Toon posts:

Met Nero een mixed cd branden (volgorde tracks?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eej mensen,

ik moet een mixed cd branden, met op track1 data en dáárná 9 audio-tracks. Nou is het belangrijk dat de cd begint (track1) met de data, maar ik zie niet in Nero welke hij nou eerst zet, de data of de audio track(s) :?

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 21:34

joskuiper

PapaCooper

dat maakt niet uit. Als je hem in een cd-speler gooit herkent hij toch de eerste audiotrack als track 1.
De data ziet hij dan niet. Maakt dus niet uit waar je hem zet in Nero. en anders kun je het toch ff testen op een rw?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 15:17 schreef Rage_667 het volgende:
dat maakt niet uit. Als je hem in een cd-speler gooit herkent hij toch de eerste audiotrack als track 1.
De data ziet hij dan niet. Maakt dus niet uit waar je hem zet in Nero. en anders kun je het toch ff testen op een rw?
Tis een spel, dus geen audio-cd. Spel met audio-tracks voor de muziek.....

Het lijkt me dan dus nogal belangrijk, dat het spel de muziek op de cd kan vinden enzo en dat hij het spel start als je 'm in een pc doet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen, want ik moet de cd voor morgen gebrand hebben :?

Verwijderd

Een Mixed-mode CD is zoiezo eerst Data-track, een CD met eerst Audio en daarna Data is een CD-Extra CD