Welk bestandje ?
sweetheart dinges:
Je hebt die witte achtergrond (die jij glow noemt) bij je iconen omdat je de Windows achtergrondkleur niet gelijk hebt staan met de active desktop achtergrondkleur.
Dit antwoord had je in het topic kunnen terugvinden!
En ehm waarom heb je die enorme smurf-baby neergezet? Heeft niet echt veel met het onderwerp te maken, wel
Je hebt die witte achtergrond (die jij glow noemt) bij je iconen omdat je de Windows achtergrondkleur niet gelijk hebt staan met de active desktop achtergrondkleur.
Dit antwoord had je in het topic kunnen terugvinden!
En ehm waarom heb je die enorme smurf-baby neergezet? Heeft niet echt veel met het onderwerp te maken, wel
JA!!! dat ligt aan jou!Op dinsdag 19 februari 2002 22:46 schreef Masterfvz het volgende:
ik kan dat bestandje niet downloaden. Kan het niet vinden ofzo. ligt het aan mij?
Sjezus ik geef de link nieteens, als je heel ff verder kijkt dan je neus lang is zie je de oplossing tig keer voorbij komen
Tot nu toe !! >> hartstikke bedankt voor je hulp...allen nig een vraag....ik heb toevallig deze topic gevonden en gelezen en dingen gedaan wat er in stond en zit al 3 of 4 uurtjes het door te lezen en er is me iets opgevallen. Sommige jongens hebben bij hun Active Desktop ook 'Systeem' in staan...ik heb gekeken maar heb niets gevonden over hoe ze het hebben gedaan...:?
kun je me misschien vertellen hoe dat moet /?
kun je me misschien vertellen hoe dat moet /?
haha en je veegt heel goed de nickname uit van degene met wie je praat maar hij staat ook nog gewoon in je titelbalk hoorOp dinsdag 19 februari 2002 22:10 schreef -SWEET-HEART- het volgende:
[afbeelding]
Nu oplossing *again*:
Control Panel -> Display -> Appearance tab -> Advanced -> In dropdown menuuutje t item "desktop" sleecteren en de kleur rechts gelijk zetten aan de kleur van je background.
Dan ff op Apply duwen et voila
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
...en ook maar meteen de oplossing van je tweede vraag *again*. 't programmaatje waarmee mensen dat doen heet "Coolinfo" , te vinden op www.coolinfo.com (hoe verzinnen ze t). Als je dat eenmaal hebt geinstalleerd moet je 't aanzetten en dan rechtsclicken op 't coontje in je system tray en dan naar 'display items' gaan en dan kun je daar instellen wat je allemaal wil zien.
Als je ook nog temperatuur van je processor enzo erbij wil dan moet je ook nog MBM hebben, te vinden op http://mbm.livewiredev.com . (Coolinfo leest dan via MBM de temperaturen uit)
En dan ook nog maar even mijn eigen desktopje erbij....

En toen ging ik echt pittuh want khoef pas weer om half 7 op *yay*
Als je ook nog temperatuur van je processor enzo erbij wil dan moet je ook nog MBM hebben, te vinden op http://mbm.livewiredev.com . (Coolinfo leest dan via MBM de temperaturen uit)
En dan ook nog maar even mijn eigen desktopje erbij....

En toen ging ik echt pittuh want khoef pas weer om half 7 op *yay*
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
gebruik pgm: transparent. dan kan je die tekst achtergrond transparant krijgen.
Zoek maar even met google.
Weinig kans dat dat werkt.Op woensdag 20 februari 2002 00:57 schreef koenie het volgende:
gebruik pgm: transparent. dan kan je die tekst achtergrond transparant krijgen.
Windows ondersteunt simpelweg onmogelijk transparante tekst als active desktop aanstaat.
Nu heb ik het programma niet geprobeerd (ben druk bezig) dus correct me if I'm wrong
Btw, sweet-heart dinges, Messenger zegt dat je hotmail adres geen .NET passport is en dat ik je dus niet in m'n lijst kan zetten
OK...
ENISFIRAT@HOTMAIL.COM
HIJ MOET HET ECHT DOEN..
ENISFIRAT@HOTMAIL.COM
HIJ MOET HET ECHT DOEN..
Hij doet het niet EN ZET JE CAPS LOCK NOU EENS AF want ik kan je zo ook wel verstaan...net in je email ook alOp woensdag 20 februari 2002 01:14 schreef -SWEET-HEART- het volgende:
OK...
ENISFIRAT@HOTMAIL.COM
HIJ MOET HET ECHT DOEN..

[edit]hij doet het ineens
[edit2]maar je reageert niet echt

woensdag 20 februari 2002 00:37 schreef RealCato het volgende:[/b]
't programmaatje waarmee mensen dat doen heet "Coolinfo" , te vinden op www.coolinfo.com (hoe verzinnen ze t). Als je dat eenmaal hebt geinstalleerd moet je 't aanzetten en dan rechtsclicken op 't coontje in je system tray en dan naar 'display items' gaan en dan kun je daar instellen wat je allemaal wil zien.
Ok maar hoe kan ik het krijgen zoals jij het hebt op het plaatje. Precies zoals jij hebt...
Hoe krijg je dat voormekaar ?
Kun je me vertellen hoe ik het voormekaar kan krijgen.?
Erm ja dat was ff kloten.Op woensdag 20 februari 2002 02:11 schreef -SWEET-HEART- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok maar hoe kan ik het krijgen zoals jij het hebt op het plaatje. Precies zoals jij hebt...
Hoe krijg je dat voormekaar ?
Kun je me vertellen hoe ik het voormekaar kan krijgen.?
* Eerst heb ik deze code geschreven in display items in coolinfo:
<U><NAME=DateTime FORMAT="dddd dd mmmm yyyy">, <NAME=DateTime FORMAT="HH:nn"></U>
<U>System</U>
CPU INFO: XP 1700+ (1466MHz)
CPU Usage: <NAME=ProcUsage DECIMAL SIZE=5 FORMAT="ALL">%
CPU Temp: <NAME=Temp1 FORMAT="C"> C
Mobo Temp: <NAME=Temp2 FORMAT="C"> C
<U>Usage</U>
Threads: <NAME=Threads SIZE=5>
Processes: <NAME=Processes SIZE=5>
Most consuming: <NAME=TopProc FORMAT="Title">
RAM Usage: <NAME=RAMUsed> / <NAME=RAMTotal> MB
Page Usage: <NAME=PageUsed> / <NAME=PageTotal>
<U>Drives Space</U>
Drive C: <NAME=DriveSpace SIZE=5 FORMAT="C FREE">Mb of <NAME=DriveSpace SIZE=5 FORMAT="C TOTAL">Mb
Drive D: <NAME=DriveSpace SIZE=5 FORMAT="D FREE">Mb of <NAME=DriveSpace SIZE=5 FORMAT="D TOTAL">Mb
Drive E: <NAME=DriveSpace SIZE=5 FORMAT="E FREE">Mb of <NAME=DriveSpace SIZE=5 FORMAT="E TOTAL">Mb
<U>Internet</U>
Upload: <NAME=NetWrite DECIMAL SIZE=5 FORMAT="ALL">KB/s
Download: <NAME=NetRead DECIMAL SIZE=5 FORMAT="ALL">KB/s
<U>Uptime</U> <NAME=Uptime FORMAT="*d*d *H*h *M*m *S*s " SIZE=20>
* Toen heb ik bij coolinfo mijn font color op wit gezet (verder arial en grootte
* vervolgens een boxje in Active Desktop aangevinkt en toen naar rechtsboven gesleept en grootte aangepast zodat de coolinfo tekst er mooi in paste.
* dan nog ff coolinfo en desktop items vergrendelen
Het programma waar het hier om gaat is CoolMon, hier te vinden...Op woensdag 20 februari 2002 00:37 schreef RealCato het volgende:
...en ook maar meteen de oplossing van je tweede vraag *again*. 't programmaatje waarmee mensen dat doen heet "Coolinfo" , te vinden op www.coolinfo.com (hoe verzinnen ze t).
coolinfo=coolmonOp woensdag 20 februari 2002 09:46 schreef 8-Track het volgende:
[..]
Het programma waar het hier om gaat is CoolMon, hier te vinden...
het heette eerst coolinfo, maar die naam is (door de rechter?) verboden. Toen hebben ze het maar coolmon genoemd
Anoniem: 40638
whaah ik woord altijd te duizelig van tegroote topics, maar eigelijk ben ik op zoek naar active desktop voor 1024x768 (natuurlijk XP) met msn (mag ook trillian). Iemand meschien vakantie
want ik ben designer en jah die zijn niet echt scripters
Hoe krijg ik die Tv-gids erin?
Ik ga gewoon naar: http://www.4aal.nl/tv/tv.php?color=243462&refresh=1000
Dan save ik em als tv.html en voer em in door box 4 te gebruiken, maar dan zie ik alleen een boxie met een gras vlak erin. Help me
Dan save ik em als tv.html en voer em in door box 4 te gebruiken, maar dan zie ik alleen een boxie met een gras vlak erin. Help me
http://files.rb-338.com/ad/ad_v11.zipOp woensdag 20 februari 2002 10:09 schreef sum182 het volgende:
whaah ik woord altijd te duizelig van tegroote topics, maar eigelijk ben ik op zoek naar active desktop voor 1024x768 (natuurlijk XP) met msn (mag ook trillian). Iemand meschien vakantiewant ik ben designer en jah die zijn niet echt scripters
in de readme staat hoe het werkt
je moet 'm ook niet savenOp woensdag 20 februari 2002 10:12 schreef Masterfvz het volgende:
Hoe krijg ik die Tv-gids erin?

gewoon de url invullen in box 4
ik ben ook een n00bOp woensdag 20 februari 2002 10:26 schreef SH007 het volgende:
je moet 'm ook niet saven
gewoon de url invullen in box 4
Dat weet ik... Het programma is alleen niet op www.coolinfo.com te vinden, zoals door RealCato gezegd werd.Op woensdag 20 februari 2002 09:55 schreef SH007 het volgende:
[..]
coolinfo=coolmon
het heette eerst coolinfo, maar die naam is (door de rechter?) verboden. Toen hebben ze het maar coolmon genoemd
Goeiemorgen allemaal, wat een dag !
Nog een klein vraagje, weet iemand hoe ik de achtergrond kleur kan veranderen in coolinfo=coolmon.
Thanx
Nog een klein vraagje, weet iemand hoe ik de achtergrond kleur kan veranderen in coolinfo=coolmon.
Thanx
Dit zal ook wel weer een n00b vraag worden, maar toch.. Hoe krijg ik dat nieuws van fok.nl in zo'n boxie? Dat van tweakers.net gaat alleen over hardware enzo. Dat boeit me niet zo.
Anoniem: 34119
voor de formule 1 fans onderons op de site van rtl5 grandprix staat een flash teller tot wanneer de volgende GP is.
deze bron code kun je ook gebruiken voor de active desktop. heb zelf al even zitten te spelen ook met behulp van de Search.html. ben tot dit resultaat gekomen
deze bron code kun je ook gebruiken voor de active desktop. heb zelf al even zitten te spelen ook met behulp van de Search.html. ben tot dit resultaat gekomen
het enige wat ik nog niet kan veranderen is de kleur van de tekst, deze is nu zwart maar het zou beter zijn als deze wit zou zijn.<html>
<head>
<link rel="stylesheet" href="style.css">
<script>
d=document; var bgcol = location.search.substring(1); col = bgcol? bgcol : '#243462';
d.write('<style>body { scrollbar-face-color: '+col+'; scrollbar-shadow-color: '+col+
'; scrollbar-highlight-color: '+col+'; scrollbar-3dlight-color: '+col+'; scrollbar-darkshadow-color: '+col+
'; scrollbar-track-color: '+col+'; scrollbar-arrow-color: #ffffff } </style>');
</script>
</head>
<script>d.write('<BODY BGCOLOR='+col+'>');</script>
<script language="JavaScript">
<!--
var grandprix=new Array();
grandprix[1]='Australie';
grandprix[2]='Maleisie';
grandprix[3]='Brazilie';
grandprix[4]='San Marino';
grandprix[5]='Spanje';
grandprix[6]='Oostenrijk';
grandprix[7]='Monaco';
grandprix[8]='Canada';
grandprix[9]='Europa';
grandprix[10]='Engeland';
grandprix[11]='Frankrijk';
grandprix[12]='Duitsland';
grandprix[13]='Hongarije';
grandprix[14]='Belgie';
grandprix[15]='Italie';
grandprix[16]='Amerika';
grandprix[17]='Japan';
var circuit=new Array();
circuit[1]='Melbourne';
circuit[2]='Kuala Lumpur';
circuit[3]='Sao Paulo';
circuit[4]='Imola';
circuit[5]='Barcelona';
circuit[6]='Spielberg';
circuit[7]='Monte Carlo';
circuit[8]='Montreal';
circuit[9]='Nurburgring';
circuit[10]='Silverstone';
circuit[11]='Magny-Cours';
circuit[12]='Hockenheim';
circuit[13]='Hungaroring';
circuit[14]='Spa';
circuit[15]='Monza';
circuit[16]='Indianapolis';
circuit[17]='Suzuka';
var gpdatum = new Array();
gpdatum[1] = new Date('Sun Mar 3 04:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[2] = new Date('Sun Mar 17 08:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[3] = new Date('Sun Mar 31 19:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[4] = new Date('Sun Apr 14 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[5] = new Date('Sun Apr 28 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[6] = new Date('Sun May 12 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[7] = new Date('Sun May 26 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[8] = new Date('Sun Jun 9 19:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[9] = new Date('Sun Jun 23 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[10] = new Date('Sun Jul 7 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[11] = new Date('Sun Jul 21 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[12] = new Date('Sun Jul 28 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[13] = new Date('Sun Aug 18 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[14] = new Date('Sun Sep 1 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[15] = new Date('Sun Sep 15 14:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[16] = new Date('Sun Sep 29 20:00:00 UTC+0100 2002');
gpdatum[17] = new Date('Sun Oct 13 07:30:00 UTC+0100 2002');
var dday;
var tijd;
for(i=gpdatum.length-1;i>=1;i--) {
tijd = new Date();
if(Date.parse(gpdatum[i])-Date.parse(tijd)>=0) {
dday=gpdatum[i];
plaats=circuit[i];
}
}
var tijd = new Date();
var verschil = (Date.parse(dday)-Date.parse(tijd));
document.write('<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,41,0" WIDTH=162 HEIGHT=55><PARAM NAME=movie VALUE="http://media.rtl.nl/rtlgrandprix/countdown/countdown_rtlgrandprix2.swf?verschil='+verschil+'&grandprix='+plaats+'"> <PARAM NAME=quality VALUE=high> <PARAM NAME=salign VALUE=LT><PARAM NAME="wmode" VALUE="transparent"><PARAM NAME="menu" VALUE="false"></OBJECT>');
document.write('<P>');
// -->
</script>
</body>
</html>
Anoniem: 44045
K begin n beetje gek te worden: gister deed alles het perfect.. zie hier:

k had ook een x opnieuw opgestart.. alles deed het nog.. zet k net mn pc aan. is alles pleite! in mn IE doet ie het gewoon, maar mn hele AD werkt niet meer.. ook niet bij gewone sites
K heb WXP en IE6 .. iemand id-en hoe k dit kan oplossen?
[edit]
als k AD inschakel krijgen alle icoontjes wel zo'n wazige schaduw:

Dus het werkt wel, maar niet zoals het hoort, want k zie verder helemaal niks.. en k kan nog gewoon op mn desktop klikken voor properties en al die onzin, terwijl dit bij AD niet eens kan
Plz help me out here, THNX!
GRTZ

k had ook een x opnieuw opgestart.. alles deed het nog.. zet k net mn pc aan. is alles pleite! in mn IE doet ie het gewoon, maar mn hele AD werkt niet meer.. ook niet bij gewone sites
[edit]
als k AD inschakel krijgen alle icoontjes wel zo'n wazige schaduw:

Dus het werkt wel, maar niet zoals het hoort, want k zie verder helemaal niks.. en k kan nog gewoon op mn desktop klikken voor properties en al die onzin, terwijl dit bij AD niet eens kan
GRTZ
Hey rb338, het ligt echt wel aan jou script hoor...
Want nu heb ik het nogmaals weer eens geprobeerd en nu krijg ik precies hetzelfde als eerste, kijk maar:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014204107
Hoe kan dit nou, en het komt echt wanneer ik op OK drukt, dus moet het wel aan jou script liggen
Dus ligt het wel aan de script, alleen de vraag waar
Want nu heb ik het nogmaals weer eens geprobeerd en nu krijg ik precies hetzelfde als eerste, kijk maar:
Hoe kan dit nou, en het komt echt wanneer ik op OK drukt, dus moet het wel aan jou script liggen
Dus ligt het wel aan de script, alleen de vraag waar
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
OK, je hebt gelijk...zelfde probeleem heb ik ook op dit moment !!Op woensdag 20 februari 2002 12:09 schreef BaSSFr34K het volgende:
K begin n beetje gek te worden: gister deed alles het perfect.. zie hier:
[url="http://[afbeelding"][/url]
k had ook een x opnieuw opgestart.. alles deed het nog.. zet k net mn pc aan. is alles pleite! in mn IE doet ie het gewoon, maar mn hele AD werkt niet meer.. ook niet bij gewone sitesK heb WXP en IE6 .. iemand id-en hoe k dit kan oplossen?
GRTZ
Moet gdvrdmm alles weer opnieuw intypen...is niet veel werk maar is echter iriitant !!
weet iemand hoe dit komt en hoe we dit kunnen oplossen ?
Please !!
Anoniem: 48834
Ik heb nu active desktop geinstalleerd, maar ik krijg altijd (op welke resolutie dan ook) een klein balkje aan de linker kant van mn beeldscherm, naast active desktop met mn eingelijke achtergrond. Ik heb 2 beeldschermen staan hier, en active desktop op het grootste beeldscherm.
Winxp nl build 2600
tnx als iemand me zou kunnen helpen
Het bovenste reepje van mn desktop ziet er nu zo uit:
Ik zou dus graag het kleine stukje rood aan de rechterkant weg willen hebben.
Winxp nl build 2600
tnx als iemand me zou kunnen helpen
Het bovenste reepje van mn desktop ziet er nu zo uit:

Ik zou dus graag het kleine stukje rood aan de rechterkant weg willen hebben.
Anoniem: 38498
oei oei oei
als ik die fok! newheadlines wil doen
staat er steeds:
zelfs na rebooten. keb em al een paar dagen zo en hij wil niet, iemand een idee?
staat er steeds:
oei oeiFok! headlines:
Er zijn geen gegevens beschikbaar voor de opgegeven bron.
zelfs na rebooten. keb em al een paar dagen zo en hij wil niet, iemand een idee?
Ik heb hem nu in mijn google search frame gepleurd, maar als iemand een ideetje heeft om de kleur van die letters naar grijs te krijgen?
(jaja, n00b)

ps.s0bn1b0r, zijn we familie. Ik heb je met de reunie niet gezien.
voor de formule 1 fans onderons op de site van rtl5 grandprix staat een flash teller tot wanneer de volgende GP is.
dat wou ik dus ook maar zoals je al in het script kunt zien maak je gebruik van een flash van een externe bron. In deze flash kun je wel een aantal "variabalen" aangeven maar volgens mij kun je de kleur van de letters niet meer veranderen, maar helaas heb ik te weinig kennis van flash om dat met zekerheid te kunnen zeggenOp woensdag 20 februari 2002 13:45 schreef Fantomas het volgende:
Ik heb hem nu in mijn google search frame gepleurd, maar als iemand een ideetje heeft om de kleur van die letters naar grijs te krijgen?
(jaja, n00b)
ps.s0bn1b0r, zijn we familie. Ik heb je met de reunie niet gezien.
Je had dat al gevraagd en er hebben een aantal mensen antwoord gegeven. Daarnaast is het al zeker 10x gevraagd in dit topic.Op woensdag 20 februari 2002 12:33 schreef -SWEET-HEART- het volgende:
[..]
OK, je hebt gelijk...zelfde probeleem heb ik ook op dit moment !!![]()
![]()
Moet gdvrdmm alles weer opnieuw intypen...is niet veel werk maar is echter iriitant !!
weet iemand hoe dit komt en hoe we dit kunnen oplossen ?
Please !!
Lees de topic nou gewoon!
Ja, het is een groot topic. Deel 2 zal ook very soon wel geopend worden en de website is ook in de maak.
Tot die tijd kan je het beste ff in je prefs het aantal posts per pagina op 999 zetten en met ctrl+f zoeken op een aantal trefwoorden. Zeker weten dat je een antwoord op je vraag vindt
Het ligt niet!!!!! aan mijn script! Waarom denk je anders dat jij de enige bent die er last van heeft?!Op woensdag 20 februari 2002 12:24 schreef jdiezrequejo het volgende:
Hey rb338, het ligt echt wel aan jou script hoor...
Dus ligt het wel aan de script, alleen de vraag waar![]()
erm oeps die link naar coolinfo.com stond bovenaan in mijn google en ik nam aan dat dat hem wel zou zijn
domm!!
Kwas niet echt helder gisteren
Maar ja, kheb weer ff geknutseld en ben op t volgende uitgekomen:

Veranderingen tov gisteravond:
* TV gids erbij
* CornerAmp erbij
* tekst van CoolInfo/CoolMon is nu ook doorzichtig
Desktop is wel lekker vol nu en ik wil d'r ook nog een box bij met al mijn favorites erin (bespaart me een homepage en een link naar intex)
P.S. Kheb hiervoor wel een 6de boxje aan moeten maken, als je dat erg vind rb dan haal ik 't wel weg.
P.P.S. Die TV Gids heeft nu al bijna 19000 hits, betekent dat dat hij van die server af gaat, zou jammer zijn

Kwas niet echt helder gisteren

Maar ja, kheb weer ff geknutseld en ben op t volgende uitgekomen:

Veranderingen tov gisteravond:
* TV gids erbij
* CornerAmp erbij
* tekst van CoolInfo/CoolMon is nu ook doorzichtig
Desktop is wel lekker vol nu en ik wil d'r ook nog een box bij met al mijn favorites erin (bespaart me een homepage en een link naar intex)
P.S. Kheb hiervoor wel een 6de boxje aan moeten maken, als je dat erg vind rb dan haal ik 't wel weg.
P.P.S. Die TV Gids heeft nu al bijna 19000 hits, betekent dat dat hij van die server af gaat, zou jammer zijn
IK DOE PRECies hetzelfde als in de readme staat, en dan KRIJG ik die blak!Op woensdag 20 februari 2002 15:24 schreef rb338 het volgende:
[..]
Het ligt niet!!!!! aan mijn script! Waarom denk je anders dat jij de enige bent die er last van heeft?!
Verklaar dat dan eens als het niet aan jou script ligt!
Anoniem: 44045
rb338: geweldig proggie en alles, way 2 go! maar k krijg het nog steeds niet voor mekaar om uberhaupt een AD te krijgen. Ik heb de hele thread doorgelezen, en heb alles geprobeerd, res veranderen, lock/niet lock desktop meuk.. alles, maar k krijg gewoon geen drol te zien [niet eens n blak :P], terwijl ie het gister nog als een trein deed.. t zal wel aan mij liggen, als iemand n id heeft: let me know plz
GrtZ!
GrtZ!
Die wazige balk die je bij jou ziet, die lijkt vrij veel op zo'n balk die je XP wel vaker krijgt...je zult dus ff in XP moeten rondneuzenOp woensdag 20 februari 2002 16:18 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
IK DOE PRECies hetzelfde als in de readme staat, en dan KRIJG ik die blak!
Verklaar dat dan eens als het niet aan jou script ligt!
Ik zou dus niet weten waarOp woensdag 20 februari 2002 17:21 schreef Loial het volgende:
[..]
Die wazige balk die je bij jou ziet, die lijkt vrij veel op zo'n balk die je XP wel vaker krijgt...je zult dus ff in XP moeten rondneuzen
Maar ik vind het zelf iig ook heel raar, want wanneer ik precies die index.html heb aangewezen en dan op ok drukt en daarna toepassen dan precies verschijnt die balk, dus neem ik aan dat het aan het script ligt...
Al zegt Rb388 dat niet
Anoniem: 47190
Dag allen!
Ik heb een aantal zaken die ik echt niet voor elkaar kan krijgen;
-Allereerst nogmaals een oproep voor corneramp integratie. Ik heb al een aantal keer om advies gevraagd, maar niemand heeft mij nog kunnen helpen/antwoorden
Heb het dus over zwarte gedeelte onder de zgn zwevende knoppen.
-Verder heb ik toch maar geprobeerd Coolmon te installeren (zag er toch behoorlijk vet uit
) Installatie ging prima naar de standaard dir , maar miste een .dll bestand. Opgezocht op t net en drin gemieterd, maar funtioneerde niet. Vraag: is die stukkie software exclusief voor XP? Draai zelf ME.
Dat was 't wel geloof ik...
Naja hoe dan ook, RB338, ik heb je plannen voor een site voor AD gelezen en heb respect voor je toewijding aan dat stukkie software en zn gebruikers.
Geldt ook voor alle anderen die 'upgrades' maken en posten (zou t zelf ook doen maar ben niet een van de handigste op dat gebied...
).
MZZLS!
-Allereerst nogmaals een oproep voor corneramp integratie. Ik heb al een aantal keer om advies gevraagd, maar niemand heeft mij nog kunnen helpen/antwoorden
-Verder heb ik toch maar geprobeerd Coolmon te installeren (zag er toch behoorlijk vet uit
Dat was 't wel geloof ik...
Naja hoe dan ook, RB338, ik heb je plannen voor een site voor AD gelezen en heb respect voor je toewijding aan dat stukkie software en zn gebruikers.
Geldt ook voor alle anderen die 'upgrades' maken en posten (zou t zelf ook doen maar ben niet een van de handigste op dat gebied...
MZZLS!
Edit: CoolMon heeft alleen volledige functionaliteit in 2000 en XPVraag: is die stukkie software exclusief voor XP?
Als je er geen verstand van hebt, hou er dan over op.Op woensdag 20 februari 2002 17:47 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Ik zou dus niet weten waar![]()
![]()
Maar ik vind het zelf iig ook heel raar, want wanneer ik precies die index.html heb aangewezen en dan op ok drukt en daarna toepassen dan precies verschijnt die balk, dus neem ik aan dat het aan het script ligt...
Al zegt Rb388 dat niet
Het is simpelweg onmogelijk dat die balk enkel en alleen door mijn script komt. Uiteraard is het mogelijk dat jij iets hebt ingesteld oid waardoor die balk komt...
In ieder geval ben ik er zeker van dat het niet iets in mijn script is, omdat jij echt de enige bent die er last van heeft. Als je ziet hoeveel mensen de desktop gebruiken en die hebben er allemaal geen last van, is de kans wel erg klein dat de fout aan mij ligt...
En nu wil ik er niks meer over horen (alleen mogelijke oplossingen

Nee hoor.Op woensdag 20 februari 2002 18:26 schreef 8-Track het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja...
Ik heb het hier getest op:
• Windows 98 SE: werkt prima, afgezien van de ontbrekende optie om 'm te maximaliseren (met wat resizen krijg je hetzelfde effect, dus no problem). Ook transparantie werkt gewoon.
• Windows 2000 SP3: werkt perfect.
• Windows .NET: werkt uiteraard ook perfect, is gewoon XP Server.
Als het onder 98 werkt, werkt het dus onder ME ook.
Enige vereiste voor elk OS is dus IE6 (met VML rendering engine, die er volgens mij standaard wel in zit).
De vraag was specifiek over CoolMon, dat werkt nauwelijks onder 98/Me.Op woensdag 20 februari 2002 18:29 schreef rb338 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb het hier getest op:
• Windows 98 SE: werkt prima, afgezien van de ontbrekende optie om 'm te maximaliseren (met wat resizen krijg je hetzelfde effect, dus no problem). Ook transparantie werkt gewoon.
• Windows 2000 SP3: werkt perfect.
• Windows .NET: werkt uiteraard ook perfect, is gewoon XP Server.
Als het onder 98 werkt, werkt het dus onder ME ook.
Enige vereiste voor elk OS is dus IE6 (met VML rendering engine, die er volgens mij standaard wel in zit).
bedoel je dat je een zwarte driehoek krijgt. dan heeft dat te maken met het feit dat jeOp woensdag 20 februari 2002 18:15 schreef Janneman1979 het volgende:
Dag allen!
MZZLS!
Enable desktop alpha
niet aangevinkt hebt, je moet even kijken bij opties waar je dat kunt aanvinken
Dus jij weet de oplossing nietOp woensdag 20 februari 2002 18:26 schreef rb338 het volgende:
[..]
En nu wil ik er niks meer over horen (alleen mogelijke oplossingen)

Kan het liggen aan Tv-out? Aangezien ik dat heb
dat lijkt me toch niet echt logisch, iedereen heeft tegenwoordig tv out. ik ook en bij mij draait het gewoon perfect. Het vreet alleen zo veel geheugen maar dat is logisch. zeker als je er vanuit gaat dat ik een 1600*1200 res. heb en daardoor dat achtergrond plaatje moet vergrotenOp woensdag 20 februari 2002 20:47 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Dus jij weet de oplossing niet![]()
![]()
Kan het liggen aan Tv-out? Aangezien ik dat heb![]()
Ik heb 512Mb geheugen, is dus voldoende...
Als ik WIndows XP al kan draaien
Maar ik heb het denet weer geprobeerd en *zucht* weer kreeg ik dus die balk links in beeld, ik snap GVD (
) niet hoe dat nou kan komen, ik snap echt niet wat ik fout KAN doen........
Kan iemand misschien een screenshot maken, om te laten zien hoe het er dan uitziet, (en dan bedoel ik dus bij die instellingen, dus het tabblad website)
Maar ik heb het denet weer geprobeerd en *zucht* weer kreeg ik dus die balk links in beeld, ik snap GVD (
Kan iemand misschien een screenshot maken, om te laten zien hoe het er dan uitziet, (en dan bedoel ik dus bij die instellingen, dus het tabblad website)
misschien een domme op merking|:( van mij maar heb je al geprobeerd om die balk te verslepen naar links dus als je op de rand gaat staan dat je dan <--> tekentje krijgt.Op woensdag 20 februari 2002 21:04 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ik heb 512Mb geheugen, is dus voldoende...
Maar ik heb het denet weer geprobeerd en *zucht* weer kreeg ik dus die balk links in beeld, ik snap GVD () niet hoe dat nou kan komen, ik snap echt niet wat ik fout KAN doen........
Die balk die link in beeld staat kan ik niet verplaatsen, maar ik vind het dan wel raar hoor want elke keer wanneer ik dat dan toepas dan krijg ik die balk links in beeld....Op woensdag 20 februari 2002 21:13 schreef vraagjesman het volgende:
[..]
misschien een domme op merking|:( van mij maar heb je al geprobeerd om die balk te verslepen naar links dus als je op de rand gaat staan dat je dan <--> tekentje krijgt.
ALs ik dan gewoon op het bestandje index.html klikt dan krijg ik alles netje te zien, alleen draai ik het dan dus niet op mijn desktop maar dan draai ik het gewoon via dat bestandje
Dus het zou wel moeten kunnen werken, snap alleen niet HOE en hoe ik dus die balk die telkens automatisch komt wegkrijgt
Volgens mij weet niemand het hier
ziet er kewl uit 
Alleen die download-link is dood.
Die winamp controls in de taakbalk vindt ik echt super.
waar kan ik die krijgen of heb je die ook zelf gemaakt???
Alleen die download-link is dood.
Die winamp controls in de taakbalk vindt ik echt super.
waar kan ik die krijgen of heb je die ook zelf gemaakt???
kun je niet rechtsklikken op die balk en dan eventuele instellingen ervan veranderen (uitzetten bijv.
)?
Nee ook niet, ik kan niks met rechtermuisknop doen op die balkOp woensdag 20 februari 2002 22:34 schreef Loial het volgende:
kun je niet rechtsklikken op die balk en dan eventuele instellingen ervan veranderen (uitzetten bijv.)?
Het enigste waar ik op kan klikken zijn deze dingen die ik nu rood omcirkeld heb, en daarmee gaat het menutje omlaag en omhoog om hem dus weer te verberegn
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014241337
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014241337
juist! dat is dezelfde balk die je ook in explorer (windows verkenner dus) kunt krijgen als je niet op de folder-button duwt...misschien kun je hem uit zetten in explorer, en dan bij options->folder options->view op apply to all folders douwen...
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014242044
Zo staat het bij mij ingesteld, dat is juist neem ik aan
Zo staat het bij mij ingesteld, dat is juist neem ik aan
als je niet die internet explorer wallpaper neemt werkt het ook niet?
Het maakt echt niet uit wat voor achtergrond je erop zet...Op woensdag 20 februari 2002 22:59 schreef Loial het volgende:
als je niet die internet explorer wallpaper neemt werkt het ook niet?
Toch maar een weblog?
Lijkt mij ookOp woensdag 20 februari 2002 23:02 schreef tomic het volgende:
[..]
Het maakt echt niet uit wat voor achtergrond je erop zet...
Misschien een beetje offtopic, maar wel een probleem. Als ik op WinXP met IE6 op een link klik, is er niks aan de hand: browser met bijbehorend artikel wordt geopend.
In win2k en 98 krijg ik echter een browser die "cannot find server" zegt. De URL is "javascript:popwin('f2395.html')". Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
In win2k en 98 krijg ik echter een browser die "cannot find server" zegt. De URL is "javascript:popwin('f2395.html')". Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
Anoniem: 8234
Dat je nog de moeite neemt om ze te helpen. 99.9% van de mensen hier is dik tevreden met dat ding. Ik zit met smacht te wachten op 1.2 en zit met lede ogen toe te kijken hoe een paar van die kuifduikers jou tijd inpikken met hun "Bij mij werkt het niet,en dat is jouw schuld en fix het maar"Op woensdag 20 februari 2002 18:26 schreef rb338 het volgende:
Als je er geen verstand van hebt, hou er dan over op.
En nu wil ik er niks meer over horen (alleen mogelijke oplossingen)
Kun je de tevreden mensen geen plezier doen en 1.2 beta1 posten?
Mij ook! maar aangezien het toch niet werkt bij jouOp woensdag 20 februari 2002 23:07 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook
heb je die apply to all folders optie al geprobeerd?
JE WILT toch een zo goed mogelijk werkend actieve desktop hebben, neem ik aan danOp woensdag 20 februari 2002 23:12 schreef smiley het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite neemt om ze te helpen.
Nou bij mij werkt er dus geen ene flikker terwijl ik precies zoals ik de readme doet

Probeer dit eens:
Zorg dat je alle verborg en systeembestanden ziet.
Ga naar de map van je desktop (C:\Documents and Settings\Username\Desktop) en verwijder alle bestanden die er niet thuis horen (alles behalve wat je op de desktop ziet dus).
Waarschijnlijk heb je folder.ini oid in die map.
Of probeer idd wat hierboven is gezegd...
Wat versie 1.2 betreft: ik heb helemaal niets meer aan versie 1.1 veranderd tot nu toe. Binnenkort ga ik mijn lijstje af en dan komt ie weer online, maar eerst die site afmaken

Sorry hoor, flame intended ja, maar ik begin er nu echt genoeg van te krijgen. Je hebt hier alleen maar lopen zeiken.
Zorg dat je alle verborg en systeembestanden ziet.
Ga naar de map van je desktop (C:\Documents and Settings\Username\Desktop) en verwijder alle bestanden die er niet thuis horen (alles behalve wat je op de desktop ziet dus).
Waarschijnlijk heb je folder.ini oid in die map.
Of probeer idd wat hierboven is gezegd...
Wat versie 1.2 betreft: ik heb helemaal niets meer aan versie 1.1 veranderd tot nu toe. Binnenkort ga ik mijn lijstje af en dan komt ie weer online, maar eerst die site afmaken
Hou nu je bakkes eens asjeblief eens op met de schuld op mij schuiven, lees mijn eerdere posts nog maar een keer doorOp woensdag 20 februari 2002 23:16 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
JE WILT toch een zo goed mogelijk werkend actieve desktop hebben, neem ik aan dan
Nou bij mij werkt er dus geen ene flikker terwijl ik precies zoals ik de readme doet
Sorry hoor, flame intended ja, maar ik begin er nu echt genoeg van te krijgen. Je hebt hier alleen maar lopen zeiken.
(*#@^#&^%$#*%#(*&^%#**)$#&^($^#%$:(Op woensdag 20 februari 2002 23:20 schreef rb338 het volgende:
Hou nu je bakkes eens asjeblief eens op met de schuld op mij schuiven, lees mijn eerdere posts nog maar een keer door
Tssssss, KOM OP MAN, je weet beter, ik ZEG MIJN PROBLEEM!!!!! Zelf heb jij ook gezegd problemen zijn welkom, accepyteer ze dan ook eens, en ik vraag niet alleen iets aan jou maar ook aan de andere forummers, tis niet altijd aan jou gericht hoor, ik probeer mijn probleem alleen zo goed mogelijk duidewlijk te maken zodat iemand die het begrijpt mij kan helpen, dat jij geen oplossing weet en dan mij opeens ga beschuldigen van kritiek uiten klan ik niet tegen ik deel mijn probleem! Is dat ook soms verboden
Kom op man......
Hmm, ik heb hier ff over heen gelezenOp woensdag 20 februari 2002 23:15 schreef Loial het volgende:
[..]
Mij ook! maar aangezien het toch niet werkt bij jou
heb je die apply to all folders optie al geprobeerd?
Je bedoeld dus dat ik in Windows Verkenner aan die map opties moet zitten zodat die balk dan link in verkenner verdwijnt, ik heb wel iets aan mapopties veranderd maar die balk wil dan gewoon niet weg...
Ik snap het gewoone cht niet meer, wat kan ik dan anders hebben...?
Ik heb windows XP
512MB geheugen
IE 6
Heb die Virtual machine nog eens extra geinstaleeerd (maar volgens mij was die al geinstalleerd)
Ik doe precies zoals in de readme staat
En dan nog krijg ik een balk, hmm
Maar kijk, als ik gewoon het index.html bestandje bekijjkt dan zie ik het wel goed met een desktop van Tranc Energy, maar goed dan bekijk ik het in mijn browser, en ik wil alleen die balken op mijn bureaublad krijgen...
Ik neem an dat het dus moet liggen aan mijn instelleningen vanmij bureaublad, anders zou ik het niet weten waar het anders aan zou kunnen liggen.
Je mag mijn desktop gebruiken, je doet iets fout, geeft mij de schuld, ik leg het uit, je geeft me weer de schuld, ik geef daar commentaar op en dan ga jij lopen tieren? Pff(*#@^#&^%$#*%#(*&^%#**)$#&^($^#%$:(

Tssssss, KOM OP MAN, je weet beter, ik ZEG MIJN PROBLEEM!!!!!

Zeg dan ook niet dat het aan mij ligt. Dat je dat denkt ok, maar dat je dan gaat doorzeiken als ik zeg dat dat niet zo is moet je gewoon ophouden. Overigens, het is mijn progsel dus nogal logisch dat ik er dan vaak op reageer, niet?Zelf heb jij ook gezegd problemen zijn welkom, accepyteer ze dan ook eens, en ik vraag niet alleen iets aan jou maar ook aan de andere forummers, tis niet altijd aan jou gericht hoor
Dat was al duidelijk na de screenshot. Ik wist alleen het antwoord niet (net als de rest hier).ik probeer mijn probleem alleen zo goed mogelijk duidewlijk te maken zodat iemand die het begrijpt mij kan helpen
Ik beschuldig je niet van kritiek en al helemaal niet 'opeens'. Goed lezen. Jij hebt een probleem, begint meteen te roepen dat het door mij komt. Ik leg (vriendelijk!) uit dat het niet door mij komt en dat dat helemaal niet kan. Een oplossing geef ik niet omdat ik die simpelweg niet heb.dat jij geen oplossing weet en dan mij opeens ga beschuldigen van kritiek uiten klan ik niet tegen ik deel mijn probleem! Is dat ook soms verboden
Kritiek is niet verboden. Wat jij doet is niet kritiek geven.
En nu zoek je het maar fijn uit, ik heb wel wat beters te doen dan nog meer tegen je aan te lopen zeiken. Daarbij schiet ik er niks mee op.
Wees blij dat we je iig proberen te helpen.
Fijn dat je eindelijk zegt dat het aan jouw instellingen ligt ipv mijn desktop. Applausje voor jezelf.Ik neem an dat het dus moet liggen aan mijn instelleningen vanmij bureaublad, anders zou ik het niet weten waar het anders aan zou kunnen liggen.
Anoniem: 48834
Ik heb 2 vragen:
1. Hoe krijg ik mn coolmon in dezelfde kleur als AD, want ik ik nu de hex code invul dan krijg ik deze bruine/rode kleur, ennuh, das nou ok niet echt alles.
En 2. Weet er iemand hoe ik die reep aan de linkerkant van AD wegkrijg, die dezelfde achtergrond heeft als mn kleine beeldscherm aan de rechterkant.
idd 2 beeldschermen, AD staat op het beeldscherm met de resulutie waarvoor ad is gemaakt. Ook als ik het icoontje van fotosoep weghaal en de comp opnieuw opstart, blijft die balk er staan. Ik heb ook al geprobeerd om geen achtergrond in te stellen voor mn bureaublad, maar dan nog blijft die reep aan de linkerkant van AD, heb ook al verschillende resoluties geprobeerd.
Tnx als iemand me zou kunnen helpen.
1. Hoe krijg ik mn coolmon in dezelfde kleur als AD, want ik ik nu de hex code invul dan krijg ik deze bruine/rode kleur, ennuh, das nou ok niet echt alles.
En 2. Weet er iemand hoe ik die reep aan de linkerkant van AD wegkrijg, die dezelfde achtergrond heeft als mn kleine beeldscherm aan de rechterkant.
idd 2 beeldschermen, AD staat op het beeldscherm met de resulutie waarvoor ad is gemaakt. Ook als ik het icoontje van fotosoep weghaal en de comp opnieuw opstart, blijft die balk er staan. Ik heb ook al geprobeerd om geen achtergrond in te stellen voor mn bureaublad, maar dan nog blijft die reep aan de linkerkant van AD, heb ook al verschillende resoluties geprobeerd.
Tnx als iemand me zou kunnen helpen.

Transparant aanvinken bij de instellingen, dan heb je geen achtergrond.1. Hoe krijg ik mn coolmon in dezelfde kleur als AD, want ik ik nu de hex code invul dan krijg ik deze bruine/rode kleur, ennuh, das nou ok niet echt alles.
Het andere maximize knopje gebruikenEn 2. Weet er iemand hoe ik die reep aan de linkerkant van AD wegkrijg, die dezelfde achtergrond heeft als mn kleine beeldscherm aan de rechterkant.

Tuurlijk geef ik jou de foutOp woensdag 20 februari 2002 23:46 schreef rb338 het volgende:
[..]
Je mag mijn desktop gebruiken, je doet iets fout, geeft mij de schuld, ik leg het uit, je geeft me weer de schuld, ik geef daar commentaar op en dan ga jij lopen tieren? Pff
[..]
[..]
Zeg dan ook niet dat het aan mij ligt. Dat je dat denkt ok, maar dat je dan gaat doorzeiken als ik zeg dat dat niet zo is moet je gewoon ophouden. Overigens, het is mijn progsel dus nogal logisch dat ik er dan vaak op reageer, niet?
[..]
Dat was al duidelijk na de screenshot. Ik wist alleen het antwoord niet (net als de rest hier).
[..]
Ik beschuldig je niet van kritiek en al helemaal niet 'opeens'. Goed lezen. Jij hebt een probleem, begint meteen te roepen dat het door mij komt. Ik leg (vriendelijk!) uit dat het niet door mij komt en dat dat helemaal niet kan. Een oplossing geef ik niet omdat ik die simpelweg niet heb.
En nu zoek je het maar fijn uit, ik heb wel wat beters te doen dan nog meer tegen je aan te lopen zeiken. Daarbij schiet ik er niks mee op.
[..]
Fijn dat je eindelijk zegt dat het aan jouw instellingen ligt ipv mijn desktop. Applausje voor jezelf.

Kom op, waar kan het anders aan liggen, niet aan jou script nou fijn waar anders jij weet het niet ok, FIJN antwoord dan ook niet meer op mijn vragen ik vraag het algemeeen en niet ALLEEN op jou gericht als jij eens toevallig een antwoord wet ok mooi dan, dank je wel dan
Maar ik vraag het dus aan iedreeen, en aan degene die het weet ( tot nu toe niemand
Wanneer ik dan de tweede keer iets wijzig dan pas Komt die balk tevoorschijn, opnieuw opstarten na de eerste wil niet helpen want wanneer ik dan opnieuw opgestart hebt komt de balk link tevoorschijn..
PS: rb338 dit was dus etegen iedreeen he, niet alleen tegen jou (het laaste gedeelte dan) [b]peace[/b]
PS: rb338 dit was dus etegen iedreeen he, niet alleen tegen jou (het laaste gedeelte dan) [b]peace[/b]

[/gesprek]
ok ik heb die zip gedownload en geinstalleerd maar
ik zou hem graag zo willen hebben:

ik heb ook corneramp maar dan in het lichtblauw waar kan ik de donkerblauwe krijgen?
de skin voor xp waar?

ik heb ook corneramp maar dan in het lichtblauw waar kan ik de donkerblauwe krijgen?
de skin voor xp waar?
Corneramp donkerblauw: gebruik de color controls van Winamp3 (oa. te vinden in de Thinger)Op donderdag 21 februari 2002 00:03 schreef duncanvdlinden het volgende:
ok ik heb die zip gedownload en geinstalleerd maar
[afbeelding]
de skin voor xp waar?
Skin: http://winxp.rb-338.com (rechtsonder)
Transparant is het makkelijkste inderdaad. De reden dar je overigens de verkeerde kleur krijgt is omdat de hex code die je voor de kleur invult in CoolMon niet in RGB is maar BGR of GRB of een andere rare volgorde waar ik nu even niet op kan komen. Experimenteer anders ff...Op woensdag 20 februari 2002 23:49 schreef rb338 het volgende:
Transparant aanvinken bij de instellingen, dan heb je geen achtergrond.
ik zit deze draad zo is door te lezen, en denk dat sommigen wel baat hebben bij het onderdeel "Je eigen startpagina/active desktop maken" van mijn XP Tweaks site: http://www.xs4all.nl/~verduijn/xp.htm
Interessante dingen staan erbijOp donderdag 21 februari 2002 00:19 schreef PuckStar het volgende:
ik zit deze draad zo is door te lezen, en denk dat sommigen wel baat hebben bij het onderdeel "Je eigen startpagina/active desktop maken" van mijn XP Tweaks site: http://www.xs4all.nl/~verduijn/xp.htm
Mag ik ze op mijn site zetten als addon (uiteraard met credits!)?
uhm op welke site?Op donderdag 21 februari 2002 00:25 schreef rb338 het volgende:
[..]
Interessante dingen staan erbij
Mag ik ze op mijn site zetten als addon (uiteraard met credits!)?
ik wil ook veel bezoekers hè
anyway zo ziet mijn portal/startpagina/active desktop er uit http://www.xs4all.nl/~verduijn/portal.jpg
thanx!!Op donderdag 21 februari 2002 00:05 schreef rb338 het volgende:
[..]
Corneramp donkerblauw: gebruik de color controls van Winamp3 (oa. te vinden in de Thinger)
maar die winamp knoppen in de balk hoe krijg ik die?
heeft iemand het al voor elkaar gekregen om die F1 terugteller de tekstkleur te veranderen naar wit bv?
ik kan alleen de achtergrond kleur wijzigen maar heb donkere achtergrond met blauwe letters van die teller kijkt zo moeilijk
zou ze graag wit of geel ofzo willen zien
als iemand dat kan fixen??
ik kan alleen de achtergrond kleur wijzigen maar heb donkere achtergrond met blauwe letters van die teller kijkt zo moeilijk
zou ze graag wit of geel ofzo willen zien
als iemand dat kan fixen??
I don't drive fast, I only fly low!
Anoniem: 38498
Op woensdag 20 februari 2002 13:10 schreef s0bn1b0r het volgende:
oei oei oei
staat er steeds:
[..]
oei oei
problem solved
volgende prob komt eraan:
wanneer ik bv trillian open en dan weer minimaliseer, dan is mn desktop weer terug op oude formaat terwijl ik een vinkje heb gezet bij stretch desktop
ook is ie dan de snlekoppeling vergeten naar de afbeelding?!
draai dekstop op 1152*846
iemand suggestie?
alvast tnx!
volgende prob komt eraan:
wanneer ik bv trillian open en dan weer minimaliseer, dan is mn desktop weer terug op oude formaat terwijl ik een vinkje heb gezet bij stretch desktop
ook is ie dan de snlekoppeling vergeten naar de afbeelding?!
draai dekstop op 1152*846
iemand suggestie?
alvast tnx!
Naja, ik voldoe al niet echt aan de ideale syseisen dus ik kon het proberen...de rest werkt namelijk perfect zelfs op mijn systeem! (jullie lachen jullie rot als jullie horen waar ik het toch behoorlijk vlot op draaiOp woensdag 20 februari 2002 18:31 schreef 8-Track het volgende:
[..]
De vraag was specifiek over CoolMon, dat werkt nauwelijks onder 98/Me.
Anyway, heb met PCDump-maart een nieuw sys
TNX!!!
RB338, doe geen moeite man. Jij heb het al druk zat met die site enzo. Vin het al opmerkelijk dat je ondanks jouw druk shema nog tijd kan vinden voor onze problemen. Zelfs IK met mijn (naar verhouding) gelimiteerde kennis weet dat het niet aan jouw progje ligt.Op woensdag 20 februari 2002 23:46 schreef rb338 het volgende:
[..]
Je mag mijn desktop gebruiken, je doet iets fout, geeft mij de schuld, ik leg het uit, je geeft me weer de schuld, ik geef daar commentaar op en dan ga jij lopen tieren? Pff
[..]
[..]
Zeg dan ook niet dat het aan mij ligt. Dat je dat denkt ok, maar dat je dan gaat doorzeiken als ik zeg dat dat niet zo is moet je gewoon ophouden. Overigens, het is mijn progsel dus nogal logisch dat ik er dan vaak op reageer, niet?
[..]
Dat was al duidelijk na de screenshot. Ik wist alleen het antwoord niet (net als de rest hier).
[..]
Ik beschuldig je niet van kritiek en al helemaal niet 'opeens'. Goed lezen. Jij hebt een probleem, begint meteen te roepen dat het door mij komt. Ik leg (vriendelijk!) uit dat het niet door mij komt en dat dat helemaal niet kan. Een oplossing geef ik niet omdat ik die simpelweg niet heb.
[..]
Fijn dat je eindelijk zegt dat het aan jouw instellingen ligt ipv mijn desktop. Applausje voor jezelf.
JDIEZREQUEJO don't get me wrong, ik kan me heel goed voorstellen hoe frustrerend het is om zo'n soort probleem te hebben, zeker als blijkt dat je de enige bent. Maar het is 200% zeker dat het aan een of andere instelling ligt in XP. Zou voor je willen zoeken, maar mijn sys trekt XP absoluut niet
Mijn tip: heb geduld, het antwoord ligt waarschijnlijk zo voor de hand dat je het niet meer ziet. Dit is oplosbaar en ik weet zeker dat er mensen mee bezig zijn voor je, RB338 incl. Probeer het alleen ook van ZIJN kant te bekijken; Het is tenslotte zijn 'kindje'.
Ik zal straks gewoon eens die andere versies downloaden, en kijk of die het wel doet en dan kom ik er gauw genoeg achter of het aan het script ligt of niet 
En anders probeer ik het zelf ook eens op Windows ME, die heb ik er namelijk ook op staan.
En anders probeer ik het zelf ook eens op Windows ME, die heb ik er namelijk ook op staan.
Halo jongens....ik had al een probleem en heb nog steeds de probleem...mijn pc gooit mijn cookies weg..
..winxp....en weet niet waar aan ligt maar dat maakt geen shit uit...
Mijn vraag is kent iemand de juiste html code om een programma op te starten via de Active desktop, zeg maar je hebt Got.htm en die heb ik bewerkt maar het werkt niet juist...het ziet de bestand ale een download bestandje van de internet...als je effe naar de img kijkt begrijp je me beter denk ik...

Mijn vraag is kent iemand de juiste html code om een programma op te starten via de Active desktop, zeg maar je hebt Got.htm en die heb ik bewerkt maar het werkt niet juist...het ziet de bestand ale een download bestandje van de internet...als je effe naar de img kijkt begrijp je me beter denk ik...
heeft iemand nog meer probs dat als je STRETCH IMAGE aanvinkt dat ie dat niet onthoudt 
tis heel frusti, elke keer als ik trillian ofzo open/start en contact in beeld zie en dan minimaliseer dan moet ik weer dat stretch image aanvinken
en de files staan op archive dus dat is prob niet (ipv read-only)
ook op desktop locked enzo
voor de rest briljant proggie
zal als prob opgelost is wel ff screendump maken en plaatsen in hoe ziet je desktop eruit deel xx
tis heel frusti, elke keer als ik trillian ofzo open/start en contact in beeld zie en dan minimaliseer dan moet ik weer dat stretch image aanvinken
en de files staan op archive dus dat is prob niet (ipv read-only)
ook op desktop locked enzo
voor de rest briljant proggie
zal als prob opgelost is wel ff screendump maken en plaatsen in hoe ziet je desktop eruit deel xx
Er is niet zomaar een code om een programma op te starten. Dat moet gebeuren met een stukje visual basic, waar ik nu mee bezig ben. Ik wil namelijk proberen om Winamp knopjes op de desktop te krijgen 
Hoe het zit met de vergeten stretch instelling weet ik zo niet, maar ik zal er naar kijken (hoogstwaarschijnlijk is het een bug).
Over de instellingen die niet onthouden worden is weinig te zeggen. Via MSN heb ik al met je gepraat en het lijkt erop dat er in IE iets is wat het cookie verwijderd, maar dat is niet zeker. Een bug in mijn script is voor zover ik kan zien erg onwaarschijnlijk, maar niet uitgesloten
Zoals gezegd zal ik uiteraard aan alle problemen werken, maar wil ik eerst die website in elkaar hebben zitten, zodat hier de vragen niet steeds opnieuw hoeven worden gesteld omdat het teveel werk is om het antwoord te zoeken in zo'n groot topic.
Amen en een prettige dag verder
Hoe het zit met de vergeten stretch instelling weet ik zo niet, maar ik zal er naar kijken (hoogstwaarschijnlijk is het een bug).
Over de instellingen die niet onthouden worden is weinig te zeggen. Via MSN heb ik al met je gepraat en het lijkt erop dat er in IE iets is wat het cookie verwijderd, maar dat is niet zeker. Een bug in mijn script is voor zover ik kan zien erg onwaarschijnlijk, maar niet uitgesloten
Zoals gezegd zal ik uiteraard aan alle problemen werken, maar wil ik eerst die website in elkaar hebben zitten, zodat hier de vragen niet steeds opnieuw hoeven worden gesteld omdat het teveel werk is om het antwoord te zoeken in zo'n groot topic.
Amen en een prettige dag verder
ben er al achterOp donderdag 21 februari 2002 14:01 schreef rb338 het volgende:
lag aan trillian, je moet docking uitzetten
dat is niet zo'n probleem want hij onthoud toch waar ie voor het laatst stond (gelukkig)
alleen nu weer ander prob bij me en dat is dat fok headlines niet werken?!
maja zal wel bug zijn aan het vbs. script denk ik?!
maja ik stoei nog wel ff verder
wordt artistiek kunstwerkie hoor (als zeg ik het zelf)
En die zwarte skin ? Waar kan ik die vandaan halen, want ik heb nou al een keer of 3 de link naar die blauwe skin gezien, maar nog niet die ene naar die zwarteOp donderdag 21 februari 2002 00:05 schreef rb338 het volgende:
[..]
Corneramp donkerblauw: gebruik de color controls van Winamp3 (oa. te vinden in de Thinger)
Die zit bij Style XP: http://www.tweakers.net/meuktracker/1676Op donderdag 21 februari 2002 14:25 schreef CyberTijn_ het volgende:
[..]
En die zwarte skin ? Waar kan ik die vandaan halen, want ik heb nou al een keer of 3 de link naar die blauwe skin gezien, maar nog niet die ene naar die zwarte
heel vriendelijk bedankt.Op donderdag 21 februari 2002 15:47 schreef rb338 het volgende:
[..]
Die zit bij Style XP: http://www.tweakers.net/meuktracker/1676
Ik kan het programma niet meer downloaden, zou de topicstarter zijn linkje kunnen vernieuwe pls! Of heeft een mede twiekert hem toevallig nog ergens gehost staan?
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Jullie zouden de topic eens door moeten lezen, kijk vooral een iets verder dan dat je neus lang is
punt en elec F**** dat jullie zijn.
probeer http://files.rb-338.com/ad/ eens DUHDUHDUH
Ik heb geprobeerd om een oudere versie aan het werken te zetten tis niet gelukt, ik kreeg bij oudere versie ook die balk links.
Wanneer ik daarna mijn style wou veranderend veranderde hij alles naar zwart
zodat ik dus helemaal niks meer kon zien, gelukkig kon ik op mijn gevoel systeem herstel vinden 
Ik zal wel weer kijken of het bij de volgende versies verholpen is, maar ik denk het niet dus moet ikzelf wel ergens naar gaan zoeken alleen heb ik geen idee waarnaar?
Waar kan het allemaal aan liggen?
- Mijn videokaart (Geforce 2 MX 400) ?
- Ik gebruik Twinvieuw, zodat ik het beeld wat ik op mijn beeldscherm heb staan ook op de TV zie staan (is dus TV-out)
- Kan het liggen aan mijn scherm resolutie (1024*768)
- Andere achtergrond, maakt dat uit?
Ik heb nu iig, geen idee waat het aan zou kunnen liggen
Wanneer ik daarna mijn style wou veranderend veranderde hij alles naar zwart
Ik zal wel weer kijken of het bij de volgende versies verholpen is, maar ik denk het niet dus moet ikzelf wel ergens naar gaan zoeken alleen heb ik geen idee waarnaar?
Waar kan het allemaal aan liggen?
- Mijn videokaart (Geforce 2 MX 400) ?
- Ik gebruik Twinvieuw, zodat ik het beeld wat ik op mijn beeldscherm heb staan ook op de TV zie staan (is dus TV-out)
- Kan het liggen aan mijn scherm resolutie (1024*768)
- Andere achtergrond, maakt dat uit?
Ik heb nu iig, geen idee waat het aan zou kunnen liggen
dat alles zwart wordt, komt waarschijnlijk doordat je styleXP er niet op hebt staan(had ik ook).Op donderdag 21 februari 2002 16:28 schreef jdiezrequejo het volgende:
Ik heb geprobeerd om een oudere versie aan het werken te zetten tis niet gelukt, ik kreeg bij oudere versie ook die balk links.
Wanneer ik daarna mijn style wou veranderend veranderde hij alles naar zwart![]()
![]()
zodat ik dus helemaal niks meer kon zien, gelukkig kon ik op mijn gevoel systeem herstel vinden
*knip*
880 berichten doorkijken is een beetje teveel van het goedeOp donderdag 21 februari 2002 16:22 schreef jdiezrequejo het volgende:
Jullie zouden de topic eens door moeten lezen, kijk vooral een iets verder dan dat je neus lang is
En bedankt voor de info!Op donderdag 21 februari 2002 16:24 schreef PuckStar het volgende:
punt en elec F**** dat jullie zijn.
Maar als je dit draadje voor het ziet als er al 880 berichten zijn verstuurd, dan ga ik niet alles langslopen.
Maar nogmaals bedankt voor info
Dit topic is gesloten.