Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
team vs team.
allebij een vette basis bouwen en dan wapens kopen/bouwen en battle.
Maarja geen dedicateds servers online.
Als ik cistron max krijg dan host ik wel 1 zaterdag lang een game.
Ik open dan wel een tread
Thy will see the light...
en dat na drie(!) minutenOp vrijdag 25 januari 2002 14:53 schreef unrealer het volgende:
niemand dus
I don't ride fast, i fly low
Mijn cd1 is vernaggeld, ik ga ff kopietje halen, en dan ga ik wel weer spelen
Ik zoek nog wel een keer naar een nieuwe CD2.
Koffie en meer...
Is zeker een leuk spel alleen jammer dat je geen bots hebt.
en ik hoord iemand ietst zeggen over 16 kabuto's. dat kan niet er kan max. 1 kabuto in een game zitten.
humor spel trouwens
Valt wel mee.Op vrijdag 25 januari 2002 15:58 schreef JeanLucPicard het volgende:
Kabuto is te sterk in MP....
Moet samen werken dan.
Ja 4 meccs en 3 reapers tegen 1 kabuto. Maar dan wint kabuto nog omdat ie de meeste frags krijgt.Op vrijdag 25 januari 2002 21:26 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Moet samen werken dan.
Of met 3 meccs 1 in het helicoptertje en 2 eraan hangen en dan kabuto platbombarderen met millenium bombs
Ik zei ook samenwerken niet 6 mensen suicide en 1tje Kabuto afknallenOp zaterdag 26 januari 2002 01:00 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Ja 4 meccs en 3 reapers tegen 1 kabuto. Maar dan wint kabuto nog omdat ie de meeste frags krijgt.
Of met 3 meccs 1 in het helicoptertje en 2 eraan hangen en dan kabuto platbombarderen met millenium bombs
Ik zei ook samenwerken niet 6 mensen suicide en 1tje Kabuto afknallenOp zaterdag 26 januari 2002 01:00 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Ja 4 meccs en 3 reapers tegen 1 kabuto. Maar dan wint kabuto nog omdat ie de meeste frags krijgt.
Human Bobby
http://www.interplay.com/giants/index2.htmlOp zaterdag 26 januari 2002 02:30 schreef Sander17 het volgende:
kan iemand mij ff verwijzen naar een link over wat het doel is van he spel? klinkt wel cool. zat bij mijn audigy, moet ook maar ff installen
Verwijderd
nog niet helaasOp zondag 27 januari 2002 11:38 schreef unrealer het volgende:
is er al een server gehost
nu nog vrije ruimte op mn skijf
Verwijderd
Ja helaas...Op zondag 27 januari 2002 11:55 schreef DennieXP1 het volgende:
[..]
nog niet helaas
Verwijderd
geen zin inOp zondag 27 januari 2002 12:06 schreef Djuri2000 het volgende:
[..]
Ja helaas...Host dan zelf man
Verwijderd
Ik had het tegen unrealerOp zondag 27 januari 2002 12:09 schreef DennieXP1 het volgende:
[..]
geen zin in
Verwijderd
oh okOp zondag 27 januari 2002 12:22 schreef Djuri2000 het volgende:
[..]
Ik had het tegen unrealer
bv. in het begin: HI! I am achmed, but you can call me Timmy!
en dat stuk dat je dan gaat vragenof die smarty die maat van je gezien heeft: I saw him dangling from a cliff a few hours ago!
best wel grappig
Jep, en die schele opa smartie die delpi helpt in de reaper campain die is ook erg grappigOp zondag 27 januari 2002 12:34 schreef Bert-Jan het volgende:
ik speel het ook nog wel vaak het is niet zozeer de gameplay die heel vet is enzo maar de supergrappige humor.
en dat stuk dat je dan gaat vragenof die smarty die maat van je gezien heeft: I saw him dangling from a cliff a few hours ago!
best wel grappig
of die gast die je dan in zo'n soort kerk neerschoot in een in-game filmpje en dan nog ff zijn middelvinger opstakOp zondag 27 januari 2002 12:34 schreef Bert-Jan het volgende:
ik speel het ook nog wel vaak het is niet zozeer de gameplay die heel vet is enzo maar de supergrappige humor.
best wel grappig
tampert, kriminalpolizei
of dat delphi ineens in kabuto veranderd. het blijft een leuk spel!Op zondag 27 januari 2002 13:55 schreef Evilernie het volgende:
[..]
of die gast die je dan in zo'n soort kerk neerschoot in een in-game filmpje en dan nog ff zijn middelvinger opstak
ik ga hosten ff een IP zoeken
The devil is in the details.
dat heeft me in de demo ervan overtuigt het spel legaal aan te schaffen
Kan je het online spelen danOp zondag 27 januari 2002 18:12 schreef unrealer het volgende:
speelt er iemand mee on-line
Kewl
The devil is in the details.
Verwijderd
De meccarines waren verreweg het leukst,
Sea reaper, mwaahh,
Kabuto, wel gaaf, maar soms een beetje hectisch
De droge humor was ook vet:
HI, I'm Achmed but you can call me Timmy
Verwijderd
/edit
ben nu aan het installeren, en ik zet daarna wel ff een server op, dus als iemand dit leest, stay tuned
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
maar ik doe er nix meer mee
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/