[winamp] is er een plugin om boxjes te configgen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Ik heb een beetje een raar probleempje, ik schat wel in dat het Via-Live1024-WinXP related is, maar:

Alleen in Winamp doen maar 2 van m'n 4 boxjes het. Lijkt een "normaal" probleem, maar het vreemde is dat onder Mediaplayer, spellen enz. wel gewoon alle boxjes het doen.

Dus zou ik graag horen of er een plugin voor winamp is waarmee ik een beetje zou kunnen aankloten met die instellingen.

Zelf kon ik niks vinden op www.winamp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op vrijdag 25 januari 2002 15:19 schreef Pontius.Pilatus het volgende:
shit, laat maar, ik zie hier [topic=391551/1/25] net een oplossing op hetzelfde probleem, en het werkt nog ook;

edit: maar toch niet helemaal, want het geluid is nu heel dof, valt daar wat aan te doen?

Bij de wave-plugin is het geluid wel normaal, maar dan heb ik weer maar 2 boxjes... |:(
edit 2 nou, met die instellingen krijg ik niks voorelkaar, hij doet t alleen onder direct sound, het enige wat ik nu nog kan bedenken is alle geluid van m'n moederbord (MSI k7t turbo 2) uitschakelen in het bios, dat zal ik nu maar eens doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Nou, dat werkt dus ook al niet, he shit, wat vind ik dit vaag! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
draai je een ouwe winamp versie? en heb je die nieuweste driver voor je geluidskaartje al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik daar helemaal geen problemen mee alle 4 de boxen werken op xp.

TIP download de drivers van creative.com en niet de windows drivers die zijn niet in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
tja, begin me niet over die drivers, ik heb er al zoveel geprobeerd, dat zuigt echt grote tijd.

Maar WAAROM komt dit alleen in Winamp voor?!?
Pagina: 1