Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc
Die werkt erg goed onder WinXP!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:13 ]
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Maar verder is het niet zo'n goeie (wel goedkope) cam.
Verwijderd
Je moet wel een beetje klooien maar als je het goed doet ben je met 5 min. klaar.
Verwijderd
Werkt heel goed met de beste kleuren dat ik tot nu toe heb gezien..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Maar als je stukjes film wil opnemen, kan je dan misschien niet beter een wat goedkopere videocamera kopen??
De kwaliteit van de slechtste videocamera is volgens mij als nog veel beter dan de beste webcam...
Ik hoefde niet eens drivers ofzo te instaleren. Gewoon inpluggen in de usb poort, XP begon ff te laden, en ik hij werkte. Je hebt dan wel wat minder functies dan wanneer de software van creative gebruik. Maar ik neem aan dat je die ook nog gewoon kunt instaleren.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Verwijderd
Verwijderd
[misschien offtopic]Op zaterdag 26 januari 2002 17:31 schreef rdl het volgende:
de 'gewone' philips vesta en die deed het meteen na de installatie perfect..duZZ met de standaard win xp home nl drivers
Maar kan je dan ook foto's nemen met dat knopje beven op?
Dus via de gewone twain drivers en niet via dat vagen xp proggie.
Ik heb 'm gekocht voor 99,= bij Powercom, daar hebben ze 'm trouwens nog steeds, gisteren nog gezien op de beurs in Eindhoven.Op vrijdag 25 januari 2002 16:07 schreef Jamez_Joint het volgende:
Logitech Quikcam Pro 3000. OEM-versie 1 jaar geleden gekocht bij Jin-computers voor Fl 119,-. Kost nog steeds meer in de winkel. Zit alleen geen CD, boekje en doos bij...who cares
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
Verwijderd
Werkt perfekt onder profesional of zo
Kenners weten waarom
Of dit aan winXP ligt weet ik alleen niet
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
;-) Fleppuhstein
Wie o wie weet een oplossing??
Choose life
Die heb ik als tweede draaien bij mijn vriendin. gewoon pnp onder XP, anders ff de drivers halen van logitech.com

m'n stereo..
geen extra licht erbij
Leg uit... wat voor instellingOp maandag 28 januari 2002 15:18 schreef fleppuhstein het volgende:
vaak als er een stopt met usb en de andere ook ligt het aan de instelling vh mobo mbt usb.
;-) Fleppuhstein
Topic gelezen waar ik naar linkte? Ik heb dus alles al geprobeerd, native XP drivers, logitech drivers, laatste 4-in-1 drivers, usb filter patch, laatste bios voor mijn mobo, maar steeds slaat ie na een minuutje vast. Onder windows 98 geen problemen. Waarschijnlijk ligt het aan de combinatie AMD - VIA chipset - windows XP - logitech quickcamOp maandag 28 januari 2002 16:41 schreef fleppuhstein het volgende:
E-rick, quick cam ? van logitech ?
Die heb ik als tweede draaien bij mijn vriendin. gewoon pnp onder XP, anders ff de drivers halen van logitech.com
Choose life
Verwijderd
alleen de image knop bovenop niet maar ja helaas j kunt niet alles hebben
Was hem een beetje vergeten, want had hem uitgeleend. Toen ik hem terugkreeg ingeplugd. Werdt meteen door XP herkend en werkt perfect. Heb de oorspronkelijke drivers er nog niet bijgezet. Het enigste is dat de XP software minder instellingen heeft m.b.t. licht, refresh en gain en zo..
Als ik er echt weer was mee ga doen, dan zet ik de oorspr. software er wel weer bij.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Verschild ook wel per mobo.
Op maandag 28 januari 2002 21:31 schreef spok9 het volgende:
[..]
Leg uit... wat voor instelling
30x sf175s + gw5000-dt op oost
Maar goed als webcam doet ie het.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Bennie gek, ben een koe!
Dat ga ik ff checken, thxOp dinsdag 29 januari 2002 11:43 schreef fleppuhstein het volgende:
Nou weet je wel op je modo bios. Daar zitten ook usb inst.
Verschild ook wel per mobo.
[..]
Verwijderd
Hier is een oplossing voor! je moet maar ff zoeken op got.Op dinsdag 29 januari 2002 11:00 schreef enigma het volgende:
ik heb philips Vesta Pro 15fps werkt gewoon onder xp
alleen de image knop bovenop niet maar ja helaas j kunt niet alles hebben
Hoofdzaak is de driver update neerhalen en die gebruiken ipv de microsoft driver.
dan kan je gewoon via Twain je knoppie gebruiken