The devil is in the details.
Jij hebt blijkbaar niet echt goed gelezen en geen VML engine geinstalleerdOp zaterdag 26 januari 2002 17:14 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Er staat dan geen save&close bij mij hoor
Installeer IE6 ff en dan moet 't goed zijn.
Jep, dat zag ik ook.Op zaterdag 26 januari 2002 17:12 schreef justin01 het volgende:
[..]
Thanks. Nog ff 1 ding. Ik heb mijn venstertjes helemaal rechts staan. Wanneer ik het menu open, dan kan ik een hoop niet aanklikken omdat het msn menu in de weg zitIk denk dat dit een klein foutje is ofzo. Ik moet ze dus eerst naar links slepen. Dan menu openen en aanpassen en dan venster weer terug. Maar voor de rest werkt het perfect nu
Je hebt trouwens links en rechts omgedraaid, maar in weet wat je bedoelt
Ik zal het fixen voor de volgende release
ok ik heb IE6 geinstalleerd (die ik al had) maar er gebeurt nog niksOp zaterdag 26 januari 2002 17:16 schreef rb338 het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar niet echt goed gelezen en geen VML engine geinstalleerd
Installeer IE6 ff en dan moet 't goed zijn.
Laat eens een picie zien met dat control panel aub
In de eerste post staan 2 links.Op zaterdag 26 januari 2002 17:20 schreef Marc00 het volgende:
[..]
ok ik heb IE6 geinstalleerd (die ik al had) maar er gebeurt nog niks
Laat eens een picie zien met dat control panel aub
Bij beide plaatjes staat het control panel open
Anoniem: 41717
in 1 woord geweldig, ben naar zo'n desktop allang op zoek geweest omdat ik zelf (NOG) niet zo'n held ben met .shtml en of .html
bedankt!
Aleen Waarom doet Coolmon vaag als ik
Die temp sensors invoeg dan krijg ik melding van XP dat coolmon vastgelopen is en fatal error
Dit heb ik bij Temp sensor 1,2,3
Draai MBM en Coolmon
Weet iemand hier meer van ?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:38
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Al opgelostOp zaterdag 26 januari 2002 17:16 schreef rb338 het volgende:
Jep, dat zag ik ook.
Je hebt trouwens links en rechts omgedraaid, maar ik weet wat je bedoelt
Ik zal het fixen voor de volgende release
Anoniem: 16969
ik zie uit naar updates in de vorm van nieuwe boxen en dergelijke
Dat had ik eerst ook, als je niet de code van RB-338 overneemt, maar de standaard code overneemt, werkt het wel correctOp zaterdag 26 januari 2002 18:15 schreef jordan2k het volgende:
Kicke Acctive Desktop Werkt perfect,
Aleen Waarom doet Coolmon vaag als ik
Die temp sensors invoeg dan krijg ik melding van XP dat coolmon vastgelopen is en fatal error
Dit heb ik bij Temp sensor 1,2,3
Draai MBM en Coolmon
Weet iemand hier meer van ?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Euhh.., het kan misschien aan mij liggen hoor,Op zaterdag 26 januari 2002 14:44 schreef rb338 het volgende:
*** Update ***
Versie 0.91 te downloaden op:
http://files.rb-338.com/ad/ad_v091.zip
maar ik kan op deze locatie geen file vinden,
volgens mijn IE en/of getRight is die Dir. leeg.
In de overige dir's staan wel foto's e.d.
Heeft iemand misschien een mirrortje voor mij...?
En hoe krijg je die control panel open danOp zaterdag 26 januari 2002 17:38 schreef rb338 het volgende:
[..]
In de eerste post staan 2 links.
Bij beide plaatjes staat het control panel open
Ik heb het op een andere manier gedaan dan het moest
Het is echt vet
Vertel, alsjeblieft!Op zaterdag 26 januari 2002 20:14 schreef Marc00 het volgende:
Wacht!! ik heb um door
Ik heb het op een andere manier gedaan dan het moest
Het is echt vet
Want ik krijg ook heel dat Control Panel niet te zien.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
thx u very much
zodra ik weet hoe ik een pic moet showen krijgen jullie er 1...
(wasdat nou met [img scr="iets"] ??
OC / CM - Begint eer ge Bezint
[img ] url [/ img]Op zaterdag 26 januari 2002 20:51 schreef Scatman_II het volgende:
yezzz, ik gebruik het nu, mooi man!!!
thx u very much
zodra ik weet hoe ik een pic moet showen krijgen jullie er 1...
(wasdat nou met [img scr="iets"] ??
zonder de spaties
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
(misschien ziet iemand het zoOp zaterdag 26 januari 2002 20:18 schreef Marc00 het volgende:
Is het ook mogelijk om de grootte van de vensters te veranderen en om nieuwe aparte vensters te maken?
Zo ja hoe dan?
maakt toch niet uit? mijne is @ 1152...
Anoniem: 29874
Nou die balk aan de zeikant is vrij irritantOp zaterdag 26 januari 2002 21:11 schreef Scatman_II het volgende:
waarom wil je er 1 @ 1024 dan???
maakt toch niet uit? mijne is @ 1152...
Anoniem: 12693
Wat vergeet ik te doen?
Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw code ff te posten. De locatie van jouw schermen vind ik wat fijner. Ik weet niet wat ik moet veranderen voor die locaties. Thx.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Je kan alles gewoon zelf slepen hoorOp zaterdag 26 januari 2002 21:26 schreef Tom_Paris het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw code ff te posten. De locatie van jouw schermen vind ik wat fijner. Ik weet niet wat ik moet veranderen voor die locaties. Thx.
die heb ik weggewerkt, eerst zat dat weer ding in de weg, maar die kun je heel makkelijk verplaatsen...Op zaterdag 26 januari 2002 21:12 schreef De_Leon het volgende:
[..]
Nou die balk aan de zeikant is vrij irritant
je sleept je andere venstertjes ff in de goede positie, dan open je de htm file, ga je naar de source ervan.
Dan staat daar ergens helemaal onderaan iets met size en 1px
(eentje voor zijkant en 1tje voor vanaf de onderkant) als je daar ff wat mee klooit - dus de size px ff naar bv 30px zet- kun je dat ding ook verschuiven.. als je em goed in beeld hebt is die balk ook weg
<edit>
ik had eerst ook probz met slepen... en daarna wou het ineens, je moet 1 keer bovenin dat dingetje klikken, loslaten en muis wegschuiven zegmaar
</edit>
Op zaterdag 26 januari 2002 21:33 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Je kan alles gewoon zelf slepen hoor
Ik kan alleen dat plaatje van de weersverwachtingen niet slepen. ???
Het is me gelukt.Op zaterdag 26 januari 2002 21:43 schreef Scatman_II het volgende:
klopt, zie mijn post...
1
2
3
4
5
| ... <div id="weather" style="position: absolute; right: 5px; bottom: 390px"> [img]"http://portal.telegraafnet.nl/weeranimatie.gen.gif"> </div[/img] ... |
Als je de waardes bij right : ...px en bottom: ...px veranderd kun je hem verplaatsen, niet slepen.
wel gewoon op de desktop, hoe krijg ik dit voor elkaar????
of kan iemand me het ff mailen ?
yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....
Anoniem: 28821
Anoniem: 21531
waar ken je de Vector Rendering Engine downloaden ???
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
je moet wel eff MBM****.DLL neerhalen en de laatste versie van MBM anders wil het niet
Voor de rest is het een kicke desktop geworden
Anoniem: 21531
er was gezegd dat je deze engine nodig had om em te bekijkeOp zaterdag 26 januari 2002 22:18 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Wat mag dat nu weer zijn ?
en aangezien ik nog steeds niks zie...........
heb ik gedaan, maar hij start niets op in dat lege vensterOp zaterdag 26 januari 2002 22:16 schreef jordan2k het volgende:
ok dan heb coolmon nu ook goed aan de praat ,
je moet wel eff MBM****.DLL neerhalen en de laatste versie van MBM anders wil het niet
Voor de rest is het een kicke desktop geworden
?????
AD_V091.zipOp zaterdag 26 januari 2002 22:32 schreef Tweaker.nu het volgende:
zou iemand mij een werkende link kunnen geven waar ik ad_v09.zip kan neerhalen, of ff mailen aub...
ff geupped naar m'n @home
je kan hem toch wel verslepen naar ergens anders ?Op zaterdag 26 januari 2002 22:26 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar hij start niets op in dat lege venster
?????
en hij word niet gekopeld aan dat venster je moet zelf de data die coolmon genereert verplaatsen naar dat venster
dat doe je door slepen maar moet je wel lock item;s uitzeten en ook in coolmon
Verder wel gaaf of hier eens mee te expirimenteren.
Rechter muisknop op icoon CoolmonOp zaterdag 26 januari 2002 22:53 schreef KHdV het volgende:
Ik krijg coolinfo niet transparant. Blijft een witte box(of een andere kleur). Wat vergeet ik te doen?
Verder wel gaaf of hier eens mee te expirimenteren.
en dan klik je op transparant
[edit typo]
transerant naar transparant
[/edit TYPO]
[geneuzel op zaterdagavond]Op zaterdag 26 januari 2002 22:55 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Rechter muisknop op icoon Coolmon
en dan klik je op transperant
transparant.
[/geneuzel op zaterdagavond]
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Met KladblokOp zaterdag 26 januari 2002 22:49 schreef jordan2k het volgende:
Waarmee heb je die acctive desktop eigenlijk gemaakt dat wil ik ook wel eens proberen.
als er prg's voor nodig zijn graag de namen of de links er naar
Start -> Programs -> Accessories -> Notepad
De Vector Rendering Engine staat blijkbaar niet op Windows Update. Misschien dat ie bij 'Software' staat in Windows' control panel. Ik kan het helaas zelf niet bekijken omdat ik hier alleen maar Windows XP en Windows 2000 heb...
Maar als ie daar niet bij staat zit ie bij IE6 setup wel
ook die vensters ? is best veel werkt geweest
Maar ik zal wel een poging gaan wagen er aan eens kijken waar ik gaat vastlopen
Verder, HELEMAAL TOP!!! Van mij krijg je een dikke 11!!!
Heb ik geprobeerd, werkt niet. Wat moet er staan bij background color? (staat nu op zwart)Rechter muisknop op icoon Coolmon
en dan klik je op transparant
[edit typo]
transerant naar transparant
[/edit TYPO]
Anoniem: 3262

beetje groot maar ok
Daar staat WhiteOp zaterdag 26 januari 2002 23:37 schreef KHdV het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, werkt niet. Wat moet er staan bij background color? (staat nu op zwart)
[Post nummer 250*D nog 250 voor de 500 post's]
Anoniem: 28821
Eén opmerking en een PS: Als ik mijn achtergrond wil veranderen word ie veels te groot. Ik weet dat je het hebt ontworpen voor 1280x1024 zal dit dus het probleem zijn dat ik mijn back ground niet op 1024x768 krijg
Die WinXP Skin van plaatje 09Op zaterdag 26 januari 2002 23:00 schreef rb338 het volgende:
[..]
Met Kladblok
Start -> Programs -> Accessories -> Notepad
De Vector Rendering Engine staat blijkbaar niet op Windows Update. Misschien dat ie bij 'Software' staat in Windows' control panel. Ik kan het helaas zelf niet bekijken omdat ik hier alleen maar Windows XP en Windows 2000 heb...
Maar als ie daar niet bij staat zit ie bij IE6 setup wel
Thanks
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Op zaterdag 26 januari 2002 23:56 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Daar staat White
[Post nummer 250*D nog 250 voor de 500 post's]
Staat er nu wel een vinkje voor transarant ?Op zondag 27 januari 2002 00:08 schreef KHdV het volgende:
Oke, maar nu is het vlak wit en nog steeds niet transparant.
[..]
Draai je Win98, daar doet die transparante zooi het niet op. Alleen 2k en XP (maar dat wist je waarschijnlijk alOp zondag 27 januari 2002 00:08 schreef KHdV het volgende:
Oke, maar nu is het vlak wit en nog steeds niet transparant.
MacBook Pro 14" 2021
Ik zou die status-venstertjes graag op m'n tweede monitor willen hebben, daar heb ik al coolinfo en DU-meter en winamp enzo.
Yep, ik snap er nix van! Ik draai op WinMEOp zondag 27 januari 2002 00:15 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Staat er nu wel een vinkje voor transarant ?
Tja ik dacht dat win ME geen tranparant ondersteunt aleen Win2k en XP en NT Dacht ik. Correct me if i am wrong
Op zondag 27 januari 2002 00:29 schreef jordan2k het volgende:
hmm Win ME
Tja ik dacht dat win ME geen tranparant ondersteunt aleen Win2k en XP en NT Dacht ik. Correct me if i am wrong
Anoniem: 41717
uh ff een vraagje aan die gene die dit ontzettend goed geprogrameerd heeft. ik heb het nog niet geprobeert hoor maar, is het mogelijk om bij die msn een linkje te krijgen waar je te zien krijgt of je mail hebt of niet? lijkt mij wel makkelijk, ik ga het zeker ff proberen, mocht jij soms al een oplossing hiervoor hebben, GRAAG!!
and desk m8, thanks again!
Transparantie werkt ook op Win9x, ik heb het getest op Win98 en het werkte gewoon!
De Corner-amp is te vinden op www.deviantart.com
De skin die ik gebruikte is Blackcomb 1.1 Pro, te vinden op http://winxp.rb-338.com (rechtsonderaan).
Wat die MSN offline status betreft: offline mensen kunnen er in, maar ik heb nog geen manier gevonden om een venster te kunnen openen voor offline users. Als je offline mensen wil zien, moet je even onderaan bij msn.html de <!-- en --> regeltjes weghalen (dus niet wat ertussen staat, maar alleen die 2 regels).
Mail checken is misschien ook wel mogelijk, maar ik heb nog niet door hoe dat moet.
Nog even voor de mensen met problemen: je moet dus echt IE6 hebben, blijkbaar werkt 5.x nog niet zo best met VML

Tot slot nog iedereen bedankt voor de complimenten! Morgen ga ik beginnen met de mogelijkheid om de vakjes te kunnen resizen
Nee, je hebt waarschijnlijk een brakke verbinding.Op zondag 27 januari 2002 01:35 schreef Gozmit het volgende:
De zip file zegt na downen bij mij no valid archive..............doe ik iets fout?
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Ja dat is de theme in AD-v 08 maar niet in 09, ik zoek die skin met die metalic lookOp zondag 27 januari 2002 04:20 schreef rb338 het volgende:
Disclaimer: ik ben brak
Transparantie werkt ook op Win9x, ik heb het getest op Win98 en het werkte gewoon!
De skin die ik gebruikte is Blackcomb 1.1 Pro, te vinden op http://winxp.rb-338.com (rechtsonderaan).
Wat die MSN offline status betreft: offline mensen kunnen er in, maar ik heb nog geen manier gevonden om een venster te kunnen openen voor offline users. Als je offline mensen wil zien, moet je even onderaan bij msn.html de <!-- en --> regeltjes weghalen (dus niet wat ertussen staat, maar alleen die 2 regels).
Mail checken is misschien ook wel mogelijk, maar ik heb nog niet door hoe dat moet.
Nog even voor de mensen met problemen: je moet dus echt IE6 hebben, blijkbaar werkt 5.x nog niet zo best met VMLSorry
Tot slot nog iedereen bedankt voor de complimenten! Morgen ga ik beginnen met de mogelijkheid om de vakjes te kunnen resizen
Hulde!! Hulde aan deze tweaker!!! Hoezee!!!Op zondag 27 januari 2002 04:20 schreef rb338 het volgende:
Nog even voor de mensen met problemen: je moet dus echt IE6 hebben, blijkbaar werkt 5.x nog niet zo best met VMLSorry
Serieus hoor
Anoniem: 20849
Anoniem: 20849
Anoniem: 38651
Kan je de vensters ook vergroten of verkleinen?!?!
Anoniem: 44791
Mogelijke oplossing?
Ja, Cool Info installeren, staat in readme die url, en op die plaats zettenOp zondag 27 januari 2002 14:53 schreef ingeni het volgende:
hmm, raar. Alles werkt perfect behalve de status vierkant, er staat niks in.
Mogelijke oplossing?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Anoniem: 29436
"Your computer just reported an access violation when trying to read the performance counters. This is typically caused by the performance counters being disabled, and often affects the network stats in particular. To fix this problem, you will need to download extctrlst.exe from Microsoft's website, locate the disabled counter, and click the check-box to re-enable it. CoolMon will close itself now. Would you like to be directed to the Microsoft website in question?"
edit
ik heb over dit probleem inmiddels een nieuw topic aangebroken, zie [topic=393753/1/25]
Anoniem: 13444
ik draai hier Mozilla ipv IE6 (is trouwens wel geinstalleerd)
maar zou je een optie kunnen inbouwen dat de topics in Mozilla geopend kunnen worden?
www.kuiphuis.nl
is het mogelijk dat ik op de een of andere wijze (denk het niet maarjah) mijn explorers ook in zo'n rounded square kan zetten ?? dus zonder die vet lelijke explorer - blokken ?? :")
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Wat bedoel je preciesOp zondag 27 januari 2002 15:56 schreef whitehouse het volgende:
heeeel vet !! wel effe een vraag..
is het mogelijk dat ik op de een of andere wijze (denk het niet maarjah) mijn explorers ook in zo'n rounded square kan zetten ?? dus zonder die vet lelijke explorer - blokken ?? :")
Wil je dat al je vensters in zo'n rond blok komen??
daarnaast , is het mogelijk een bepaalde dir (ik wil winamp meer integreren) zonder extentie in zo'n blok te zetten ?
Apps kan je niet in een blok zetten, 't is maar een html paginaOp zondag 27 januari 2002 16:11 schreef whitehouse het volgende:
yah !!
daarnaast , is het mogelijk een bepaalde dir (ik wil winamp meer integreren) zonder extentie in zo'n blok te zetten ?
Mappen erin zetten heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet echt relaxed...en met Javascript heb ik het ook niet voor elkaar gekregen (dan zou je een webserver moeten draaien).
Alleen krijg ik em niet zover dattie na een reboot nog weet waar die vensters staan... Save&Close optie al geprobeerd.
verder: very nice work
bij mij werkt ie perfect alleen zie ik een waas langs mijn icons..
het lijkt net alsof ie de icons 2 keer wilt plaatsen.. zelfs na verslepen e.d. blijft die waas.
ff screenshotje.

Link naar een full screen image
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
JA, dat probleem heb ik nou ook. IS erg irritant.Op zondag 27 januari 2002 17:38 schreef Kakarot het volgende:
heel vreemd..
het lijkt net alsof ie de icons 2 keer wilt plaatsen.. zelfs na verslepen e.d. blijft die waas.
ff screenshotje.
[afbeelding]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:38
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ik hoop dat jullie een oplossing vinden. IMO moet een bureaublad leeg zijnOp zondag 27 januari 2002 17:54 schreef nickname18 het volgende:
[..]
JA, dat probleem heb ik nou ook. IS erg irritant.
gelukkig ben ik dus niet de enige..Op zondag 27 januari 2002 17:54 schreef nickname18 het volgende:
[..]
JA, dat probleem heb ik nou ook. IS erg irritant.
moet er niet aan denken dat ik daarom die desktop icons uit mot schakelen
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Heb je misschien een preciezere URL/sectie? Ik heb op deviantart lopen zoeken, maar kon niks vinden dat Corner-amp heet.Op zondag 27 januari 2002 04:20 schreef rb338 het volgende:
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
Anoniem: 40572
dit si dus echt SUPER VET!!!Op zondag 27 januari 2002 18:24 schreef marx het volgende:
Check this.
http://www.deviantart.com/deviation.php?id=142502
Daarover was ook al een topic geopend, de enige oplossing is om de achtergrondkleur in Windows te veranderen. Gewoon een kleur kiezen die hetzelfde is als de kleur van het plaatje en dan is het goed.Op zondag 27 januari 2002 17:38 schreef Kakarot het volgende:
heel vreemd..
ff screenshotje.
[afbeelding]
Ik kan niks aan dit probleem doen, het is gewoon iets wat niet kan in Windows
Dat is corneramp (staat in het begin ook wat overOp zondag 27 januari 2002 19:03 schreef whitehouse het volgende:
wat is die koele speler rechtsonderin ??
Dit topic is gesloten.