Hallo,
Ik heb de laatste tijd last van een raar probleem... Ik ging op een dag mijn Windows XP opnieuw installeren en halverwege de installatie gebeurde het volgende:
* Harddisk lampje bleef continu branden.
* Complete pc hing (muis + toetsenbord volledig vast).
Dus ik kon weer rebooten... Ik heb toen in een andere pc mijn harddisk gehangen en vervolgens ging hier de installatie van Windows XP perfect.
Harddisk weer in mijn pc gezet en opgestart. Ook dit ging allemaal goed.
Gisteravond logde ik opnieuw in met mijn account en kreeg ik de melding dat mijn account corrupt was.
Dus ik een nieuw account aangemaakt (ook met admin rechten) en daarop ingelogd.. prima alles ingesteld... log ik vanmorgen weer in is ook dit account corrupt... Weer een nieuwe aangemaakt..
Ik log met dat account in hangt de harddisk weer...
De temperatuur van de harddisk is 39 graden. (Hangt een 80mm fan eronder.)
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Harddisk? Moederbord?
Ik heb de laatste tijd last van een raar probleem... Ik ging op een dag mijn Windows XP opnieuw installeren en halverwege de installatie gebeurde het volgende:
* Harddisk lampje bleef continu branden.
* Complete pc hing (muis + toetsenbord volledig vast).
Dus ik kon weer rebooten... Ik heb toen in een andere pc mijn harddisk gehangen en vervolgens ging hier de installatie van Windows XP perfect.
Harddisk weer in mijn pc gezet en opgestart. Ook dit ging allemaal goed.
Gisteravond logde ik opnieuw in met mijn account en kreeg ik de melding dat mijn account corrupt was.
Dus ik een nieuw account aangemaakt (ook met admin rechten) en daarop ingelogd.. prima alles ingesteld... log ik vanmorgen weer in is ook dit account corrupt... Weer een nieuwe aangemaakt..
Ik log met dat account in hangt de harddisk weer...
De temperatuur van de harddisk is 39 graden. (Hangt een 80mm fan eronder.)
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Harddisk? Moederbord?
irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!