BIOS.
Ik haalde hem eens uit het bracket en voelde aan de schijf, ik verbrandde bijna mijn vingers.
Na hem even te hebben laten afkoelen deed hij het weer maar gaf vaak erros of wilde niet opspinnen
Hij is in 3 maanden tijd heel langsaam dood gegaan.
Is nu opgestuurd, ben aan het wachten op een nieuwe.
Koeling is dus wel aan te raden
Mag toch haast geen probleem geven? Ik brand m'n vingers er niet aan, lang niet zelfs!
I love watercooling
Barracuda II zeker, die krengen worden idd erg heet.Op vrijdag 25 januari 2002 15:57 schreef aggression het volgende:
ik had een seegate 30 gig 7200rpm schijf in een wisselbracket hangen, er zat een fannetje in dat bracket maar dat was kapot en dat had ik niet door.
Ineens op een LAN-party blauw scherm in win2k - ik dus resetten en hij vond mijn HD niet meer in de BIOS.
Ik haalde hem eens uit het bracket en voelde aan de schijf, ik verbrandde bijna mijn vingers.
Na hem even te hebben laten afkoelen deed hij het weer maar gaf vaak erros of wilde niet opspinnen
Hij is in 3 maanden tijd heel langsaam dood gegaan.
Is nu opgestuurd, ben aan het wachten op een nieuwe.
Koeling is dus wel aan te raden
De IV die ik nu heb daarentegen niet.
Boven en onder vrij is meestal genoeg. Let ook op dat je de schijf niet 'afsluit' met de IDE kabel.
Antitrillinghint:
Neem 2 stukken fietsband van 1,5 cm breed. Span die in een 5,25 bay heen en weer(tussen de gleuven en dan vastknopen).
Duw daar de schijf tussen zodat ie dus in een 'hangmat' van fietsband hangt. Alle trillingen en resonantie onzin weg!
Is alleen niet echt geschikt voor transport
UNOX: The worst operating system
Heb je misschien de mogelijkheid om daar een fotootje van te posten? Lijkt me interessant om te zien.Op vrijdag 25 januari 2002 16:30 schreef Sjoko het volgende:
Antitrillinghint:
Neem 2 stukken fietsband van 1,5 cm breed. Span die in een 5,25 bay heen en weer(tussen de gleuven en dan vastknopen).
Duw daar de schijf tussen zodat ie dus in een 'hangmat' van fietsband hangt. Alle trillingen en resonantie onzin weg!
Is alleen niet echt geschikt voor transport
"Failure isn't about falling down, Failure is staying down"
Nee, z'n cam ligt op Hawaii in een hangmat tussen 2 palmbomen op te ladenOp vrijdag 25 januari 2002 19:56 schreef Leon_The_Pro het volgende:
[..]
Heb je misschien de mogelijkheid om daar een fotootje van te posten? Lijkt me interessant om te zien.
Men knippe een fiets band open en daarna 2 stroken van 1,5 cm af.
die 2 stroken rijg je als volgt in: door de bovenste sleuf, naar de overkant en daar door de bovenste sleuf, buiten de bay naar de onderste sleuf en er doorheen, naar de overkant en daar ook weer door de onderste sleuf en aan de buitenkant vastknopen zodat de fietsband die nu gespannen is tussen beide bay-kanten redelijk strak staat. Herhaal dit aan de achterkant en schuif vervolgens de schijf ertussen.
Dan hangt je schijf aan de voorkant en aan de achter kant tussen de stroken fietsband in. Zorg wel dat je de stroken niet breder maakt omdat je dan de schijf weer afsluit voor koeling..
tot zover mijn textbased-plaatje
UNOX: The worst operating system
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Koelen is volgens mij niet nodig.
He who controls the Spice, controls the Universe.