Toon posts:

Creative Personal Cinema

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien waar ik uitgebreide productinfo hierover kan vinden. Ik zie hem niet terug op de Creative site. Ik kom zelf niet verder als 64 MB, GeForce 2MX 400, TV-out, TV-box en afstandsbediening.

Ik wil graag meer weten over de software en videoberwerkingsmogelijkheden van deze kaart.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 25 januari 2002 13:45 schreef bouncin-j het volgende:
Weet iemand misschien waar ik uitgebreide productinfo hierover kan vinden. Ik zie hem niet terug op de Creative site. Ik kom zelf niet verder als 64 MB, GeForce 2MX 400, TV-out, TV-box en afstandsbediening.

Ik wil graag meer weten over de software en videoberwerkingsmogelijkheden van deze kaart.
http://www.tomshardware.fr/article3d.php?IdArticle=62&NumPage=1

Ik ben ook razendbenieuwd naar dat geval.

Ik ben op google aan het zoeken geweest en kwam op deze franse (:X) site uit van Toms Hardware. Ik heb hem ook in het engels gelezen omdat ik in google naast de url ook een 'translate' knoppie zag staan. Alleen zie ik die dus niet meer... dus kan ik ook niet naar de vertaalde versie verwijzen :'(

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01

Fuelke

Forza Ferrari

Stond twee weken terug een review in m'n compublad

Specs
* GeForce 2 Mx400 - 64 MB mem met TwinView
* "Break out box" met S-video, composiet, audio in- et uitgangen + Tv-tuner van Philips
* infrarood afstandsbediening (aansturen van DVDfilms via WinDVDsoftware en videorecorder op basis van WinDVR-software
* MGI VideoWave 4.0 SE als bewerkings- en capturesoftware
* Capturing in MPEG2-formaat tot 720x576 pixels

Conclusies uit die test
* gebrek aan een duidelijke papieren handleiding(en), alles is wel voorzien op meegeleverde cd-roms
* beeldkwaliteit bij capturing valt tegen, regelmatig beeldstoringen, foutieve kleuren, ...

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

je kan volgens mij beter wachten op de Hercules All-In-wonder 8500DV of de AIW 7500DV nemen die ze net geintroduceerd hebben...

de 8500DV is wel wat duurder, maar dan heb je ook wat 8-)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands