Toon posts:

[Ultradev & IIS] rare foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit nu een software probleempje is of een Advanced netwerk probleempje. (dus verplaats hem maar als ie hier niet goed staat)

mijn probleem:

Ik gebruik macromedia Ultradev 4. Zodra ik een connectie gemaakt heb met een access database en ik test deze connectie dan krijg ik de melding: Connection was made succesfully.

Wil ik nu een kolom uit mijn database openen dan zegt Ultradev dat hij geen tabel kan vinden in deze database!
(unable to retrieve tables from this connection, click on the 'Define..'button to test this connection).

Terwijl ik dit dus doe zie ik op mijn IIS server de volgende melding in de event viewer verschijnen:
Active server pages: server started
Active server pages: server stopped.

Test ik nu de zelfde connectie op de server van mijn hoster dan werkt alles wel perfect!

Iemand een oplossing?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:02
Move > [forum=24]

DIT IS MIJN WEBSITE

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:58
Nergens een foutcode die verschijnt?

• Axel666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10-2022
denk dat dit meer succesheeft in: Programming & Webscripting

9worlds.net @ hattrick.org

Verwijderd

Topicstarter
Nee alleen die 2 events in de event viewer. Dit zijn geen error's maar information events.

Verwijderd

heeft iig niets met iis te maken. probeer het eens met een andere (access) database

Verwijderd

Topicstarter
maakt dus niets uit.
Maar zodra ik met dezelfde database en de zelfde connectie alles test bij mijn hoster werkt het wel. Het lijkt dus op een IIS probleempje!

(heb lokaal de zelfde omgeving geprobeerd te bouwen als de server waar mijn site echt op draait. Dwz database paden e.d zijn hetzelfde).
Pagina: 1