Op woensdag 06 februari 2002 08:44 schreef Cartman! het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met deze versie......
misschien dat ik eens de vorige moet proberen, maar ik heb via het netwerk die map waar alles in staat moeten renamen want ik kwam veilige modus ook nie in
maar nu staat het dus uit, ik gaat zelf ook nog wel ff wat dingen testen

Juist, ik heb deze bug ook al 3 keer gehad. Ik weet niet precies waarom hij gebeurd, maar 1 keer toen deed ik een cd in m'n cdrom en autorun begon toen en die wou index.html op de cd openen. Echter hij opende steeds mijn active desktop. Goh, dan zit je binnen 5 seconden met 20 ie windows vol met active desktops. Heel fijn is het dan ook nog als je last hebt van de 'onplus' bug, en je dus error messages krijgt in de trand van: 'Onplus is niet gedefinieerd. Wilt u gaan debuggen' Dit betekent namelijk dat je niet op het kruisje kunt spammen

Het is dan verdraaid moeilijk om die spam van ie's te stoppen. Task manager wil best alle ie windows sluiten, maar ja, dan komen er meteen weer 10 nieuwe

Anyway, kheb na wat oefenen gemerkt dat je naar processes moet gaan en dan explorer afsluiten. Dan stopt het.
Recapitulerend heb ik dus met versie 1.1, WinXP, IE6.0 last van 3 bugs:
- Ik krijg elke keer als m'n AD gerefreshed wordt de error dat 'onplus' niet gedefinieerd is
- De lijntjes van de boxen lopen niet door
- Soms krijg ik heel veel AD's in een ie window (3 keer gebeurd)
Sorry rb voor deze spam, maar kdacht misschien heb je d'r wat aan.
edit:
Bonk self, ik heb versie 1.1 draaien, niet 1.0...heb ik ff veranderd