De laatste tijd gaat mijn PC na een kwartier/half uur spontaan uit. Het maakt niet uit of ik met Windows of Ms-DOS opstart. Het lijkt wel of mijn PC in de slaap stand gaat zitten, want de power-led is het enige wat nog knipperd. Ik krijg hem niet meer aan voor dat ik de stroom van de Pc haal. Ik heb een Asus A7V moederbord met AMD thunderbird 700 en een 300 Watt voeding. Kunnen jullie mij vertellen hoe dit kan?
wordt het systeem toevallig niet te warm?
en wat gebeurt er als je de pc in de bios opstart en daar laat staan?
en wat gebeurt er als je de pc in de bios opstart en daar laat staan?
Zet de standby opties es uit in het bios en laat dit door windows regelen
is het zo als je je pc een half uur niet gebruikt hebt? of als je gewoon aan het werk bent?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Verwijderd
Kijk eens bij energie opties in het configuratiescherm.Deze moet je eigenlijk op NOOIT zetten.Succes.
Verwijderd
Als je een AMD processor hebt is het bekent.
Ik heb ook zelf het probleem met mijn AMD 1200.
Wat het kan zijn is dat je proc te warm wordt. Waarschijnlijk knippert het power lampje.
Kijk of je een "goede" cooler er op hebt, een echte goede zit al snel tussen de fl. 100 en fl. 150. Als dit zo is doe er dan wat cool pasta tussen ( silver .....?). Ik hou er zelf niet echt van maar het helpt wat gaatjes op te vullen voor een betere geleiding.
!! Maar doe er niet te veel tussen !! werkt juist weer tegen.
Ik heb ook zelf het probleem met mijn AMD 1200.
Wat het kan zijn is dat je proc te warm wordt. Waarschijnlijk knippert het power lampje.
Kijk of je een "goede" cooler er op hebt, een echte goede zit al snel tussen de fl. 100 en fl. 150. Als dit zo is doe er dan wat cool pasta tussen ( silver .....?). Ik hou er zelf niet echt van maar het helpt wat gaatjes op te vullen voor een betere geleiding.
!! Maar doe er niet te veel tussen !! werkt juist weer tegen.
Pagina: 1