ik heb net een leadtekGeforce2ti gekocht en wil deze graag overclocken. Ik heb windows xp. Er zit een programma bij die over kan clocken, maar die werkt niet goed. Ik zette namelijk alle settings 100mhz boven standaard en alles deed het nog hetzelfde. Dus mij vraag is: hoe overclock ik mijn videokaart onder winxp? Ik heb detonator drivers en de winfox tool die is bijgeleverd..
Kijk maar uit want toen ik me GF 2 Ti nog had en ik hem 1 mhz ocde kreeg ik al die klote nv4_disp BSOD 
Werd daar zo ziek van dat ik nu de Radeon heb gekocht
Werd daar zo ziek van dat ik nu de Radeon heb gekocht
Turn it off and on again.
hahah ... lekker hoor Smokey.
Mijn GeForce2 MX400 is DIK over clocked ... zonder probs hoor. Hij draait nu met memory en engine op 249. 250 hangtie
En alleen maar een BlOrb erop...
Mijn GeForce2 MX400 is DIK over clocked ... zonder probs hoor. Hij draait nu met memory en engine op 249. 250 hangtie
En alleen maar een BlOrb erop...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
draait nu op 250/400 @ 280/440.. ik ga nu benchmarken met 280/460.. Als ik de core hoger dan 280 zet klapt 3dmark er uit
net op 280/480 geprobeerd.. en had 4713 3dmarks.. ik ga de memory nog ff 20 mhz omhoog doen...
Ik heb een powercolor Gef2Ti en die deed 250/400 en nu 265/470. Heb een 3dmarm2001 standard score van 5600 punten.
als ik mijn memoryspeed op een setting hoger dan 480 zet krijg ik lagere 3dmark score..klopt dat?
Pagina: 1