Toon posts:

tabel werkt niet goed bij <IE6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben met een opdracht bezig waarbij ik een zoekmachine heb gemaakt die moet kunnen zoeken in een database met muzikanten, je kan zelf criteria aangeven en deze worden dan netjes weergegeven in een tabel

link

toen dit eenmaal werkte heb ik om de tabel een rand gemaakt, maar de helft van de keren wordt deze rand niet geladen (ik heb zelf IE5, maar in IE6 schijnt ie dit niet te doen) het rare is dat als de rand niet laad en je gaat er met een venster overheen zodat het beeld zich opnieuw moet opbouwen, hij het wel doet

de rand is een gif van 13x1 pixels die als achtergrond van een <td> wordt geladen

is dit gewoon een IE bug of is hier nog wat aan te doen?

Verwijderd

Ik heb IE6 en het werkt prima hier, of ik zie in ieder geval geen gekke dingen ofzo.

[edit]
Ik zie het al, ik ga me ook eens opgeven voor die cursus 'leren lezen' ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 14:13 schreef Cheatah het volgende:
Ik heb IE6 en het werkt prima hier, of ik zie in ieder geval geen gekke dingen ofzo.
ja in IE6 werkt ie goed, maar in eerdere versies van IE geeft ie problemen

ik mag er niet vanuit gaan dat iedereen IE6 heeft natuurlijk

Verwijderd

uhmmm.... heb je wel alle waardes opgegeven bij de tabel?? Dus hoogte breedte etc, nergens wat weggelaten... :)

Die plaatjes niet als achtergrond invoegen maar gewoon als image...

Verwijderd

Topicstarter
hier kan je het zien.. de zijkanten zijn gewoon weg..

Afbeeldingslocatie: http://arne.servebeer.com/screen.gif

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 14:22 schreef Thys het volgende:
uhmmm.... heb je wel alle waardes opgegeven bij de tabel?? Dus hoogte breedte etc, nergens wat weggelaten... :)
jah daar ligt het niet aan :(

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 14:29 schreef Wisp het volgende:

[..]

jah daar ligt het niet aan :(
Sorry hoor :'( ...

Die plaatjes niet als achtergrond invoegen maar gewoon als image..

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 14:29 schreef Thys het volgende:

[..]

Sorry hoor :'( ...

Die plaatjes niet als achtergrond invoegen maar gewoon als image..
nee dan rekt de boel niet mee.. als iemand een kleiner lettertype heeft ingesteld krijg je witte randen tussen de images :{

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 15:14 schreef Wisp het volgende:
schop
Rustig maar hoor, morgen is er weer een dag.

Ik doe tegenwoordig zoveel mogelijk via CSS, aangezien je daarmee veel minder vaak dit soort problemen hebt. Misschien is het een idee om je daat wat in te verdiepen?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 15:17 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Rustig maar hoor, morgen is er weer een dag.

Ik doe tegenwoordig zoveel mogelijk via CSS, aangezien je daarmee veel minder vaak dit soort problemen hebt. Misschien is het een idee om je daat wat in te verdiepen?
wat heeft css er mee te maken? :?

maargoed ik heb het al opgelost.. gewoon hem als image erin zetten ipv background en dan met de waarde height="100%"

:)
Pagina: 1