na mijn vorige topic hierover heb ik dit in elkaar gezet.
php:
Maar nou werkt het dus niet. Pasre erorr line 38 geeft ie aan KAn iemand me nou verder helpen. Dit was het vorige topic en wat ik wou bereiken:
Ik heb dus een database met daarin deze gegevens: |CLUB|W|GL|V|DPV|DPT
W=winst
GL=Gelijk
V=Verlies
DPV=Doelpunten voor
DPT=DOelpunten tegen.
Nou wil ik een html pagina maken waarop ik de uit en thuisspelende club kan selecteren en de uitslag erbij vermelden. En dat dan het aantal doelpunten voor en tegen voor die club in de dbase wordt aangepast. En net zo met aantal W (gewonnen), GL (gelijk) en V (verloren wedstrijden.
beetje duidelijk wat ik wil?
php:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <? if ($submit) { $server = mysql_connect (); mysql_select_db("farmsum", $server); $CLUB = addslashes($CLUB); $W = addslashes($W + W); $GL = addslashes($GL + GL); $V = addslashes($V + V); $DPV = addslashes($DPV + DPV); $DPT = addslashes($DPT + DPT); $sql = "UPDATE FARMSUM SET (CLUB, W, GL, V) VALUES ('$CLUB', '$W', '$GL', '$V') where club= '$club2'"; MYSQL_QUERY($SQL) OR DIE ("OOOPS...."); ECHO "GEGEVENS ZIJN AANGEPAST."; ?> |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <HTML>
<HEAD>
<TITLE>UPDATE DE STAND</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<H3>UPDATE DE STAND</H3>
<form action="update.PHP" method="post">
<INPUT TYPE="HIDDEN" NAME="SUBMIT" value="yes">
Club: <input type="text" name="club2"><BR>
W: <input type="text" name="W"><BR>
GL: <input type="text" name="GL"><BR>
V: <input type="text" name="V"><BR>
DPV: <input type="text" name="DPV"><BR>
DPT: <input type="text" name="DPT"><BR>
<input type="submit""value=" update ">
</form>
</body>
</html> |
Maar nou werkt het dus niet. Pasre erorr line 38 geeft ie aan KAn iemand me nou verder helpen. Dit was het vorige topic en wat ik wou bereiken:
Ik heb dus een database met daarin deze gegevens: |CLUB|W|GL|V|DPV|DPT
W=winst
GL=Gelijk
V=Verlies
DPV=Doelpunten voor
DPT=DOelpunten tegen.
Nou wil ik een html pagina maken waarop ik de uit en thuisspelende club kan selecteren en de uitslag erbij vermelden. En dat dan het aantal doelpunten voor en tegen voor die club in de dbase wordt aangepast. En net zo met aantal W (gewonnen), GL (gelijk) en V (verloren wedstrijden.
beetje duidelijk wat ik wil?