Verwijderd
<a href="javascript: document.formnaam.textareanaam.value += 'Hoewah!!';">Knopje</a>
reply generated in 16.32 sec by Cheatah-bot 1.01b
reply generated in 16.32 sec by Cheatah-bot 1.01b
Als ik nu die link aanklik verschijnt de tekst niet in het form, maar op een lege pagina.
Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <form name="form1">
<textarea name="area1">MEER TEXT</textarea>
</form>
<a href="javascript: document.forms[0].elements['area1'].insertAdjacentText('AfterBegin','YIH!!');">
Ervoor
</a>
<a href="javascript: document.forms[0].elements['area1'].insertAdjacentText('BeforeEnd','YIH!!');">
Erachter
</a> |
Bedankt!
Is het ook mogelijk om de tekst op de positie van de cursor in te voegen?
Verwijderd
Hmm..
Hmmm...weet ik niet...misschien met een createTextRange() ofzo. Moet je maar ff zoeken, is vast al eens iets over langsgeweest.Op vrijdag 25 januari 2002 17:22 schreef Edwin84 het volgende:
Ik heb een tijdje gezocht, maar heb helaas niets gevonden.
Verwijderd
Kun je het heel even posten? Ik zoek dit ook (tenzij je het zelf hebt gescript en het niet wilt posten)Op maandag 28 januari 2002 14:24 schreef Edwin84 het volgende:
ah, ik heb het gevonden.
www.html-editor.tk
Staat ergens bovenaan in de pagina van de editor.
Staat ergens bovenaan in de pagina van de editor.
Zelf geschreven?Op donderdag 31 januari 2002 21:30 schreef Edwin84 het volgende:
Heb het zelf geschreven, maar je mag het wel gebruiken zolang ik ergens in een faq ofzoiets sta vermeld.
En natuurlijk even een linkje geven waar je het gebruikt heb.
Of zelf overgeschreven en de naampjes van de functies gewijzigd?
Today's subliminal thought is:
?????Op donderdag 31 januari 2002 22:29 schreef Annie het volgende:
Zelf geschreven?
Of zelf overgeschreven en de naampjes van de functies gewijzigd?
Een vriend van mij heeft me dit scriptje gegeven, en ik heb idd de namen van de functies veranderd zodat het wat logischer in elkaar zit.
Pagina: 1